lanceru clasic l-am avut la 20 ani cumparat de tata, adica acum vreo 3.
si din pasiune mi-am luat acum modelu nou pe bani mei. si pe autostrada la-am calcat sa vad daca colegi mei din buc scot evoX cu radaru.
si apropo am obs ca difera benzina.
dimineata facut plinul in tm. de la lukoil cu 95 a consumat cam 8%
cand am plecat din buc. am facut plinul la mol cu 95 consum 7.2% plus demaraj mai bun
Consum Mitsubishi Lancer 1.8 MT
Bineinteles, nini, nu faci la fel de la Craciun la Pasti ca de la Pasti la Craciun!
Lasand gluma la o parte, un aspect de care trebuie tinut cont la testarea consumului este diferenta de nivel intre locul de plecare si destinatie. Nu stiu daca la Bucuresti - Pitesti este sau nu o diferenta de nivel semnificativa, dar in general cateva zeci de metri pot conta...
Lasand gluma la o parte, un aspect de care trebuie tinut cont la testarea consumului este diferenta de nivel intre locul de plecare si destinatie. Nu stiu daca la Bucuresti - Pitesti este sau nu o diferenta de nivel semnificativa, dar in general cateva zeci de metri pot conta...
QUOTE (Lancerlot @ Feb 23 2010, 10:20 AM) Bineinteles, nini, nu faci la fel de la Craciun la Pasti ca de la Pasti la Craciun!
Lasand gluma la o parte, un aspect de care trebuie tinut cont la testarea consumului este diferenta de nivel intre locul de plecare si destinatie. Nu stiu daca la Bucuresti - Pitesti este sau nu o diferenta de nivel semnificativa, dar in general cateva zeci de metri pot conta...
eu afirm acest lucru in cunostiinta de cauza, pentru ca fac acest drum cel putin o data pe luna.
Lasand gluma la o parte, un aspect de care trebuie tinut cont la testarea consumului este diferenta de nivel intre locul de plecare si destinatie. Nu stiu daca la Bucuresti - Pitesti este sau nu o diferenta de nivel semnificativa, dar in general cateva zeci de metri pot conta...
eu afirm acest lucru in cunostiinta de cauza, pentru ca fac acest drum cel putin o data pe luna.
Selectia naturala e in floare din cate observ. Si eu sunt incepator si dupa varsta multi ar zice ca sunt teribilist insa dupa o viteza simti ca nu mai ai acelasi control. Pacat e ca de cele mai multe ori soferul scapa si cei patiti sunt persoane nevinovate.
Si ca sa fiu on topic: Ati simtiti diferente in consum la schimbarea carburantului? De exemplu cu carburant de la rompetrol masina consuma mai mult/mai putin decat cu unu de la omv?
QUOTE (BUGHY @ Feb 21 2010, 12:11 PM) Si nu te-ai potolit ? Vrei sa o "tunezi' si pe asta ?
Eu am trecut ieri in timp ce depaseam, printr-o balta mare , lunga de vreo 30 m , care era pe banda cealalata si cred ca daca nu tineam tare de volan , eram pa pa . Nici asc -ul nu a intrat , cu toate ca s-a balansat putin . Tin sa cred ca m-au ajutat cauciucurile de vara . Pe viitor am sa fiu mai preventiv, ca sa zic asa .
Vad ca la tine nu conteza ca ai mai trecut prin asa ceva ...
Si eu era sa o patesc rau de tot. Periculoase baltile astea. Asc-ul probabil n-ai intrat pentru ca rotile practic nu aluneca/derapeaza cu toate ca masina face ca naiba si trage in toate directile.
Si ca sa fiu on topic: Ati simtiti diferente in consum la schimbarea carburantului? De exemplu cu carburant de la rompetrol masina consuma mai mult/mai putin decat cu unu de la omv?
QUOTE (BUGHY @ Feb 21 2010, 12:11 PM) Si nu te-ai potolit ? Vrei sa o "tunezi' si pe asta ?
Eu am trecut ieri in timp ce depaseam, printr-o balta mare , lunga de vreo 30 m , care era pe banda cealalata si cred ca daca nu tineam tare de volan , eram pa pa . Nici asc -ul nu a intrat , cu toate ca s-a balansat putin . Tin sa cred ca m-au ajutat cauciucurile de vara . Pe viitor am sa fiu mai preventiv, ca sa zic asa .
Vad ca la tine nu conteza ca ai mai trecut prin asa ceva ...
Si eu era sa o patesc rau de tot. Periculoase baltile astea. Asc-ul probabil n-ai intrat pentru ca rotile practic nu aluneca/derapeaza cu toate ca masina face ca naiba si trage in toate directile.
QUOTE (nini @ Feb 23 2010, 06:29 PM) eu afirm acest lucru in cunostiinta de cauza, pentru ca fac acest drum cel putin o data pe luna.Nu contesta nimeni afirmatia ta. Eu doar am sugerat una din explicatiile posibile. Si eu am observat pe drumurile pe care le frecventez ca adeseori unul din sensuri este mult mai aglomerat ca celalalt, cu consecintele de rigoare asupra consumului.
Inca nu am reusit sa observ efectul marcii de combustibil asupra consumului, din cauza celorlalte variabile, mai ales intensitatea traficului care il eclipseaza.
Inca nu am reusit sa observ efectul marcii de combustibil asupra consumului, din cauza celorlalte variabile, mai ales intensitatea traficului care il eclipseaza.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori