Scris: Mar Aug 06, 2013 1:54 pm
Salutare şi bine v-am găsit.
Am şi eu un Lăncier 1.6 din 2006.
Ţin mult la maşina aceea şi anul ăsta mă hotăr?sem să o v?nd.
Am fost pe la diverşi dealeri auto şi, după ce am văzut ce e pe piaţă, am preferat să o repar şi să mai merg cu ea 1-2 ani
dec?t să-mi iau una nou. ?n fine, asta e o chestie strict personală.
Maşina are 120.000 km şi motorul a fost ?ngrijit prost (de fapt, nu prea ?ngrijit - hai să fim sinceri).
Am fost cu ea la un service ?n care am avut ?ncredere - TurboCar din strada Ritmului - un service destul de cunoscut.
Reclam problemele pe care le aveam la motor - consum mare de benzină, consum mare de ulei.
Vine devizul... ~ 6500 lei. Segmenţi de ?nlocuiti, rectificare chiulasă, furtune, etc. OK, zic, aveţi undă verde. Faceţi maşina.
Toate bune şi frumoase, c?nd să iau maşina de la ei mă urc, merg 5 minute şi revin cu ea ?n service.
Are un zgomot nasol, ca şi cum loveşte ceva ?n motor (fenomen denumit pe net ca Engine Knocking).
O duc ?napoi, ies 2 băieţi plini de tatuaje din atelier să se uite la ea şi, după 6 minute de privit conclud că-s cuzineţii (de care ?mi spuseseră anterior că-s cam uzaţi dar că mi-i recondiţionează şi nu mai trebuie ?nlocuiţi). ?nseamnă că recondiţionarea a eşuat... bun, răm?ne maşina la ei. Se comandă cuzineţi noi. Se montează. Iau maşina de la domni. O testez ?nainte de a ieşi din service, motorul sună excelent. Pornesc cu ea, merg ce merg şi repare zgomotul. Ca şi prima dată.
Mă enervez, readuc maşina la ei şi iese un nenea din atelier să-mi povestească cum e cu cilindrii şi cuzineţii.
?mi dă o explicaţie cvasi-plauzibilă cum că, ?n urma ?nlocuirii segmenţilor e frecarea mare ?ntre piston şi cilindru şi din cauza asta c?nd se dă sc?nteie cilindrul are joc ?ntr-un anumit punct.
Salutare şi bine v-am găsit.
Voiam să vă ?mpărtăşesc povestea mea despre un service auto unde 5 ani de zile am reparat maşini (la tinichigerie) fără nici un fel de probleme.
Mereu am fost ?nc?ntat de rezultate. Ei, de data asta am dus bătr?nul meu Mitsubishi Lancer la TurboCar. Nu cu tinichigerie ci cu un motor de 120.000 km, ne?ngrijit.
Mi se face un deviz-megadeviz... de 6000 lei. E cam mult dar... OK! Ţin mult la maşina aceea şi prefer să o repar şi să mai merg cu ea 1-2 ani dec?t să-mi iau una noua acum.
Mi se ?nlocuiesc o grămadă de piese ?n motor (desfăcut, refăcut, ?ntors pe toate părţile). Toate bune şi frumoase, c?nd să iau maşina de la ei mă urc, merg 5 minute şi revin cu ea ?n service. Are un zgomot nasol, ca şi cum loveşte ceva ?n motor (fenomen denumit pe net ca Engine Knocking).
O duc ?napoi, ies 2 băieţi plini de tatuaje din atelier să se uite la ea şi, după 6 minute de privit conclud că-s cuzineţii de care mi-au zis mai demult că-s cam uzaţi dar că mi-i recondiţionează şi nu mai trebuie ?nlocuiţi. ?nseamnă că recondiţionarea a eşuat... bun, răm?ne maşina la ei. Se comandă cuzineţi noi. Se montează. Iau maşina de la domni. O testez ?nainte de a ieşi din service, motorul sună excelent. Pornesc cu ea, merg ce merg şi repare zgomotul. Mă enervez, readuc maşina la ei şi iese un nenea din atelier să-mi povestească cum e cu cilindrii şi cuzineţii. ?mi dă o explicaţie cvasi-plauzibilă, explic?ndu-mi că, datorită segmenţilor ?nlocuiţi e frecarea mult mai mare ?ntre piston şi cilindru iar cuzineţii noi ?n combinaţia cu segmenţii noi cauzează capul pistonului să joace c?nd dă sc?nteie bujia - cauz?nd un zgomot neplăcut ca şi cum se bălăngăne ceva ?n motor. Una peste alta zgomotul e neregulat, se produce cu preponderenţă c?nd urcă turaţia de la 2000 la 3500 de rpm.
Cu maimuţoii de la TurboCar nu mai am ce discuta, nu-i pot reclama la OPC pentru că am făcut pe firmă comanda. Nu mai comentez nimic despre service-urile din Rom?nia - e al n-lea caz de mecanici nepriceputi de care aud dar - fie. R?deam de cei care-şi duc maşinile la revizie la Budapesta sau chiar ?n alte oraşe dec?t stau dar, pare-se că azi oricine ştie să ?nv?rtă o cheie ?şi face service auto.
Cu toate astea, am nevoie să repar maşina. V-aţi mai lovit, careva, de astfel de probleme ?
Am şi eu un Lăncier 1.6 din 2006.
Ţin mult la maşina aceea şi anul ăsta mă hotăr?sem să o v?nd.
Am fost pe la diverşi dealeri auto şi, după ce am văzut ce e pe piaţă, am preferat să o repar şi să mai merg cu ea 1-2 ani
dec?t să-mi iau una nou. ?n fine, asta e o chestie strict personală.
Maşina are 120.000 km şi motorul a fost ?ngrijit prost (de fapt, nu prea ?ngrijit - hai să fim sinceri).
Am fost cu ea la un service ?n care am avut ?ncredere - TurboCar din strada Ritmului - un service destul de cunoscut.
Reclam problemele pe care le aveam la motor - consum mare de benzină, consum mare de ulei.
Vine devizul... ~ 6500 lei. Segmenţi de ?nlocuiti, rectificare chiulasă, furtune, etc. OK, zic, aveţi undă verde. Faceţi maşina.
Toate bune şi frumoase, c?nd să iau maşina de la ei mă urc, merg 5 minute şi revin cu ea ?n service.
Are un zgomot nasol, ca şi cum loveşte ceva ?n motor (fenomen denumit pe net ca Engine Knocking).
O duc ?napoi, ies 2 băieţi plini de tatuaje din atelier să se uite la ea şi, după 6 minute de privit conclud că-s cuzineţii (de care ?mi spuseseră anterior că-s cam uzaţi dar că mi-i recondiţionează şi nu mai trebuie ?nlocuiţi). ?nseamnă că recondiţionarea a eşuat... bun, răm?ne maşina la ei. Se comandă cuzineţi noi. Se montează. Iau maşina de la domni. O testez ?nainte de a ieşi din service, motorul sună excelent. Pornesc cu ea, merg ce merg şi repare zgomotul. Ca şi prima dată.
Mă enervez, readuc maşina la ei şi iese un nenea din atelier să-mi povestească cum e cu cilindrii şi cuzineţii.
?mi dă o explicaţie cvasi-plauzibilă cum că, ?n urma ?nlocuirii segmenţilor e frecarea mare ?ntre piston şi cilindru şi din cauza asta c?nd se dă sc?nteie cilindrul are joc ?ntr-un anumit punct.
Salutare şi bine v-am găsit.
Voiam să vă ?mpărtăşesc povestea mea despre un service auto unde 5 ani de zile am reparat maşini (la tinichigerie) fără nici un fel de probleme.
Mereu am fost ?nc?ntat de rezultate. Ei, de data asta am dus bătr?nul meu Mitsubishi Lancer la TurboCar. Nu cu tinichigerie ci cu un motor de 120.000 km, ne?ngrijit.
Mi se face un deviz-megadeviz... de 6000 lei. E cam mult dar... OK! Ţin mult la maşina aceea şi prefer să o repar şi să mai merg cu ea 1-2 ani dec?t să-mi iau una noua acum.
Mi se ?nlocuiesc o grămadă de piese ?n motor (desfăcut, refăcut, ?ntors pe toate părţile). Toate bune şi frumoase, c?nd să iau maşina de la ei mă urc, merg 5 minute şi revin cu ea ?n service. Are un zgomot nasol, ca şi cum loveşte ceva ?n motor (fenomen denumit pe net ca Engine Knocking).
O duc ?napoi, ies 2 băieţi plini de tatuaje din atelier să se uite la ea şi, după 6 minute de privit conclud că-s cuzineţii de care mi-au zis mai demult că-s cam uzaţi dar că mi-i recondiţionează şi nu mai trebuie ?nlocuiţi. ?nseamnă că recondiţionarea a eşuat... bun, răm?ne maşina la ei. Se comandă cuzineţi noi. Se montează. Iau maşina de la domni. O testez ?nainte de a ieşi din service, motorul sună excelent. Pornesc cu ea, merg ce merg şi repare zgomotul. Mă enervez, readuc maşina la ei şi iese un nenea din atelier să-mi povestească cum e cu cilindrii şi cuzineţii. ?mi dă o explicaţie cvasi-plauzibilă, explic?ndu-mi că, datorită segmenţilor ?nlocuiţi e frecarea mult mai mare ?ntre piston şi cilindru iar cuzineţii noi ?n combinaţia cu segmenţii noi cauzează capul pistonului să joace c?nd dă sc?nteie bujia - cauz?nd un zgomot neplăcut ca şi cum se bălăngăne ceva ?n motor. Una peste alta zgomotul e neregulat, se produce cu preponderenţă c?nd urcă turaţia de la 2000 la 3500 de rpm.
Cu maimuţoii de la TurboCar nu mai am ce discuta, nu-i pot reclama la OPC pentru că am făcut pe firmă comanda. Nu mai comentez nimic despre service-urile din Rom?nia - e al n-lea caz de mecanici nepriceputi de care aud dar - fie. R?deam de cei care-şi duc maşinile la revizie la Budapesta sau chiar ?n alte oraşe dec?t stau dar, pare-se că azi oricine ştie să ?nv?rtă o cheie ?şi face service auto.
Cu toate astea, am nevoie să repar maşina. V-aţi mai lovit, careva, de astfel de probleme ?