Sistemul Viper
Pentru cine e curios cat costa sa schimbi butucul si cheile la un Lancer 2008: 1200ron si ramai cu cheile si butucul vechin. Procedura implica STERGEREA din computerul masinii a cheilor
vechi. Ceea ce inseamna, cel putin pt mine, ca degeaba "pierzi" o cheie gandindu-te ca poti sa o folosesti la montarea acestui "modul" (pentru ca nu este o alarma). Concluzia: vrei CASCOenunti la p ornire motor din telecomanda sau accepti riscul in cazul furtului total. Si sa nu va ganditi ca asigur atorul nu va verifica laladealerireprezentanta daca ati "pierdut" cumparat sau reprogramat chei. (Ar fi prea simplu sa ti se "fure" masina si sa predai 2 chei si talonul la CASCO)
vechi. Ceea ce inseamna, cel putin pt mine, ca degeaba "pierzi" o cheie gandindu-te ca poti sa o folosesti la montarea acestui "modul" (pentru ca nu este o alarma). Concluzia: vrei CASCOenunti la p ornire motor din telecomanda sau accepti riscul in cazul furtului total. Si sa nu va ganditi ca asigur atorul nu va verifica laladealerireprezentanta daca ati "pierdut" cumparat sau reprogramat chei. (Ar fi prea simplu sa ti se "fure" masina si sa predai 2 chei si talonul la CASCO)
Am inteles de la asigurator ca in caz de Doamne fereste primul lucru se cer talonul si cheile conform pv de predare masina (1-2-3buc).
Daca dai o cheie pierduta mergi la reprez care iti reprogrameaza cheile deci, teoretic, vechea cheie devine nefunctionala.
Sunt insa unii proprietari care nu au furtul acoperit de casco si atunci pentru ei treaba cu alarma este in continuare valabila.
In concluzie momentan mi-a iesit alarma din minte!
Sper ca pentru altii sa ramana in continuare o idee de luat in considerare.
Numai bine!
Daca dai o cheie pierduta mergi la reprez care iti reprogrameaza cheile deci, teoretic, vechea cheie devine nefunctionala.
Sunt insa unii proprietari care nu au furtul acoperit de casco si atunci pentru ei treaba cu alarma este in continuare valabila.
In concluzie momentan mi-a iesit alarma din minte!
Sper ca pentru altii sa ramana in continuare o idee de luat in considerare.
Numai bine!
Salutare
Eu de 1 an am montata o alarma Viper 5701 transponder LE cu modulul de pornire pe un Lancer 2008 DiD. La acest model de alarma nu ai nevoie de o cheie/chip sau orice altceva suplimentar pentru ca este compatibila cu modelul de Lancer si se leaga direct pe can.
Pornirea din telecomanda pentru cutia manuala necesita activarea modului inainte de a parasi masina. Concret:
1. cu motorul pornit si masina scoasa din viteza se apasa pedala de frana
2. tragi frana de mana (pedala ramane apasata si motorul pornit)
3. eliberezi pedala
4. se apasa pe butonul de start engine de pe telecomanda
5. se scoate cheia din contact (motorul ramane pornit)
6 inchizi usile si cand armezi se opreste motorul
La pornire folosesti doar butonul start engine. La diesel ai un delay la pornire de 10-20 secunde ( este ajustabil) pentru a lasa suficient timp bujiilor incandescente sa incalzeasca camera de ardere
Cand dezarmezi motorul ramane pornit pana deschizi una din usi sau portbagajul (motorul nu ramane pornit mai mult de 20min<ajustabil pana la 30min parca>).
Eu de 1 an am montata o alarma Viper 5701 transponder LE cu modulul de pornire pe un Lancer 2008 DiD. La acest model de alarma nu ai nevoie de o cheie/chip sau orice altceva suplimentar pentru ca este compatibila cu modelul de Lancer si se leaga direct pe can.
Pornirea din telecomanda pentru cutia manuala necesita activarea modului inainte de a parasi masina. Concret:
1. cu motorul pornit si masina scoasa din viteza se apasa pedala de frana
2. tragi frana de mana (pedala ramane apasata si motorul pornit)
3. eliberezi pedala
4. se apasa pe butonul de start engine de pe telecomanda
5. se scoate cheia din contact (motorul ramane pornit)
6 inchizi usile si cand armezi se opreste motorul
La pornire folosesti doar butonul start engine. La diesel ai un delay la pornire de 10-20 secunde ( este ajustabil) pentru a lasa suficient timp bujiilor incandescente sa incalzeasca camera de ardere
Cand dezarmezi motorul ramane pornit pana deschizi una din usi sau portbagajul (motorul nu ramane pornit mai mult de 20min<ajustabil pana la 30min parca>).
Flosesc pornirea doar vara in zilele calduroase cand las masina in soare si iarna... in rest e doar o alarma cu pager. Din octombrie de exemplu am folosit aproape zilnic pornirea si o cosider foarte utila mai ales cand ai o sotie/prietena friguroasa .
Ca si costuri nu a fost chiar ieftin. Alarma e modulara si asta e un lucru foarte bun desi am montat 2 senzori inutili
In plus fata de standard am mai pus senzor de perimetru si senzorul antitractare / ridicare si costul total cu tot cu montaj a fost aproximativ 1900-2000 RON. Urmeaza in functie de bugetul alocat pe 2012 sa ii adaug sistemul de actionare a alarmei pe GSM ca sa scap de telecomanda.
Ca si costuri nu a fost chiar ieftin. Alarma e modulara si asta e un lucru foarte bun desi am montat 2 senzori inutili
In plus fata de standard am mai pus senzor de perimetru si senzorul antitractare / ridicare si costul total cu tot cu montaj a fost aproximativ 1900-2000 RON. Urmeaza in functie de bugetul alocat pe 2012 sa ii adaug sistemul de actionare a alarmei pe GSM ca sa scap de telecomanda.
- dragosh_em
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm
http://store.falcon.ro/produse/171-alar ... ecuritate/ !!! Aproape toate se pot monta pe magistrala CAN a masinii !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori