Probleme Racire Motor Lancer 1.6

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
class42
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 06, 2009 12:24 pm

Mesaj de class42 » Mie Sep 25, 2013 5:10 pm

salutare ,ce credeti ca poate fi? acul la apa cind se ridica cind se coboara ,apa nu ajunge sa fiarba ptr ca aproape de ros opresc motorul.simbata fac revizia la gaz ca era curios o treaba,cind itra pe gaz atunci cadea si acul,a ,cind acul se ricica incet ventilatoarele functioneaza.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Sep 25, 2013 9:28 pm

Trebuie intai stabilit daca ceea ce vezi e real sau nu. Adica daca senzorul de temperatura functioneaza corect. Daca functioneaza corect, primul lucru care l-as verifica este termocupla care s-ar putea sa faca fit(z)e.

Avatar utilizator
class42
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 06, 2009 12:24 pm

Mesaj de class42 » Joi Sep 26, 2013 5:37 pm

si azi a facut la fel,acul se ridica iar la un moment dat se lasa chiar daca merge npe gaz sau benzina ca am facut proba,m-ia zis cineva sa schimb termostatul prima data,daca nu se schimba nimic atunci poate sa fie ceva la pompa de apa,adik pana nu tine cum trebuie si nu o invirte

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Sep 26, 2013 5:47 pm

Daca temperatura scade cand turezi motorul cel mia probabil e pompa de apa sau poate patineaza cureua care o antreneaza.

O alta cauza ar putea fi termostatul sau traseul opturat partial pe undeva sau poate chiar un furtun strangulat.

Toate aceste presupuneri sunt valabile daca senzorul de temperatura arata corect.

Avatar utilizator
class42
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 06, 2009 12:24 pm

Mesaj de class42 » Joi Sep 26, 2013 5:51 pm

in momentul in care acul incepe sa urce ventilatoarele raspund adik merg incontinu

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Joi Sep 26, 2013 6:14 pm

Cand ajungi acasa parcheaza masina cu fata pe bordura sau ceva inalt pentru ca in cazul in care ai aer in instalatie ,acesta sa ajunga in radiator,si lasa motorul sa se raceasca. Dupa ce esti absolut sigur ca s-a racit,desfa busonul la radiator si verifica nivelul,daca e necesar completeaza. Verifica si calitatea antigelului,acesta trebuie sa lase o senzatie uleioasa pe degete,daca e prea apa ,completezi cu antigel concentrat. Daca etapele astea nu dau rezultat,treci la verificat termostatul. Verifica sa ai si radiatoarele curate pe exteriorn necolmatate de muscarime,fluturasi,pamant,rame.....

Avatar utilizator
class42
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 06, 2009 12:24 pm

Mesaj de class42 » Joi Sep 26, 2013 6:33 pm

acum cobor sa verific nivelul,cei adevarat de 4 ani de cind o am nu am verificat niciodata;revin cu noutati in 20 de min

Avatar utilizator
class42
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 06, 2009 12:24 pm

Mesaj de class42 » Joi Sep 26, 2013 6:46 pm

am verificat la busonul de la radiator ,nu e uscat cum te uiti dar nici 5-7mm deasupra nu e ,din ce stiu eu isi trage din vas cind e nevoie ,daca pierzi acolo iti dai seama;concentrat este.

cit de cit ma pricep eu la ceva de asta am postat aceasta problema aici sa vad daca e o problema legat de modelul asta.nu as vrea sa fie asa dar se pare ca aproape de adevar ar putea sa fie Flipper.

Avatar utilizator
class42
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 06, 2009 12:24 pm

Mesaj de class42 » Joi Sep 26, 2013 6:55 pm

Simbata marg la Bacau sa fac revizia la gaz ,acolo o sa-mi confirme daca senzorul functioneaza sau nu ,numai sa pot ajunge .Daca la drum intins nu se ridica acul mai mult de cit trebuie iar la relanti se incalzeste atunci imi trebuie parerea cuiva.Multumesc ptr ajutor.

Avatar utilizator
class42
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 06, 2009 12:24 pm

Mesaj de class42 » Sâm Iul 19, 2014 7:43 pm

Problema am depistat-o pina la urma; pe undeva perdeam antigelul si nu imi dadeam seama pentru ca in acel recipient de completare cu lichid nu se vedea, adik pe acolo nu isi ia motorul daca pierzi din radiator. Cind am completat in radiator, a intrat aproape 2 litri si la un moment dat, cum e si in clipa de fata, nu mai pierde, pur si simplu, s-a astupat singura acea gaurica probabil. De asta nici nu mai intra pe gaz cum trebuia.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori