Probleme Turbina - Lancer Did

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 38
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Sâm Dec 21, 2013 4:17 pm

Nu. Bujiile intorc alta eroare pe tester.

QUOTE (Vladutz` @ Dec 20 2013, 09:22 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ai schimbat si bujiile cumva inainte sa schimbi si capacul de la culbutori?


Avatar utilizator
Vladutz`
EVO II
Mesaje: 65
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Sâm Dec 21, 2013 5:27 pm

asta stiu dar eu am schimbat bujiile si mi-au dat capacul de la culbutori jos ca sa ajunga la ele...de asta ziceam eu,poate are vreo legatura cu trasul masinii,dupa ce le am schimbat si au pus capacul la lor s-a intamplat sa nu mai traga masina..

Avatar utilizator
5145h
EVO I
Mesaje: 38
Membru din: Mar Aug 02, 2011 10:11 am

Mesaj de 5145h » Sâm Dec 21, 2013 11:54 pm

Sincer sa fiu, am fost la un service "wanna be" (cu ceva nume) si mi-au dat capacul de la culbutori jos sa verifice bujiile din cauza unei erori la una din ele, insa verificate au iesit bine. S-a dovedit o eroare de ECU, care s-a rezolvat dupa ce a fost resetata.
Incep sa fac niste legaturi. :|

Verifica circuitul de vacuum. In special partea dinspre capacul de culbutori.



QUOTE (Vladutz` @ Dec 21 2013, 06:27 PM) <{POST_SNAPBACK}>
asta stiu dar eu am schimbat bujiile si mi-au dat capacul de la culbutori jos ca sa ajunga la ele...de asta ziceam eu,poate are vreo legatura cu trasul masinii,dupa ce le am schimbat si au pus capacul la lor s-a intamplat sa nu mai traga masina..


Avatar utilizator
Adrian04
EVO I
Mesaje: 34
Membru din: Mar Mai 03, 2016 1:38 pm

Mesaj de Adrian04 » Joi Sep 28, 2017 10:40 pm

Deci am stat toata seara si am citit toate posturile din acest topic. Problema aceasta o am si eu de o perioada, intr-un timp isi revenise, acum a revenit iar. Un prieten mi-a spus sa scot furtunul de vaccum din egr sa vad daca este vreo diferenta (ca sa pot elimina aceasta problema). Aceeasi chestie si cu egr si fara, deci excludem aceasta solutie cu schimbatul egr-ului. In poza postata de colegul nostru http://itbroker.ro/0241.JPG furtunul din stanga, cand ridicam capota sa mai verific uleiul, sa completez cu lichid il vedea sugrumat, nu stiam de la ce ar putea fi, nu am dat importanta. Acelasi prieten care mi-a dat ideea cu egr-ul mi-a spus de acea capsula de pe turbina sau geometria variabila, dar nu poate fi sigur 100%. De aceea ma rog sa aveti voi o solutie sa nu patesc ca voi, din pacate, sa scot o gramada de bani din buzunar si sa nu se rezolva problema. Martorul de motor e si el aprins in bord. In weekend daca am timp am zis sa ma bag sub masina, sa dau scutul jos sa vad daca am posibilitatea sa ajung la turbina sa verific acea casula, sa vad daca tija ramane blocata sau nu... Astept solutii din partea voastra

Avatar utilizator
Uliu
EVO I
Mesaje: 37
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 1:03 pm

Mesaj de Uliu » Dum Oct 01, 2017 10:22 pm

Am avut și eu problema expusă de The Hammer mai sus și s-a dovedit că the little bugger era o supapă de pe circuitul de vaccum. Pun poze pentru identificare mai rapidă.



Avatar utilizator
Adrian04
EVO I
Mesaje: 34
Membru din: Mar Mai 03, 2016 1:38 pm

Mesaj de Adrian04 » Lun Oct 02, 2017 8:24 pm

Uliu, aceasta supapa unde se gaseste mai exact pe circuit?

Avatar utilizator
lucim
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Joi Iun 19, 2008 5:32 pm

Re: Probleme Turbina - Lancer Did

Mesaj de lucim » Sâm Iun 20, 2020 11:51 am

Buna ziua,

Ati rezolvat ceva cu aceasta problema? SI la mine face din cand in cand in special dimineata la plecare, dupa ce o repornesc yoata ziua nu mai are nimic.
Eroarea aparuta este PO299.
O zi buna.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori