Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
- gryzly_2005
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 16, 2007 8:25 pm
Am fost la Mcar sa testez si eu un Lancer Instyle 2.0 DiD pentur o eventuala cumparare.
Precizez de la inceput ca din pacate nu au fost conditii sa o testez la capacitate maxima pentru ca era mazga pe jos si nu am putut sa conduc super-sportiv. O sa fac des legaturi intre lancer si Laguna 2 1.9 dci care o conduc acum.
Incep cu lucrurile care nu mi-au placut Cred ca asa e mai bine:
1. Plasticul de pe usi, din pacate este acelasi plastic care il regasesc si la laguna, numai ca la lancer nu este acoperit pe nicaieri de stofa sau piele. Si din experienta proprie se va zgaria in timp;
2. In portbagaj pur si simplu peste locul unde este roata de rezerva este pusa o placa din carton dur peste care este tras un covoras. Asta mi s-a parut super aiurea, nu am mai vazut pana acum la o masina. Mi-a adus aminte de placa cu care au acoperit aia din prison break groapa prin care au iesit, si covorasul tras peste.
Din fericire, cele 2 inconveniente le consider mici in comparatia cu satisfactia care o ai cand te urci la volan.
In primul rand, scaunele de piele sunt destul de confortabile si da o nota de sportivitate, cel putin eu m-am simtit bine si in siguranta in ele, chiar mi-au placut destul de mult. Bordul este pe placul meu, minimalist, majoritatea comenzilor se fac pe touchscreen, restul de la aerul conditionat de la butoane. In sistemul acela de navigatie mai pot fi setate niste parametrii ale masinii, inchiderea centralizata, butoane, in fine.. nu m-am uitat prea mult. E foarte misto faza, bagi un cd cu muzica il converteste pe hard, mp3-urile le copiaza, la filme inca nu stiu. Sistemul este extraordinar, pana acum nu am mai auzit un sistem atat de bun stock. Pur si simplu la volumul maxim nu distorsioneaza nicio boxa, sunetul este clar si precis, bassul poate fi reglat dupa preferinte, chiar daca e la maxim nu distorsioneaza subwooferul si nici masina nu vibreaza, pe partea audio, no comment, au dat lovitura. Comenzi pe volan la discretie(volum, cruise control, bluetooth). Ceasurile sunt rotunde si continua linia sport, mie unul imi plac destul de mult, si sunt completate de un ecran lcd in care apar parametrii precum consum, distanta, etc. Cam tot ce se gaseste pe o masina de clasa ei. Nici nu m-am urcat in ea si deja avertiza ca e alunecus pe jos.
Si acum despre prea mult discutata problema a sunetului motorului. Fratilor Stiu ca poate o sa fiu blamat de altii, dar unde este acel sunet asurzitor al motorului? Am dat sistemul la minim sa aud doar motorul si mai mult decat intr-un passat sau golf nu am auzit, sincer. Eu vin dintr-o laguna care dupa 160 mii de km este destul de tractoras, si la spusele voastre mi se parea ca lancerul va depasii ca sunet si laguna, dar nici pe departe.
In rest sportivitate la ea acasa, directia foarte precisa mai ales pe drumul care era se tinea excelent pe sosea. NU este asa rigida precum credeam, din spusele altora ma asteptam sa imi rupa fundul precum un evo dar este ceva intre evo si alte sedanuri.
Cutia de viteza si schimbatorul imi plac foarte mult. Imi zicea prietenul meu de la mitsu ca multi s-au plans ca este rigid schimbatorul, dar se vede ca nu multi au condus EVO-ul Pur si simplu simti atunci cand bagi intr-o viteza, este foarte precis, nu prea lasa loc la greseli precum unul normal, daca ratezi treapta de viteza chiar ca e vina ta. Pedalele mi s-au parut normale, adica nu am nimic de obiectat. Cineva zicea ca acceleratia este ciudata, cu cea care am mers eu nu mi s-a parut nimic iesit din comun la acceleratie, dar dupa cum am spus nu am putut sa profit de un drum impecabil. Deh, cauciucuri de vara, cum acceleram violent cum se declansau sisteme, beculete, si acceleram degeaba.
Despre aspectul exterior nu are rost sa vorbesc prea mult, este foarte agresiv, jantele de 18 fac toti banii.
Concluzie:
Masina nu este destinata pentru cei care au nevoie de confort ci pentru cei care conduc mai sportiv si sunt iubitori ai motorsportului. Sincer cred ca va avea succes mai ales printre tineri, de exemplu nu o recomand pentru cei peste 30 de ani sau care nu au nevoie de design sportiv si valente sportive.
Cu chipul de la rallyart care o sa vina si el in curand cred ca sunt satisfacut pentru cel putin 3 ani de acum incolo.
Nu stiu cum au fost altii dar eu m-am simtit la mine acasa in masina asta si parca este facuta pentru mine In concluzie, sper ca pe 31 ianuarie sa o conduc. Wish me luck sa decurga totul cum trebuie. Daca nu se grabeste banca pierd trenul asta de 31 ianuarie si abia prin aprilie mai prind un instyle rosu.
Precizez de la inceput ca din pacate nu au fost conditii sa o testez la capacitate maxima pentru ca era mazga pe jos si nu am putut sa conduc super-sportiv. O sa fac des legaturi intre lancer si Laguna 2 1.9 dci care o conduc acum.
Incep cu lucrurile care nu mi-au placut Cred ca asa e mai bine:
1. Plasticul de pe usi, din pacate este acelasi plastic care il regasesc si la laguna, numai ca la lancer nu este acoperit pe nicaieri de stofa sau piele. Si din experienta proprie se va zgaria in timp;
2. In portbagaj pur si simplu peste locul unde este roata de rezerva este pusa o placa din carton dur peste care este tras un covoras. Asta mi s-a parut super aiurea, nu am mai vazut pana acum la o masina. Mi-a adus aminte de placa cu care au acoperit aia din prison break groapa prin care au iesit, si covorasul tras peste.
Din fericire, cele 2 inconveniente le consider mici in comparatia cu satisfactia care o ai cand te urci la volan.
In primul rand, scaunele de piele sunt destul de confortabile si da o nota de sportivitate, cel putin eu m-am simtit bine si in siguranta in ele, chiar mi-au placut destul de mult. Bordul este pe placul meu, minimalist, majoritatea comenzilor se fac pe touchscreen, restul de la aerul conditionat de la butoane. In sistemul acela de navigatie mai pot fi setate niste parametrii ale masinii, inchiderea centralizata, butoane, in fine.. nu m-am uitat prea mult. E foarte misto faza, bagi un cd cu muzica il converteste pe hard, mp3-urile le copiaza, la filme inca nu stiu. Sistemul este extraordinar, pana acum nu am mai auzit un sistem atat de bun stock. Pur si simplu la volumul maxim nu distorsioneaza nicio boxa, sunetul este clar si precis, bassul poate fi reglat dupa preferinte, chiar daca e la maxim nu distorsioneaza subwooferul si nici masina nu vibreaza, pe partea audio, no comment, au dat lovitura. Comenzi pe volan la discretie(volum, cruise control, bluetooth). Ceasurile sunt rotunde si continua linia sport, mie unul imi plac destul de mult, si sunt completate de un ecran lcd in care apar parametrii precum consum, distanta, etc. Cam tot ce se gaseste pe o masina de clasa ei. Nici nu m-am urcat in ea si deja avertiza ca e alunecus pe jos.
Si acum despre prea mult discutata problema a sunetului motorului. Fratilor Stiu ca poate o sa fiu blamat de altii, dar unde este acel sunet asurzitor al motorului? Am dat sistemul la minim sa aud doar motorul si mai mult decat intr-un passat sau golf nu am auzit, sincer. Eu vin dintr-o laguna care dupa 160 mii de km este destul de tractoras, si la spusele voastre mi se parea ca lancerul va depasii ca sunet si laguna, dar nici pe departe.
In rest sportivitate la ea acasa, directia foarte precisa mai ales pe drumul care era se tinea excelent pe sosea. NU este asa rigida precum credeam, din spusele altora ma asteptam sa imi rupa fundul precum un evo dar este ceva intre evo si alte sedanuri.
Cutia de viteza si schimbatorul imi plac foarte mult. Imi zicea prietenul meu de la mitsu ca multi s-au plans ca este rigid schimbatorul, dar se vede ca nu multi au condus EVO-ul Pur si simplu simti atunci cand bagi intr-o viteza, este foarte precis, nu prea lasa loc la greseli precum unul normal, daca ratezi treapta de viteza chiar ca e vina ta. Pedalele mi s-au parut normale, adica nu am nimic de obiectat. Cineva zicea ca acceleratia este ciudata, cu cea care am mers eu nu mi s-a parut nimic iesit din comun la acceleratie, dar dupa cum am spus nu am putut sa profit de un drum impecabil. Deh, cauciucuri de vara, cum acceleram violent cum se declansau sisteme, beculete, si acceleram degeaba.
Despre aspectul exterior nu are rost sa vorbesc prea mult, este foarte agresiv, jantele de 18 fac toti banii.
Concluzie:
Masina nu este destinata pentru cei care au nevoie de confort ci pentru cei care conduc mai sportiv si sunt iubitori ai motorsportului. Sincer cred ca va avea succes mai ales printre tineri, de exemplu nu o recomand pentru cei peste 30 de ani sau care nu au nevoie de design sportiv si valente sportive.
Cu chipul de la rallyart care o sa vina si el in curand cred ca sunt satisfacut pentru cel putin 3 ani de acum incolo.
Nu stiu cum au fost altii dar eu m-am simtit la mine acasa in masina asta si parca este facuta pentru mine In concluzie, sper ca pe 31 ianuarie sa o conduc. Wish me luck sa decurga totul cum trebuie. Daca nu se grabeste banca pierd trenul asta de 31 ianuarie si abia prin aprilie mai prind un instyle rosu.
In sfarsit aud si pe altcineva ca are acceasi parere ca si mine despre noul Lancer ! Nu sunt un tip influentabil dar dupa scurtul drive pe care l-am facut acu' vreo trei saptamani ( tot cu un DI-D) am vrut sa mai aud si alta parere. Pana la Speedy tot ce am citit au fost reclamatii trase la indigo despre plastice si zgomot. De curiozitate am cautat un cunoscut cu un Lancer clasic si , dupa ce l-am gasit, am tras concluzia ca subiectivismul este un lucru mult prea raspandit. Multumesc Speedy ! M-am hotarat. Ne auzim dupa ce-l iau !
nu reusesc sa gasesc sa fac drive-test cu 1,5l. voi unde ati gasit? firma si adresa, va rog. si eu astept tot 1,8 l , daca pretul e nesimtit, probabil voi renunta mai exista si varianta cu fiat bravo 150 CP care imi place la fel de mult, dar totusi as prefera o berlina. normal ar trebuie sa fie cu max. 1500 euro in plus fata de 1,5 l acelasi nivel de echipare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori