Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
QUOTE (japonezu)Sunt placute eco, nu au asbest, ultimul avand si propietati de lubrifiere uscata a discului. Si cele cu asbest fac zgomot de la compound, bazat pe span de alama.Cred ca fabricantii de placute doresc sa lubrifieze discul asa cum eu imi doresc o cocoasa pe spate!
Din cate stiu eu, azbestul se folosea tocmai pentru coeficientul mare de frictiune la temperaturi inalte...
Din cate stiu eu, azbestul se folosea tocmai pentru coeficientul mare de frictiune la temperaturi inalte...
QUOTE (goangaus)QUOTE (altuning)4. scartaie capacul la torpedo, dreapta la pasager
A fost cineva in service cu zgomotul la torpedou? Se pare ca apar tot mai multe cazuri.
Sunt curios cum o rezolva. Tot cu bureti lipiti?
Pe mine ma dispera, trebuie sa o rezolv cumva. Am indesat nishte bureti acolo, nu am vrut sa lipesc, dar am descoperit pe un drum cu piatra cubica ca nu am rezolvat nimic... Trebuie sa "fabric" cumva o garnitura sa imbrace tot lacasul ala unde intra clemele de la usita). Ar mai fi o solutie sa rigidizam chestiile alea doua de cauciuc care ar trebui sa tina usa torpedoului sa se miste si sa faca asa urat. Ma gandesc ca daca usa se inchide mai fortat atunci nu o sa mai faca galagie.Cred ca toate fac la fel pentru ca asa sunt facute! Sunt si eu curios daca cei de la service admit asta ca fiind o problema ("Zgomot? Ce zgomot? Asa face toate!" ). In tarile civilizate piatra cubica a fost eliminata aproape complet, fiind cel mai periculos tip de pavaj.
Am putea gasi o rezolvare buna daca usa s-ar putea desface sa avem acces la interior...
A fost cineva in service cu zgomotul la torpedou? Se pare ca apar tot mai multe cazuri.
Sunt curios cum o rezolva. Tot cu bureti lipiti?
Pe mine ma dispera, trebuie sa o rezolv cumva. Am indesat nishte bureti acolo, nu am vrut sa lipesc, dar am descoperit pe un drum cu piatra cubica ca nu am rezolvat nimic... Trebuie sa "fabric" cumva o garnitura sa imbrace tot lacasul ala unde intra clemele de la usita). Ar mai fi o solutie sa rigidizam chestiile alea doua de cauciuc care ar trebui sa tina usa torpedoului sa se miste si sa faca asa urat. Ma gandesc ca daca usa se inchide mai fortat atunci nu o sa mai faca galagie.Cred ca toate fac la fel pentru ca asa sunt facute! Sunt si eu curios daca cei de la service admit asta ca fiind o problema ("Zgomot? Ce zgomot? Asa face toate!" ). In tarile civilizate piatra cubica a fost eliminata aproape complet, fiind cel mai periculos tip de pavaj.
Am putea gasi o rezolvare buna daca usa s-ar putea desface sa avem acces la interior...
QUOTE (Lancerlot)In tarile civilizate piatra cubica a fost eliminata aproape complet, fiind cel mai periculos tip de pavaj.
Ce ur?sc eu acum, doar ca pieton/RATB-ist/pasager piatra cubic?, s? vezi ce-o s-o detest de-acum ?ncolo.
Lancerlot, noi suntem obi?nui?i cu gropi, denivel?ri, lucr?ri infernale de repara?ii.. A?a c? ce mai conteaz? o bucat? de drum cu piatr? cubic? de-?i zd?rn?ie to?i din?ii din gur? sau doar ?i se face mil? de ma?in? ?! Noi ?nc? n-am trecut de perioada interbelic?. :|
Ce ur?sc eu acum, doar ca pieton/RATB-ist/pasager piatra cubic?, s? vezi ce-o s-o detest de-acum ?ncolo.
Lancerlot, noi suntem obi?nui?i cu gropi, denivel?ri, lucr?ri infernale de repara?ii.. A?a c? ce mai conteaz? o bucat? de drum cu piatr? cubic? de-?i zd?rn?ie to?i din?ii din gur? sau doar ?i se face mil? de ma?in? ?! Noi ?nc? n-am trecut de perioada interbelic?. :|
QUOTE (Lancerlot)QUOTE (japonezu)Sunt placute eco, nu au asbest, ultimul avand si propietati de lubrifiere uscata a discului. Si cele cu asbest fac zgomot de la compound, bazat pe span de alama.Cred ca fabricantii de placute doresc sa lubrifieze discul asa cum eu imi doresc o cocoasa pe spate!
Din cate stiu eu, azbestul se folosea tocmai pentru coeficientul mare de frictiune la temperaturi inalte...
Si tocmai m-am gandit ca esti poet... Pai bucsa de bronz grafitat aluneca? E vorba de o lubrifiere uscata. Daca timpul iti permite, trage o fuga pana la IMT de langa Big Berceni, acolo iti vor explica doctorii in motoare si materiale cum sta treaba.
Sa nu-mi spui ca te-a luat gura pe dinafara acum )
Din cate stiu eu, azbestul se folosea tocmai pentru coeficientul mare de frictiune la temperaturi inalte...
Si tocmai m-am gandit ca esti poet... Pai bucsa de bronz grafitat aluneca? E vorba de o lubrifiere uscata. Daca timpul iti permite, trage o fuga pana la IMT de langa Big Berceni, acolo iti vor explica doctorii in motoare si materiale cum sta treaba.
Sa nu-mi spui ca te-a luat gura pe dinafara acum )
Konnichiwa!
Japonezule, m-ai bagat complet in ceata (nici inainte nu eram eu foarte lamurit, recunosc...)!
Da, bucsa de bronz grafitat aluneca - grafitul este foarte bun pentru lubrefiere uscata. Sper ca nu vrei sa-l bagi la placute?! :-D
Chiar nu inteleg unde bati cu acest exemplu? Cunostintele mele privind compozitia pt. placute dateaza de pe vremea Luminatului Carmaci (nu Basescu, altul mai celebru) care mi-a permis sa-mi cumpar Oltcit, dar nu avea ca prioritate fabricarea de placute de frana pt. Oltcit. Asa ca atunci cand s-au uzat pana la fier, n-am avut alta solutie decat sa merg la atelierele unui depou de tramvaie unde mi-au turnat compozitia pe placutele vechi. Spanul de cupru (sau bronz) serveste pentru disiparea mai rapida a caldurii din zona de contact.
Daca e ceva gresit in ce am spus, te rog sa ma corectezi!
Japonezule, m-ai bagat complet in ceata (nici inainte nu eram eu foarte lamurit, recunosc...)!
Da, bucsa de bronz grafitat aluneca - grafitul este foarte bun pentru lubrefiere uscata. Sper ca nu vrei sa-l bagi la placute?! :-D
Chiar nu inteleg unde bati cu acest exemplu? Cunostintele mele privind compozitia pt. placute dateaza de pe vremea Luminatului Carmaci (nu Basescu, altul mai celebru) care mi-a permis sa-mi cumpar Oltcit, dar nu avea ca prioritate fabricarea de placute de frana pt. Oltcit. Asa ca atunci cand s-au uzat pana la fier, n-am avut alta solutie decat sa merg la atelierele unui depou de tramvaie unde mi-au turnat compozitia pe placutele vechi. Spanul de cupru (sau bronz) serveste pentru disiparea mai rapida a caldurii din zona de contact.
Daca e ceva gresit in ce am spus, te rog sa ma corectezi!
Dozo, suimasen
Amestecul de bronz nu are legatura cu racirea, ca doar nu sunt Ferodo cu racire in matrice El are rolul de a curata, fara sa faca sanfrene, discurile de franare. La cele ecologice, atat asbestul cat si bronzul au fost inlocuite, ultimul cu particule de ceramica, zinc si alte materiale de frictiune, in functie de duritate, de modul de adresare (sport, familial, etc.) si de de noxele admise in diverse regiuni ale globului. Unii producatori spun, in mare, ce contine acel compund, dar e deja o raritate acest fapt.
Sa nu uit, compozitia ce se toarna este bazata pe asbest, cele ecologice sunt atasate prin lipire sau prin nituire in cazul sabotilor pentru gabarite mari.
Kombaua! )
Amestecul de bronz nu are legatura cu racirea, ca doar nu sunt Ferodo cu racire in matrice El are rolul de a curata, fara sa faca sanfrene, discurile de franare. La cele ecologice, atat asbestul cat si bronzul au fost inlocuite, ultimul cu particule de ceramica, zinc si alte materiale de frictiune, in functie de duritate, de modul de adresare (sport, familial, etc.) si de de noxele admise in diverse regiuni ale globului. Unii producatori spun, in mare, ce contine acel compund, dar e deja o raritate acest fapt.
Sa nu uit, compozitia ce se toarna este bazata pe asbest, cele ecologice sunt atasate prin lipire sau prin nituire in cazul sabotilor pentru gabarite mari.
Kombaua! )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori