Sfat Achizitie
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Motoarele de 2 litri sunt de provenienta VAG, cele de 1.8 sunt Mitsubishi. Daca te uiti pe forum vei vedea ca au mai fost cazuri in care fie turbina a avut probleme, fie injectoarele la cele de 2l.
Acum daca masina nu are nicio problema cred ca poti merge linistit sa o cumperi, motorul ala trage bine dar nu prea ii place sa-l plimbi doar in oras.
Acum daca masina nu are nicio problema cred ca poti merge linistit sa o cumperi, motorul ala trage bine dar nu prea ii place sa-l plimbi doar in oras.
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
Eu nu as taia de pe lista motorul VAG (il am pe outlander), dar trebuie verificat bine. Reparatiile la el sunt ieftine si se gasesc piese. Asta e marele avantaj.
Dezavantaje: zgomot, consum ulei, mai putin elastic decat CR
Avantaje: consumul foarte foarte bun, nu are filtru de particule (fara batai de cap), se repara usor daca sunt probleme. Se preteaza foarte bine la tuning daca esti amator.
Fugaritul des in afara orasului e necesar la ambele motoare, e specific dieselului.
Eu prefer oricand un motor CR in locul TDi-ului PD (adica si eu as prefera 1.8-ul), dar cand iei sh, te uiti la multe alte chestii, in special starea masinii.
Dezavantaje: zgomot, consum ulei, mai putin elastic decat CR
Avantaje: consumul foarte foarte bun, nu are filtru de particule (fara batai de cap), se repara usor daca sunt probleme. Se preteaza foarte bine la tuning daca esti amator.
Fugaritul des in afara orasului e necesar la ambele motoare, e specific dieselului.
Eu prefer oricand un motor CR in locul TDi-ului PD (adica si eu as prefera 1.8-ul), dar cand iei sh, te uiti la multe alte chestii, in special starea masinii.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
Orice ar fi, mergi cu masina la dealer si cere o verificare. Neaparat proba de drum. Testeaza injectoarele prin obd si sa nu tremure masina la relanti, turbina prin tapla zdravana de jos pana sus (citeste mai multe pe net), volanta prin observarea trepidatiilor la plecarea de pe loc, ambreiajul: sa nu sara turometrul cand o accelerezi tare in viteza a 4-a in zona de cuplu maxim... Asta pe la motor. Totusi, verificarea la reprezentanta nu trebuie sa lipseasca.
Eram cat pe ce sa ii cumpar tatalui meu un outlander care fusese facut praf in spate (dar reparata bine, la mitsubishi). Propretarul nu stia sau s-a facut ca nu stia. Sigur a gasit alt client...
Inca un sfat, general valabil: nu cumpara masini aduse de afara, mai mult sau mai putin recent. Vrei de afara, du-te si ia-ti-o singur.
Eram cat pe ce sa ii cumpar tatalui meu un outlander care fusese facut praf in spate (dar reparata bine, la mitsubishi). Propretarul nu stia sau s-a facut ca nu stia. Sigur a gasit alt client...
Inca un sfat, general valabil: nu cumpara masini aduse de afara, mai mult sau mai putin recent. Vrei de afara, du-te si ia-ti-o singur.
Am in proba un drive test urmat de o verificare electronica si mecanica in service.
http://www.autovit.ro/mitsubishi-lancer-C36714262.html
Aceasta este masina. Sper ca la fata locului sa coincida cu ce este trecut in anunt. Sa zic ca la pret ne-am inteles in mare, dar nu batut in cuie.
Pana acum am avut in posesie numai benzinare, sper sa imi dau seama daca este ceva in neregula cu un diesel.
http://www.autovit.ro/mitsubishi-lancer-C36714262.html
Aceasta este masina. Sper ca la fata locului sa coincida cu ce este trecut in anunt. Sa zic ca la pret ne-am inteles in mare, dar nu batut in cuie.
Pana acum am avut in posesie numai benzinare, sper sa imi dau seama daca este ceva in neregula cu un diesel.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori