Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Sâm Oct 19, 2013 1:12 pm

Multumesc. O sa le trimit un mail acum.

Avatar utilizator
pytu_mon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 05, 2010 2:02 am
Contact:

Mesaj de pytu_mon » Sâm Oct 19, 2013 8:01 pm

QUOTE (Flipper @ Sep 9 2013, 07:42 PM) Cu siguranta sarea are un cuvand greu de zis dar am vazut intr-un manual de service ca toata tabla exterioara mai putin plafonul este zincata sau galvanizata si pe langa asta e data si cu grund si vopsea. Deci totusi e cam dubios cum a aparut rugina acolo. Pe toata podeaua masinii se depune sare dar vad ca mai toti avem rugina sub portbagaj.

In octombrie ma duc la revizie si o sa ii intreb si pe cei din reprezentanta ce parere au de rugina asta? O fi avand mitsu 12 ani garantie aticoroziva dar totusi...numai la logan am mai intalnit sa apara rugina dupa 3 ani. Nu cred totusi ca putem compara Mitsubishi cu Dacia...

Zona asta cu rugina o descoperisem din iarna dar acum mi-am adus aminte de ea ca am facut o inspectie vizuala pe sub masina si parca s-a mai si extins.
Salut, la lancer clasic aceeasi problema cu rugina, nu stiu in ce masura se poate rezolva in garantie (la cei care mai au masina in garantie), din cate stiu garantia la coroziune este de 10 ani in conditiile in care toate reviziile s-au efectuat in service autorizat mitsubishi.

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Mie Dec 18, 2013 9:03 pm

Salutare! Am sesizat cateva probleme la masina in ultima vreme si nu gasesc nimic pe forum sa-mi fie de folos! am observat ca masina nu mai porneste bine dupa 1 noapte de stat si am fost la un service sa schimb bujiile,dupa o zi masina are aceleasi simptome...porneste foarte greu(la -2 grade maxim)..nu stiu ce sa i mai fac,practic am schimbat bujiile degeaba si m au costat si 360lei cu tot cu montaj... si inca o problema,dupa ce am schimbat bujiile si am dat sa plec din service masina nu mai vrea sa traga...turbina nu mai actioneaza cum trebuie si "culmea", nu s-a aprins martorul pe bord(butoiasul motor galben) dar a aparut o eroare la un senzor de presiune turbina care a mai fost schimbat odata pe garantie...sincer masina acum trage dupa 3000rpm decat daca o accelerez tare din treapta inferioara..daca merg "la consum", masina nu mai raspunde deloc la comenzi...am masina din mai 2008 si sincer regret ca mi-am luat Mitsubishi..numai probleme cu ea..rugina peste tot pe la etriere..sabotii de la frana de mana blocati pe spate..suruburi ruginite..am schimbat tot la masina(distributie,amortizoare,discuri,placute,capete de bara,pivoti,rulmenti,burduf planetara..S.A)si tot am probleme cu ea(2 seturi de discuri TRW(TRV) am schimbat si tot am vibratie in volan cand pun frana,nu se potrivesc..le-am schimbat pe garantie de 2 ori si tot cu discurile originale e mai bine...nu pot sa mi explic ce mai e de schimbat ca mai am de schimbat Etrierele cu totul si e tot sistemul de franre nou.. tot am vibratie in volan..am indreptat jantele am echilibrat rotile ..nu mai stiu ce sa i mai fac) bani aruncati aiurea in masina care sincer m-a dezamagit foarte tare. EGR schimbat pe garantie,turbina verificata,curatata,vaccum verificat,senzor presiune schimbat(8657a058 cod) si dupa 2 ani de liniste problema a revenit dar nu sub forma de "limp mode" ci un fel de... poate ma ajuta si pe mine cineva cu niste pareri,idei,orice..astept mesaj pe privat sau aici,sa ma indrume cineva ca nu mai stiu ce sa i mai fac..prea multi bani am aruncat de pomana si chiar am ajuns la fundul sacului cu masina asta.. niciodata nu afla la service ce are masina exact,schimb una si e alta...si tot asa pana si dau seama ca au gresit piesa pe cheltuiala mea. VA ROG MULT, HELP!

1: probleme pornire(cu bujii noi,puse de 2 zile Baru)
2: probleme frana de mana(sabotii blocati pe spate,rugina ertiere sub burdufuri)
3: probleme rugina etriere,burduf rupt(suruburi culise sau culisante schimbate, rotile infranate)
4: probleme discuri de frana fata schimbate de 2 ori pe garantie TRW/TRV si tot imi trepideaza volanul la franare,am indreptat toate jantele si am facut iar echilibrarea rotilor fara nici-un rezultat,am schimbat rulmentii fata cu tot ce tine de pivoti, capete de bara,burduf planetara,suruburi culisante etrier,cu discurile originale nu am nici-o problema doar ca nu merita 600ron un disc )
5: probleme aeroterma(se aude un zgomot urat in masina,ca si cum ar atinge paletii de ceva,,mizerie sau nu stiu, le service au zis ca nu pot sa o curat si trb schimbata 7802q217 cod(775lei originala).un rahat din plastic)
6: probleme turbina sau senzor turbina( dupa ce am schimbat bujiile masina nu mai "trage" ca inainte sa le schimbe fara a-mi aparea vreun martor pe bord(butoi check engine galben,pe tester apare eroare senzor turbina sau presiune turbina, se sterge eroare si nu mai apare in calculator dar masina tot la fel de prost merge,turbina intra in functiune dupa 3000RPM)
7: probleme senzor temperatura(aer cald doar cand clima/aeroterma este data la maxim, adica 30grade, daca dau pe 29 imi baga aer rece chiar daca afara sunt -185 de grade)
8: probleme scartait bord,casetofon (scartaie la gropi si la turatii joase cand motorul este subturat)
+ altele care nu-mi mai vin in cap la ora asta.. va rog mult, orice parere conteaza,mai ales cand conducem aceeasi masina 2.0 DID.
P.S : Masina are acum 126500 km... prea putini ca sa pice toate asa urat, am schimbat tot la zi revizii si tot ce a fost nevoie dar tot degeaba, sincer nu mai pot dar nici sa o vand pe 7000e cand am dat 30000e cu casco si leasing... pacat ca e superba la design masina...:|

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Mie Dec 18, 2013 9:13 pm

2 probleme unt grave:
1: pornirea greoaie la rece(am schimbat bujiile cu unele BERU de cateva zile si 3 imi arata defecte/cred ca s-au ars) care imi tot da batai de cap
2: masina nu mai trage decat dupa 3000rpm( la servce Mitsu Pitesti mi s a spus sa schimb Racitorul EGR(1800ron) care a mai fost schimbat acum fix 2 ani pe garantie si la un alt service mi s a spus ca am presiune/tensiune scazuta la piesa cilindrica cu tija care actioneaza turbina(cca 700ron)..cica s-a defectat senzorul si nu mai actiuneaza cum trb tija aia...)

Nu mai stiu ce sa-i fac si pe cine sa cred...si nici sa arunc cu banii aiurea.
A mai patit cineva ceva asemanator? Niste parereri/sugestii mi-ar fi bine venite..
Mersi mult!

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Joi Dec 19, 2013 9:24 am

Salut,

incep prin a spune ca motorul este de vw si prin urmare , problemele legate de motor nu ar trebui generalizate la masina.
pentru a gasi niste raspunsuri mai pertinente poti incerca pe formurile de vw. sigur mai gasesti acolo si alte pareri despre motor ,
mai ales ca este mult mai des intalnit la ei decat la mitsu.

2: probleme frana de mana(sabotii blocati pe spate,rugina ertiere sub burdufuri)
la 126.000 cred ca ar trebui totusi verificati. daca nu folosesti ramana de mana dez (zilnic) este foarte posibil sa se mai blocheze la frig.e ceva destul de general si
se intalneste si la alte masini.

3: probleme rugina etriere,burduf rupt(suruburi culise sau culisante schimbate, rotile infranate)
la 126.000 de km parerea mea e ca nu e un defect, burduful este de cauciuc si la nr asta de km poate fi considerat consumabil.
etriere ruginite am vazut la toate masinile ca sa fiu sincer. nu te panica aici. nu inteleg partea cu roti infranate . ramane blocata frana?

4: probleme discuri de frana fata schimbate de 2 ori pe garantie TRW/TRV si tot imi trepideaza volanul la franare
,am indreptat toate jantele si am facut iar echilibrarea rotilor fara nici-un rezultat,am schimbat rulmentii fata cu tot ce tine de pivoti,
capete de bara,burduf planetara,suruburi culisante etrier,cu discurile originale nu am nici-o problema doar ca nu merita 600ron un disc )
daca cu discutile OEM merge ok atunci e posibil sa nu se fixeze perfect. eu am patiti la colt cu EBC-uri. Mi-am pus Zimmerman si a fost ok. si la mine trepideaza la franare la viteze mari .
voi schimba discurile cred ca la anu . (am 60.000 si am discurile originale). pentru alte trepidatii , daca ai roti pe 18 verifica echilibrarea la autosoft.
au fost singurii care au reusit sa mi le echilibreze. daca si anvelope de iarna si de vara verifica comportamentul masinii cu ambele variante. sa nu ai o problema
la anvelope.

5: probleme aeroterma(se aude un zgomot urat in masina,ca si cum ar atinge paletii de ceva,,mizerie sau nu stiu,
le service au zis ca nu pot sa o curat si trb schimbata 7802q217 cod(775lei originala).un rahat din plastic)
ca sa cureti turbina e foarte simplu :
desfaci torpedoul (dupa ce il deschizi la maxim apesi din laterale si ai sa vezi ca se deschide si mai mult si iese cu totul). in spate ai un Capac si daca il scti ai sa gasesti
filtrul de habitaclu . il scoti si ai gasit aeroterma sa o cureti .

6: probleme turbina sau senzor turbina( dupa ce am schimbat bujiile masina nu mai "trage" ca inainte sa le schimbe fara a-mi aparea vreun martor pe bord(butoi check engine galben,pe tester apare eroare senzor turbina sau presiune turbina, se sterge eroare si nu mai apare in calculator dar masina tot la fel de prost merge,turbina intra in functiune dupa 3000RPM)
aici nu te supara da pare o problema de exploatare necorespunzatoare a motorului. mersul "economic " la mtorul asta in special dauneaza foarte tare. schimbatul sub 2500 rpm ar trebui exclus. cunosc cel putin 2 cazuri cu
aceasta problema si dupa ce l-au reparat si au mers normal cu el nu au mai avut probleme.
7: probleme senzor temperatura(aer cald doar cand clima/aeroterma este data la maxim, adica 30grade,
daca dau pe 29 imi baga aer rece chiar daca afara sunt -185 de grade)
daca e data la maxim nu mai are treaba senzorul de temperatura. asta e de verificat la service.

8: probleme scartait bord,casetofon (scartaie la gropi si la turatii joase cand motorul este subturat)
partea cu scartait nu e de speriat . eu o incadrez la categoria "asa face toate" . cu motor subturat tremura si scartie toate.


PS. Sper sa iti rezolvi problemele de la motor si sa nu mai incerci mersul : "economic" care in majoritatea cazurilor este tredus prin mers subturat .
subturat nu inseamna neaparat un schimb de viteze la turatii putine ci accelerarea in momentul in care masina nu este in curba de cuplu .
ex. e normal sa mergi cu 60km /h cu a 5-a dar CONSTANT. este gresit sa accelerezi de la 60km/h cand esti tot in a 5-a . (in cazul asta correct este sa schimbi a 3-a cel putin).

numai bine.

PS. Scuzati eventualele greseli de redactare . ma si grabesc si imi mai face si browserul auto correct la engleza.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Dec 19, 2013 9:44 am

E o problema cu calculatorul de clima sau cu motorasul de la voletul de amestec aer cald - aer rece. Trebuie sa mergi la service sa vezi exact ce se intampla. E posibil sa se remedieze siplu prin reinvatarea pozitiilor de capat la voletul respectiv sau vor trebui inlocuite unele piese.

Avatar utilizator
Vladutz`
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 10, 2009 8:30 pm

Mesaj de Vladutz` » Joi Dec 19, 2013 12:41 pm

3: sunt foarte infranate rotile pe spate,am facut o curatare la sabotii de frana de mana si erau blocate arcurile de la rugina...
5: am fost in service Mitsu si mi s-a spus ca nu merge curatata aeroterma..ca s-au stricat rulmentii din ea si ca trb schimbata..
6: crede-ma ca masina n a vazut sub 2000rpm niciodata,am dat dupa ea din prima zi cand am fost pe A1 si i-am dat 190:))) cand avea 10km la bord,schimb la 3000 de obicei,nu e asta problema...mai ales ca am resoftat-o din primul an. daca am 60km/h merg cu a 4 a oriunde as fi,oras sau in afara orasului


da si eu sper sa o rezolv dar nu stiu ce sa-i schimb mai intai..am fost la prea multi "nenea" si service-uri ...si tot nu m-au lamurit care ar fi buba,unu zice una,celalalt zice alta...

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Ian 16, 2014 7:11 pm

QUOTE (Vibe @ Oct 15 2013, 12:30 PM) Salutare! A trecut ceva timp de cand n-am mai postat pe forum. Masina mea are urmatoarea problema : La oprirea motorului vibreaza motorul/masina. Initial am crezut ca e de la anti shudder valve, dar nu e, si zgomotul si vibratia provin de la volant/a . A mai intampinat cineva problema asta? Ce imi recomandati? Multumesc.

P.S. Masina are 98 000 de km.

Salut!

Zilele trecute am schimbat volanta si kit-ul de ambreiaj cu unele LUK (noi, bineinteles) si problema persista, practic nu e nici o diferenta la oprirea motorului, aceleasi vibratii puternice si un usor zgomot metalic. Maine ma duc iar in service cu masina. Aveti vreo sugestie ceva? Multumesc!

Avatar utilizator
zenmonk
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 17, 2010 3:36 pm

Mesaj de zenmonk » Sâm Ian 18, 2014 1:42 am

ai incercat sa cureti/verifici clapeta de acceleratie? am avut pe o skoda octavia 2 cu 2.0 tdi care cred e acelasi motor aceeasi problema. adica nu se inchide bine clapeta si inca mai trage aer de acolo si vibratia.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Ian 20, 2014 11:02 am

Am verificat suportii/tampoanele motor si cutie, am verificat clapeta, functioneaza cum trebuie. Mi-a recomandat cineva sa verific nu stiu ce bucsa de la electromotor. O sa investighez saptamana aceasta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori