Placute de frana la lancer di-d
salut acum am vreo 20.000km dar la 15.000am fost la revizie si am schimbat placutele,in masina nu s-a aprins nici un senzor dar in schimb se auzea de parca eram masina ratb..si nu numai cand franam tot timpul....si la revizie mi s-a spus k nu am voie de la receptie dar mecanicul m-a chemat langa el si am vazut toate schimbarile..totul ok..iar placutzele una era dusa rau alta consumata 50%..intreband cum e posibil mi s-a raspuns k din cauza sitemelor de sigurantza .etc ..m-a aburit:)..iar revizia m-a costat vreo10mil filtrele si uleiul iar placutele vreo5 mil..dragutz....aa si mi-au spus k avem placutze de frana ecologice...nu mai stiu ce sa zic dar sigur la 30.000 le schimb iar ..si nu merg agresiv mereu...
Uite un topic despre asa ceva. Poate data viitoare nu mai dai 5 mil pe placute . http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1670
Salut. Am facut revizie la 13k pt ca trecuse un an, si au zis cei de la service ca totul e ok, dar la 16k deja le-am schimat, unde mi-am schimat rotile au zis ca trebuie repede schimbate, dar au aparut si vibratii in volan, cu atat mai puternice cu cat viteza era mai mare. Dar si acum dupa ce am schimbat placutele tot se mai simt ceva vibratii pe franare. Sa fie discurile problema, ovalizate, la 17k? Mult prea repede, iar alta sursa de vibratii nu prea ar mai fi. Oare ce o sa comenteze reprezentanta daca se dovedesc ca discurile sunt problema, si ca am "pretentia" sa le schimbe pe garantie? Cei de la service gasesc motive la toate, pentru ei toate piesele si componentele sunt consumabile. Cum trebuie procedat atunci cand vrei sa schimbi ceva pe garantie? Garantia asta este mai mult o minciuna, un artificiu de marketing, si o unealta de santaj pentru reprezentante, care te ameninta cu pierderea garantiei atunci cand nu faci cum vor ei. Hai ca m-am intins, deci care sa fie problema, discurile?
Citesc posturile voastre si ma crucesc...cum sa schimbi placutele de frana la 13k, 15k, 17k? Eu, pe Mondeo, le-am schimbat la 60k, si mai mergeau inca 5k, dupa spusele celor de la service.Conduc sportiv si incerc sa folosesc cat mai mult frana de motor si sa anticipez momentul franarii...dar ca sa opresti salupa trebuie sa folosesti totusi franele.Singura explicatie in cazul placutelor de pe Lancer ar fi calitatea .
QUOTE (paulie @ May 12 2009, 11:36 PM) Salut. Am facut revizie la 13k pt ca trecuse un an, si au zis cei de la service ca totul e ok, dar la 16k deja le-am schimat, unde mi-am schimat rotile au zis ca trebuie repede schimbate, dar au aparut si vibratii in volan, cu atat mai puternice cu cat viteza era mai mare. Dar si acum dupa ce am schimbat placutele tot se mai simt ceva vibratii pe franare. Sa fie discurile problema, ovalizate, la 17k? Mult prea repede, iar alta sursa de vibratii nu prea ar mai fi. Oare ce o sa comenteze reprezentanta daca se dovedesc ca discurile sunt problema, si ca am "pretentia" sa le schimbe pe garantie? Cei de la service gasesc motive la toate, pentru ei toate piesele si componentele sunt consumabile. Cum trebuie procedat atunci cand vrei sa schimbi ceva pe garantie? Garantia asta este mai mult o minciuna, un artificiu de marketing, si o unealta de santaj pentru reprezentante, care te ameninta cu pierderea garantiei atunci cand nu faci cum vor ei. Hai ca m-am intins, deci care sa fie problema, discurile?
Poti sa incerci la garantie si daca sunt ovalizate probabil or sa iti zica ca le-ai incins si apoi ai intrat cu ele in apa. Asa a patit un prieten la Skoda. Sper sa nu fie asa si la mitsu.
Poti sa incerci la garantie si daca sunt ovalizate probabil or sa iti zica ca le-ai incins si apoi ai intrat cu ele in apa. Asa a patit un prieten la Skoda. Sper sa nu fie asa si la mitsu.
- goldeye3002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm
Am 21.000km, la 18.500 cand am facut revizia l-am rugat pe cel de acolo sa se uite la placute, defapt ne-am uitat amandoi, si sunt uzate cam 40%. Am circulat peste 10.000km in traficul din Cluj, am avut si situatii delicate cu franari puternice din cauza unor participanti la trafic dar am incercat sa anticipez momentul franarii si sa folosesc frana de motor cum a spus si colegul. Sper sa ajung cu ele pana la 40.000km. Acum nu stiu daca pe 1.8 benzina sunt altfel placutele.
La 36.000 de mii am fost nevoit sa fac a doua revizie din cauza zgomotului scos de placute(normal la 40.000 de mii trebuia facuta). Revizie+placute frana fata+discuri = 1750 Ron, asta cu o reducere de 20% la piese si manopera.Acelasi raspuns am primit si eu "daca iti place sa conduci sportiv!"..............
Mai oameni buni, pana acum nu m-am bagat in subiectul acesta, dar totusi, ce-i drept eu nu am Lancer di-d, am Carisma benznar, dar masina are 105.000 de km si nu am schimbat nici un disc de frana iar actualele placute au 35 de mii de km si sunt intr-o stare foarte buna, deci deja mi se pare aberant ce citesc, legat de condus sportiv si altele. Pai toata lumea conduce sportiv? A incercat cineva care sta pe langa granita (Timisoara, Oradea,...) sa mearga la unguri la reprezentanta sa vada ce raspuns primesc? Sunt curios daca si acolo, tot sportivtatea este de vina pentru lotul mare de masin care schimba discurile de frana sau placutele la fel de des cu filtrul de aer?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori