Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Salutare. Am si eu o problema care cred ca ati avut`o multi. Masina noiembrie 2011, 1.6 117 CP, 37.000 km acum. Dar de cand o am se intampla (saptamanal sa zic, se poate si de 2 ori intr`o zi, sau niciodata intr`o luna) sa porneasca greu, indiferent de temperatura. Porneste mereu de la prima cheie, insa poate sa dureze si 4-5 secunde in care se chinuie.
Stie cineva despre ce e vorba?
PS : primele 2 revizii le`am facut la reprezentanta, ultima (noiembrie 2014) am facut`o la un service cunoscut de mine si autorizat rar. Am pierdut garantia ?
Stie cineva despre ce e vorba?
PS : primele 2 revizii le`am facut la reprezentanta, ultima (noiembrie 2014) am facut`o la un service cunoscut de mine si autorizat rar. Am pierdut garantia ?
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Lancerul meu negru in varsta de 3 luni si cateva zile da semne ca frumoasa sa vopsea ametyist este deosebit de fragila... deja pe portiera spate, in jurul protectiei din fabrica ( acea folie transparenta) am deja cateva sute de puncte albe cauzate de pietre.. Daca doar dupa 1500 de km vopseaua sare atat de usor, clar ca in cativa ani ma paste o vopsire integrala.
Am confectionat aparatori de noroi in genul Rally Armour pentru partea din fata, insa...cred ca voi folia o suprafata mai mare in jurul protectiei de fabrica.
Alte experiente similare a mai avut cineva?
L.E RaduVicol, eu nu am avut parte niciodata de porniri greoaie, am acelasi motor. Porneste la sfert indiferent de conditii. Mai sus, in topicul de fata, problema s-a rezolvat, am impresia, prin legaturi trainice la minusul bornei bateriei fata de caroserie.
Am confectionat aparatori de noroi in genul Rally Armour pentru partea din fata, insa...cred ca voi folia o suprafata mai mare in jurul protectiei de fabrica.
Alte experiente similare a mai avut cineva?
L.E RaduVicol, eu nu am avut parte niciodata de porniri greoaie, am acelasi motor. Porneste la sfert indiferent de conditii. Mai sus, in topicul de fata, problema s-a rezolvat, am impresia, prin legaturi trainice la minusul bornei bateriei fata de caroserie.
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Vopseaua la japoneze e altfel fata de masinile europene deaia se zgarie si sare asa usor. Mi-a explicat odata cineva, dar din pacate nu pot sa-ti reproduc. Cert este ca e mult mai casanta. La masinile europene e ceva pe baza ceramica sau asa ceva... deaia se sare mai greu.
Vopseaua la Coltul meu arata destul de bine cand l-am adus din Germania, dar dupa 2 ani pe drumurile din Romania e vai si-amar si nu i-am facut nici un polish. Are 9 ani micuta... Sfatul meu e sa iti pui folie transparenta pe unde crezi ca e mai expusa. Eu mi-am pus doar pe faruri pentru ca pe restul nu mai avea sens.
Cand o sa imi permit o sa-i fac o revopsire totala.
Vopseaua la Coltul meu arata destul de bine cand l-am adus din Germania, dar dupa 2 ani pe drumurile din Romania e vai si-amar si nu i-am facut nici un polish. Are 9 ani micuta... Sfatul meu e sa iti pui folie transparenta pe unde crezi ca e mai expusa. Eu mi-am pus doar pe faruri pentru ca pe restul nu mai avea sens.
Cand o sa imi permit o sa-i fac o revopsire totala.
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Scottish e ”boala” lor, daca nu ai praguri care sa protejeze. se presupune ca sar pietre si alte chestii de pe drumurile patriei de sub rotile din fata, cel putin asa mi-au zis mie la reprezentanta cand am mers cu aceeasi problema. cica unii ar avea folie transparenta din fabrica acolo, eu n-am avut ,se banuia ca au scos-o cand au pregatit masina de livrare
- Scottishman
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm
Am o curiozitate. La 2.0 DID cand accelerez mai tare in viteza a doua si, mai de curand si in a treia, simt si aud o oarecare sacadare.
Cam asa as putea sa descriu. Oare ce ar putea fi?
In alta ordine de idei, maine merg la service pentru schimb de bari fata si spate si vopsit complet. Pe Casco.
Sper sa iasa bine si sa nu regret. Am multe zgarieturi, castane pe capota, usi deschise in parcare, etc.
Cam asa as putea sa descriu. Oare ce ar putea fi?
In alta ordine de idei, maine merg la service pentru schimb de bari fata si spate si vopsit complet. Pe Casco.
Sper sa iasa bine si sa nu regret. Am multe zgarieturi, castane pe capota, usi deschise in parcare, etc.
Salutare,
Am inceput sa aud de curand un scartait in tapiteria de la scaunul soferului, in lateral stanga, in spatarul scaunului cred ca acolo unde este airbag-ul lateral. Se aude ca si cum s-ar freca interiorul tapiteriei de o bucata de plastic/caucic si se aude cand ma asez si ma ridic din scaun si e putin enervant. A mai auzit cineva scartaitul asta?
Am un lancer sportback 1.6 fabricatie noiembrie 2011, cumparat iunie 2013 si doar 10500 km.
Am inceput sa aud de curand un scartait in tapiteria de la scaunul soferului, in lateral stanga, in spatarul scaunului cred ca acolo unde este airbag-ul lateral. Se aude ca si cum s-ar freca interiorul tapiteriei de o bucata de plastic/caucic si se aude cand ma asez si ma ridic din scaun si e putin enervant. A mai auzit cineva scartaitul asta?
Am un lancer sportback 1.6 fabricatie noiembrie 2011, cumparat iunie 2013 si doar 10500 km.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori