Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Device-ul asta imi inspira incredere, mult mai precis decat un cronometru sau un gps.
Vreau si eu un astfel de dispozitiv.
Care sunt principiile de functionare ?
De unde poate fi achizitionat ?
Partea cu timpii mai mici pana la viteza de 100km/h decat in carte este valabila cam pentru toate masinile.
Acum cat de mare e diferenta asta si cat de precisa...depinde de metoda de masurare.
Vreau si eu un astfel de dispozitiv.
Care sunt principiile de functionare ?
De unde poate fi achizitionat ?
Partea cu timpii mai mici pana la viteza de 100km/h decat in carte este valabila cam pentru toate masinile.
Acum cat de mare e diferenta asta si cat de precisa...depinde de metoda de masurare.
QUOTE (Cristi)Device-ul asta imi inspira incredere, mult mai precis decat un cronometru sau un gps.
Vreau si eu un astfel de dispozitiv.
Care sunt principiile de functionare ?
De unde poate fi achizitionat ?
Partea cu timpii mai mici pana la viteza de 100km/h decat in carte este valabila cam pentru toate masinile.
Acum cat de mare e diferenta asta si cat de precisa...depinde de metoda de masurare.
Nu ma refeream neaparat la timpul scos de mine pentru ca sunt constient ca nu pot fi competent ca un asemenea test sa fie concludent ci la cele facute de cei de la autozeitung.de care testeaza toate masinile cu aparatura lor si pe pista proprie. De dragul comparatiei:
1. Mitsubishi Lancer 2.0 DID : http://www.autozeitung.de/online/index.php?render=96139
2. VW Passat 2.0 TDI; Renault Laguna 2.0 dCi; Ford Mondeo 2.0 TDCi : http://www.autozeitung.de/online/index.php?render=82649
3. Ford Focus 2.0 TDCI; Opel Astra 1.9 CDTI; Peugeot 308 HDi 135 FAP; VW Golf 2.0 TDI : http://www.autozeitung.de/online/index. ... der=116703
Vreau si eu un astfel de dispozitiv.
Care sunt principiile de functionare ?
De unde poate fi achizitionat ?
Partea cu timpii mai mici pana la viteza de 100km/h decat in carte este valabila cam pentru toate masinile.
Acum cat de mare e diferenta asta si cat de precisa...depinde de metoda de masurare.
Nu ma refeream neaparat la timpul scos de mine pentru ca sunt constient ca nu pot fi competent ca un asemenea test sa fie concludent ci la cele facute de cei de la autozeitung.de care testeaza toate masinile cu aparatura lor si pe pista proprie. De dragul comparatiei:
1. Mitsubishi Lancer 2.0 DID : http://www.autozeitung.de/online/index.php?render=96139
2. VW Passat 2.0 TDI; Renault Laguna 2.0 dCi; Ford Mondeo 2.0 TDCi : http://www.autozeitung.de/online/index.php?render=82649
3. Ford Focus 2.0 TDCI; Opel Astra 1.9 CDTI; Peugeot 308 HDi 135 FAP; VW Golf 2.0 TDI : http://www.autozeitung.de/online/index. ... der=116703
@BUGHY: Tu nu ai fost ironic, tu ai fost "de la tara" si atat.
Se vede dupa posturile tale ca esti director...tehnic mai putin.
De la afirmatiile "...sandero..." ale mele...la "...dat la buci..." ale tale e distanta mare, dar nu imi imaginez ca realizezi.
Una e ce faci tu acasa sau la firma, alta e ce scrii pe forum.
Nu-ti scriu mai multe ca sa te scutesc de a-ti mai expune fanteziile pe forum...
@Speedy: Nu pun la indoiala testele http://www.autozeitung.de/online/index.php?render=96139 ,dar nici nu stiu ce sa zic.
Fara sa aiba nici o legatura cu testele autozeitung, am spuns doar ca dintre un dispozitiv gps cu soft aferent, un cronometru si un dispozitiv ca acela prezentat de Andrei_RC, ultimul imi inspira incredere mai mare.
Probabil ca aceste informatii noi legate de performantele lancerului diesel vor determina mai multi posesori sa le testeze pe dyno si atunci vor apare si explicatii mai complete si mai detaliate...
Se vede dupa posturile tale ca esti director...tehnic mai putin.
De la afirmatiile "...sandero..." ale mele...la "...dat la buci..." ale tale e distanta mare, dar nu imi imaginez ca realizezi.
Una e ce faci tu acasa sau la firma, alta e ce scrii pe forum.
Nu-ti scriu mai multe ca sa te scutesc de a-ti mai expune fanteziile pe forum...
@Speedy: Nu pun la indoiala testele http://www.autozeitung.de/online/index.php?render=96139 ,dar nici nu stiu ce sa zic.
Fara sa aiba nici o legatura cu testele autozeitung, am spuns doar ca dintre un dispozitiv gps cu soft aferent, un cronometru si un dispozitiv ca acela prezentat de Andrei_RC, ultimul imi inspira incredere mai mare.
Probabil ca aceste informatii noi legate de performantele lancerului diesel vor determina mai multi posesori sa le testeze pe dyno si atunci vor apare si explicatii mai complete si mai detaliate...
QUOTE (Cristi)Device-ul asta imi inspira incredere, mult mai precis decat un cronometru sau un gps.
Vreau si eu un astfel de dispozitiv.
Care sunt principiile de functionare ?
De unde poate fi achizitionat ?
Partea cu timpii mai mici pana la viteza de 100km/h decat in carte este valabila cam pentru toate masinile.
Acum cat de mare e diferenta asta si cat de precisa...depinde de metoda de masurare.
Eu l-am imprumutat. Am vazut ca are pret in jur de 80 $ parca. Am cautat pe google dupa beltronics vector. Device-ul a fost comandat pe net.
Principiul banuiesc eu ca implica masurarea acceleratiei (forta de acceleratie, nu prea stiu fizica si nu vreau sa aberez) si printr-o formula de clasa a-6-a parca ce mai include si timpul se calculeaza 0-100 kmh. Zic eu destul de exact. Pt 0-100 calculul mi se pare exact din moment ce nu trebuie setat nimic. Ca sa vezi cati cai ai la roata trebuie sa introduci masa masinii si de aici pot aparea erori.
Vreau si eu un astfel de dispozitiv.
Care sunt principiile de functionare ?
De unde poate fi achizitionat ?
Partea cu timpii mai mici pana la viteza de 100km/h decat in carte este valabila cam pentru toate masinile.
Acum cat de mare e diferenta asta si cat de precisa...depinde de metoda de masurare.
Eu l-am imprumutat. Am vazut ca are pret in jur de 80 $ parca. Am cautat pe google dupa beltronics vector. Device-ul a fost comandat pe net.
Principiul banuiesc eu ca implica masurarea acceleratiei (forta de acceleratie, nu prea stiu fizica si nu vreau sa aberez) si printr-o formula de clasa a-6-a parca ce mai include si timpul se calculeaza 0-100 kmh. Zic eu destul de exact. Pt 0-100 calculul mi se pare exact din moment ce nu trebuie setat nimic. Ca sa vezi cati cai ai la roata trebuie sa introduci masa masinii si de aici pot aparea erori.
QUOTE (Cristi)@Speedy: Nu pun la indoiala testele http://www.autozeitung.de/online/index.php?render=96139 ,dar nici nu stiu ce sa zic.
Fara sa aiba nici o legatura cu testele autozeitung, am spuns doar ca dintre un dispozitiv gps cu soft aferent, un cronometru si un dispozitiv ca acela prezentat de Andrei_RC, ultimul imi inspira incredere mai mare.
Probabil ca aceste informatii noi legate de performantele lancerului diesel vor determina mai multi posesori sa le testeze pe dyno si atunci vor apare si explicatii mai complete si mai detaliate...
nu prea vad rostul discutiei despre acceleratie si cp la un motor diesel. nu-mi imaginez ca cineva isi cumpara diesel pt ca ar fi sportiv si ar avea mega acceleratie. eu l-am luat pt revizii mai rare, autonomie mai mare si cost mai mic al motorinei. ultima nu am prea nimerit-o. acceleratia, cuplul sunt un foarte frumos bonus de pasti. masina asta, pt mine, e un compromis bun intre o "familiala" si o masina tinereasca. pot sa accept insa si alte opinii, nu dau verdicte.
revenind la tehnici de masurare a acceleratiei. si gps-ul si accelerometrul au avantaje si dezavantaje si chestiuni de concept ce pot introduce perturbatii. nu cred un accelerometru de 80$ are precizie mai mare decat un sistem cu gps cum sunt cele folosite de revistele de specialitate si care costa cateva sute daca nu mii de $.
ma gandesc totusi ca nemtzii masoara cu o metoda combinata, facand mai multe teste, eliminand rezultatele extreme si facand o medie intre restul, asa cum ne invata si pe noi, inginerii, prin facultati
Fara sa aiba nici o legatura cu testele autozeitung, am spuns doar ca dintre un dispozitiv gps cu soft aferent, un cronometru si un dispozitiv ca acela prezentat de Andrei_RC, ultimul imi inspira incredere mai mare.
Probabil ca aceste informatii noi legate de performantele lancerului diesel vor determina mai multi posesori sa le testeze pe dyno si atunci vor apare si explicatii mai complete si mai detaliate...
nu prea vad rostul discutiei despre acceleratie si cp la un motor diesel. nu-mi imaginez ca cineva isi cumpara diesel pt ca ar fi sportiv si ar avea mega acceleratie. eu l-am luat pt revizii mai rare, autonomie mai mare si cost mai mic al motorinei. ultima nu am prea nimerit-o. acceleratia, cuplul sunt un foarte frumos bonus de pasti. masina asta, pt mine, e un compromis bun intre o "familiala" si o masina tinereasca. pot sa accept insa si alte opinii, nu dau verdicte.
revenind la tehnici de masurare a acceleratiei. si gps-ul si accelerometrul au avantaje si dezavantaje si chestiuni de concept ce pot introduce perturbatii. nu cred un accelerometru de 80$ are precizie mai mare decat un sistem cu gps cum sunt cele folosite de revistele de specialitate si care costa cateva sute daca nu mii de $.
ma gandesc totusi ca nemtzii masoara cu o metoda combinata, facand mai multe teste, eliminand rezultatele extreme si facand o medie intre restul, asa cum ne invata si pe noi, inginerii, prin facultati
Bughi, ca nu citesti forumul si tragi concluzii pripite e o chestie, dar ca eu as fi un admirator fanatic al lancerului...aici ma faci sa rad pentru ca nu e deloc asa.
In fine...
@k12r0y: sunt pefect de acord cu ultimul tau post cu precizarea ca nu m-am referit la sisteme gps profesioniste ca cele folosite de revistele de specialitate, tocmai d-aia nu pun la indoiala valorile din testele efectuate de diverse publicatii.
"un dispozitiv gps cu soft aferent, un cronometru si un dispozitiv ca acela prezentat de Andrei_RC" ... era vorba tot de sisteme low cost.
Am facut si eu o aplicatie pentru pocketpc care imi da startul si care contorizeaza secundele pana la o viteza setabila (ex. 100km/h), insa nu il consider util decat ca sa-mi fac o idee.
Ideea e ca de fiecare data am scos mai putin de 9.7 secunde cat e in carte...
In fine...
@k12r0y: sunt pefect de acord cu ultimul tau post cu precizarea ca nu m-am referit la sisteme gps profesioniste ca cele folosite de revistele de specialitate, tocmai d-aia nu pun la indoiala valorile din testele efectuate de diverse publicatii.
"un dispozitiv gps cu soft aferent, un cronometru si un dispozitiv ca acela prezentat de Andrei_RC" ... era vorba tot de sisteme low cost.
Am facut si eu o aplicatie pentru pocketpc care imi da startul si care contorizeaza secundele pana la o viteza setabila (ex. 100km/h), insa nu il consider util decat ca sa-mi fac o idee.
Ideea e ca de fiecare data am scos mai putin de 9.7 secunde cat e in carte...
apropo de autonomie nu poti compara diesel-ul cu un benzinar. cat despre revizii stiam ca se fac mai des la motorina, si sunt si mai scumpe ca la benzen. ce ziceti ar merita o Honda Civic Sedan 1,8 ES i-VTEC scoasa de la dealer cam pe la 18700E? pana acum incercam sa gasesc o solutie pt un mitsu 1.5 invite.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori