Placute De Frana + Discuri Pe Fata

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
robertina1924
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 03, 2013 5:25 pm

Mesaj de robertina1924 » Dum Iul 12, 2015 12:55 pm

Sunt total de acord cu ce zice Paul si cred ca ai schimbat degeaba etrierii, in afara de garnituri nu prea are ce sa se uzeze la ei, decat in cazul in care mergi mult cu garniturile antipraf rupte poate intra mizerie la pistonas si il poate zgaria. Daca nu schimbi lichidul mult timp acesta isi pierde din proprietati si franarea pierde din eficienta.

Avatar utilizator
peet
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 15, 2014 10:24 pm

Mesaj de peet » Mar Dec 01, 2015 5:16 pm

Buna seara,

@dorianakis&razvante: Cum evolueaza discurile TRW, trebuie sa schimb discurile de frana si studiez piata.

Cat despre etriere, au doi dusmani, apa si praful:
- din exterior, protectiile anti praf devin rigide in timp si se rup/fisureaza si incep sa permita patrunderea prafului/apei, se poate observa starea acestora la schimbul de placute;
- din interior, lichidul de frana este o substanta hidrofoba (peria apa), in timp preia condensul si il distribuie in interiorul instalatiei deteriorandu-si proprietatile, de aceea se recomanda inlocuirea acestuia.

La multi ani, de ziua noastra!

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mie Dec 02, 2015 2:09 pm

Discurile TRW sunt best buy daca te uiti dupa o piesa mediocra ca performate dar si rezistenta. Eu am avut pe fata TRW, (am inteles ca asa vin Lancerele clasice cu echipare de fabrica) pe la 50k km au inceput sa tremure, si le-am fentat punandu-le placute Textar care sunt extrem de dure, astfel ca am eliminat tremuratul pentru inca 30k km. Daca optezi si pentru placute TRW sunt extrem de moi si sari de 50k km cu ele lejer. In concluzie, ti le recomand!
In momentul de fata rulez cu TRW(duscuri plus placute) pe fata si Brembo pe spate (discuri+placute). Am ale brembo pe spate pentru ca la vechea masina, am folosit brembo pe fata si au tinut 130k km.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Mie Dec 09, 2015 1:36 pm

Salut
Azi am schimbat si eu discurile+placutele pe fata,plus lichidul de frana.Inca si bucsile de pa barele stabilizatoare.Am acum 125000km.Discuri si lichid de frana TRW si placute TEXTAR. Bucsile YAMATO.Au facut test de frana dupa montare si au iesit in parametri.Normal ca trebuie sa se aseze placutele pe discuri,dar apoi eficacitatea va creste.Apropo,am cumparat placute si pe spate,dar nu au trebuit schimbate.Daca intereseaza pe cineva astept PM.

Avatar utilizator
noobless
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 28, 2015 11:46 am

Mesaj de noobless » Mar Ian 12, 2016 12:48 pm

Urmeaza sa schimb maine placate+ discuri fata . Mi-au facut oferta la un service auto din bv pentru ATE.
Discuri fata+placute fata +manopera 901 lei din care manopera 100 lei. Nu mi se par scumpe comparativ cu UNIX!

Placute ATE 261 RON
Discuri ATE 2x 270 RON
total 801 RON + manopera 100


Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Lun Ian 18, 2016 8:19 pm

de vreo doua luni am discuri si placute ATE, sunt multumit, merg cam 100 km/zi, mi-a disparut vibratia din volan la franare. recomand

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori