Performante Lancer 2008, 1.8 M/T

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Sep 02, 2008 10:29 am

Marty,

Nu stii, acuma banda de la axul drumului este pentru deplasare cu viteza mica - incepatori, tractoare, camioane, carute.
mai nou, banda 1, cea de la marginea drumului este banda de viteza. Sa pui mana sa inveti!!

Trebuie sa ne adaptam la nou. :twisted:

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Sep 02, 2008 11:42 am

QUOTE Nu stii, acuma banda de la axul drumului este pentru deplasare cu viteza mica - incepatori, tractoare, camioane, carute.Mi se pare normal, doar nu vreti sa se rataceasca?!

Am facut Oradea - Timisoara cu un consum de 9.1, la viteza medie de 79km/ora! Asta inseamna >140 in afara localitatilor. Raportez cu mandrie mitsubisheasca cum ca nu am fost depasit pe traseu decat pe ultimii 5 km cand m-am resemnat sa-mi fac intrarea triumfala in Timisoara in coloana. Un Mitsu clasic a fost de alta parere si a zburdat din spatele meu, disparand din raza mea vizuala dupa 4 salturi (probabil in hiperspatiu)...

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Lun Sep 08, 2008 2:34 pm

Salutare, am fost sambata pe o oarecare autostrada (sa-i zicem "din Germania") si am incercat sa fac un test de viteza maxima... Nu am putut sa imi duc dezideratul pana la capat, dar am reusit sa ating 210 Km/h (indicatia vitezometrului). Cred ca daca mai insistam mai urca poate vreo 5 Km/h (adica a.i. sa se ajunga cu tot cu eroare la viteza data de producator 204 Km/h). Nu cred ca ar fi urcat mai mult de atat la cat de greu creste viteza peste 200...

Ce am remarcat: autostrada asta de care zic (sa-i zicem "din Germania") este foarte sinuoasa pentru o autostrada prin campie, dar deh, asa fac "nemtii", trag de autostrada sa treaca si pe pamantul lor... la 150-160 nu te deranjeaza, dar cand vrei sa prinzi viteza maxima nu prea apuci intre 2 curbe...
Am mai remarcat ca eleronul nu pare sa manance din viteza maxima cum ma temeam (s-ar putea totusi sa manance din acceleratie de la o anumita viteza in sus... ramane de vazut).
De asemenea pana la 200 la ora, mersul mi s-a parut confortabil, fara probleme in ce priveste stabilitatea sau zgomotul. Peste 200 incepe sa se chinuie motorul, sa urle destul de tare...
Si nu in ultimul rand, fac si precizarea ca era sa am ghinion, in sensul ca la un moment dat rulam cu vreo 190 in spatele unui BMW si de sub el a sarit o bucata de vertebrat (posibil caine) care s-a infipt sub rotile mele de pe partea dreapta... ei bine, in ciuda vitezei, doar am simtit un pic ca am trecut peste ceva dar nu am avut nici cea mai mica problema de stabilitate a masinii... sa traiasca!

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Sep 08, 2008 4:04 pm

Da, Diablo,

Ai mare dreptate cu autostrada (sa zicem din Germania). Nu prea ai unde sa-i dai blana... S-au prostit nemtii astia de la o vreme.

Ma duc sa-i reclam...

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Sep 08, 2008 4:05 pm

Ai avut noroc ca nu l-ai calcat pe cap! Am calcat eu un caine mort la 90 la ora si cu mari insistente si transpiratii am reusit sa tin masina pe banda, dar socul a fost atit de puternic incit mi-a sarit din viteza.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Mar Sep 09, 2008 2:28 pm

QUOTE (Marty)Ai avut noroc ca nu l-ai calcat pe cap! Am calcat eu un caine mort la 90 la ora si cu mari insistente si transpiratii am reusit sa tin masina pe banda, dar socul a fost atit de puternic incit mi-a sarit din viteza.Concluzii:
1. Cainii sunt tari de cap
2. Cainii, chiar si morti, fac urat cand sunt calcati pe cap
3. (De mutat la topicul "Probleme new Lancer") Cand calca un caine pe cap, Lancerul sare din viteza. (Aici se vede avantajul de a avea CVT!)

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Sep 15, 2008 3:29 pm

Repet o intrebara pe care am postat-o in primavara, fara a primi un raspuns clar (insa pe atunci eram doar doi cu motorizare 1.8 ):

Experienta mea de pana acum cu toate masinile pe care le-am avut arata ca pe vreme rece motorul neincalzit porneste cu ralanti mare in comparatie cu pornirea pe vreme calda. La Lancerul meu este fix pe dos:
- Daca afara sunt 30 de grade, motorul rece porneste cu ralanti de 1500 rpm (care scade pe masura ce se incalzeste motorul)
- Daca afara sunt <15 grade, motorul rece are la pornire 1250 rpm la ralanti (scade ulterior odata cu incalzirea motorului)

Cum a venit din nou vremea rece si comportarea descrisa mai sus mi se pare neasteptata, intreb posesorii de Lancer 1.8 daca si ei au constatari asemanatoare?

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Lun Sep 15, 2008 5:12 pm

revenind din vacanta, recunosc ca m-am dat la masina: deh, autostrazi ca in palma si drum liber...
Recunosc ca am dat muzica mai incet, mai ales pe niste depasiri de coloane romanesti (adica 3 tiruri, masini care stau cuminti in spatele tirurilor si un trafic aglomerat) cand am fost nevoit sa retrogradez pana in a -II-a ca sa zbor peste coloana si sa aud motorul (si ce frumos s-auzea...) Nu m-am uitat la vitezometru...
Recunosc c-am mers noaptea ca sa ies din tara lejer si, m-am trezit, pe traseul Onesti - Tg Secuiesc - Miercurea Ciuc - Odorheiu secuiesc -Sighisoara - Tg Mures pe niste ciudatenii de drumuri, cu foarte multe curbe si cam pustii saracele drumuri, insa m-am trezit cu 80 km/h pe curbe si, spre frica celor din masina (inca 3 persoane) am dat de curbe la 180 grade. Bineinteles ca n-am incetinit, dar pasagerii au crezut ca zburam in prapastie... Am scapat cu viata, masina n-a zis nici pas, totul a fost in regula.

Lancerlot, asa pornesc toate...La mine in mod normal porneste aproape la 1500 rpm, iar azi pe frig, cam 1300 rpm.

referitor la caini, am trecut peste vreo 2 deja calcati... se pare ca am luat niste par pe esapament, mi-au zis azi baietii cand am fost ptr un deviz legat de o janta si-o anvelopa busite prin gropile noastre dragi.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Lun Sep 15, 2008 5:53 pm

He, he, Aplle lanseaza noua moda in visual tuning: ornamentul de esapament cu blana! :-D :-D :-D
Merci pt. confirmarea ralantiului!

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori