Consum Mare De Ulei

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Joi Mai 07, 2015 12:26 am

QUOTE (m_mosu @ May 6 2015, 06:32 PM) Luni e programata la Mitsubishi sa ”demontam” motorul , scoatem pistoanele si vedem care e problema. motulul a fost ultimul pus, dupa schimbul de semeringuri. pana acum, am avut mobil de la 0 km pana acum. e adevarat ca disparea mai putin dar consum tot era. Singurul simptom sunt tips-urile de la esapament care sunt negre, e clar ca nu-l pierde ,intr-o forma sau alta iese pe esapapment,ca sub forma de fum sau ca atare si e ars de esapamentul fierbinte nu stiu,dar pe acolo se duce. inainte tips-urile erau curate-curate.

Ce fel de ulei Mobil ai pus in motor incepand de la 0 km? Te rog, daca e posibil, sa fii cat mai explicit posibil (?W??, si daca e Mobil 1 sau Mobil). Si inca ceva: sa ne spui care sunt concluziile dupa desfacerea motorului. Multumesc anticipat!

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Joi Mai 07, 2015 11:31 pm

QUOTE (testos @ May 7 2015, 12:26 AM) Ce fel de ulei Mobil ai pus in motor incepand de la 0 km? Te rog, daca e posibil, sa fii cat mai explicit posibil (?W??, si daca e Mobil 1 sau Mobil). Si inca ceva: sa ne spui care sunt concluziile dupa desfacerea motorului. Multumesc anticipat!
s-a pus Mobil ”de reprezentanta” toate reviziile facute la timp si la ei,NICIODATA in alta parte. 5W40 always. o singura data au avut Texaco tot 5W40 si pe ala l-am schimbat la vreo 2 luni cand a intrat pe stoc Mobil ca am si eu o pasarica.
Azi am scos bujiile schimbate acum vreo 2 luni si una e plina de depuneri negre ,incomparabil ca aspect fata de celelalte 3. Probabil ca pe pistonul ala arde ulei.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Vin Mai 08, 2015 9:33 am

QUOTE (m_mosu @ May 7 2015, 11:31 PM) s-a pus Mobil ”de reprezentanta” toate reviziile facute la timp si la ei,NICIODATA in alta parte. 5W40 always. o singura data au avut Texaco tot 5W40 si pe ala l-am schimbat la vreo 2 luni cand a intrat pe stoc Mobil ca am si eu o pasarica.
Azi am scos bujiile schimbate acum vreo 2 luni si una e plina de depuneri negre ,incomparabil ca aspect fata de celelalte 3. Probabil ca pe pistonul ala arde ulei.

Foarte ciudat ca motorul tau la asa km putini incepe sa aiba astfel de probleme.
Este ingrijorator... Oare sa fie o problema de fiabilitate pe 1.5?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Mai 08, 2015 11:52 am

Nu cred, acelasi motor e pe forfour si colt din 2004. In plus, problema asta de fiabilitate la alte marci e norma... Nu stiu multi cu opel pe benzina sa nu puna ulei regulat.

Colgeul a avut ghinion, vreo slabiciune sau viciu din fabricatie...

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Vin Mai 08, 2015 1:00 pm

QUOTE (Alex44 @ May 8 2015, 11:52 AM) Nu cred, acelasi motor e pe forfour si colt din 2004. In plus, problema asta de fiabilitate la alte marci e norma... Nu stiu multi cu opel pe benzina sa nu puna ulei regulat.

Colgeul a avut ghinion, vreo slabiciune sau viciu din fabricatie...
si eu tind sa cred acelasi lucru, ideea e ca nu m-ar deranja sa pun 200-300 ml intre 2 schimburi dar acum pun 1 litru la 1000 -1200 de km! din vorba in vorba si din mecanic in mecani c s-a ajuns la telefoane la un englez de la Mitsubishi Anglia care a zis ca ar fi boala lor pe acolo , la pistonul 3 se intampla ceva cu segmentii. Acum de ce la pistonul 3, cum si ce nu stiu, ceea ce imi pare rau e ca cine a dat jos bujiile n-a tinut cont de la ce piston a scos-o pe cea ”coxata”. Acum am curatat-o ,am pus bujiile la loc si luni repezentanta demonteaza motorul, vedem ce e. Daca cumva de la segmenti s-a ajuns si la ”camasi” trebuie sa gasesc pe cineva care sa imi rectifice blocul ,asta e mai greu ca nu cred ca reprezentanta face asa ceva, ei vin direct cu ideea sa schimbam blocul motor.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Vin Mai 08, 2015 1:11 pm

Bafta multa! Tine-ne si pe noi la curent cu problema ta. Fie e cum a zis Alex fie e o problema generalizata ceea ce ar fi foarte urat.

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Sâm Mai 09, 2015 12:23 am

Stii tot istoricul masinii, esti primul / singurul proprietar?

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Mar Mai 12, 2015 5:49 pm

scottish eu am luat masina din reprezentanta, singurul proprietar, singurul sofer. maxim, si stiu ce vorbesc a fost condusa de sotie si de mama 10(zece) km in total din cei 117850km pe care ii are.
sa inceapa povestea reprezentantei Mitsubishi Metalurgiei: Luni, 11 mai 2015 am dus masin ala ora 8:30 . Pana la 9 nimeni nu te baga in seama, se bea cafea , se mananca cirese din curte , se fac glume. la 9 hai sa facem ceva hartii. pe la 9:30 se preiau si cheile ca masina e luata in primire de mecanic. Asteptam ince vreo 45 de minute mecanicul, dar el ia alta masina, ” a venit domne pe platforma”. Pe la 10 si ceva vine seful de service, se mai agita lumea, apare cineva si la masina mea, intra pe rampa , ne apucam de vorba: ce are masina, ce ati patit, dam jos bujiile, la pistonul 3 bujia super afumata si plina de depuneri . Test de compresie BUN 12,5-13 pe toate pistoanele. ” e ceva ciudat greu de spus ce are” .Bun cum facem? Desafacem motorul si vedem, probabil ceva probleme cu segmentii. Hai sa facem un deviz sa situ la ce sa ma astept. In deviz nu mai erau segmentii pusesem si ceva pistoane ca cine stie, poate sunt duse iese pe la 29 de milioane piesele si vreo 18 manopera dar va spun sigur dupa ce desfacem masina ca mai mult ca sigur la km astia sunt doar segmentii. Bun, sunt de acord , ne apucam de treaba ca nu vreau sa o fac de mantuiala si sa o vand apoi asa cum mi-a fost sugerat. daca ne apucam de ea sa o demontam maine la pranz maxim aveti constatarea . Ok dau acceptul sa o desfaca . Azi, 12 mai 2015, ora 14 ma duc la service ca de, a trecut de pranz si nu am nici o veste. Masina are motorul demontat, e pe bancul de lucru, e scoasa afara dar motorul e intact. Pe rampa in locul ei e un colt la care mecanicul se chinuie sa dea jos injectoarele. Il intreb ce faca zice ca nu s-a apucat ca seful i-a dat altceva de munca. ma duc la sef, e plecat cel care a preluat masina tipa si urla ca ce vreau sa isi puna el salopeta si sa se apuce de masina mea? Nu s-a apucat ca seful de service care nu e acolo l-a pus pe mecanic sa faca altceva,ca-l doare-n cur ca sa vb la telefon cu seful ca nu stie ce sa imi zica, ca ce sunt asa grabit, ieri dimineata am adus-o si gata vrea sa faca si cosntatarea. Sun un prieten cu platforma sa vina sa iau masina sa o duc in expozitiei , incep sa o dea la pace si pun mecanicul sa se apuce de motor cu promisiunea ca pana la ora 17 cand se inceie programul ma suna sa imi zica ce are masina. In momentul cand scriu e 17:37 si nu m-a sunat nimeni, asta ca sa va dati seama ce inseamna reprezentanta Mitsubishi! Sper din tot sufletul sa se termine cu bine ca repede nu o sa se termine mai ales ca mi-au spus asa ,la ceas de seara ca oricum piesele nu sunt pe stoc si dureaza 10 zile sa vina.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Mai 12, 2015 6:10 pm

super nesimtiti! Sa le fie rusine!
Nici in expozitiei nu sunt mai breji. Am fost sa schimb un cap de bara + geometrie si apoi sa fac ITP. Dupa ITP vroiam sa schimb si antigelul.

Am asteptat 30 de min ca sa intru, mecanicul a lucrat ok sa zic. Am fost la ITP in curtea mercedes (acolo se face ITP-ul daca te programezi in expozitiei la ITP) si cand m-am intors sa schimb si antigelul m-au luat ca noi avem alta masina, ca nu mai avem timp ca bla bla, desi le spusesem ca ma intorc si cumparasem de la ei antigel dia queen original. In fine, am plecat si nu am schimbat nimic dar cred ca nici nu mai trec pe acolo. Ala de la receptie mi-a spus ca sunt prea pretentios, ca romanii nu sunt asa pretentiosi de fel, un idiot...

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Mar Mai 12, 2015 6:10 pm

Mult respect domnului dan, mecanicul, pentru ca asa e frumos revin cu rectificari, la 18:05 omul m-a sunat, acum a terminat cu dezasamblat motorul si de vina sunt doar segmentii pe pistonul 3 care si-au pierdut elasticitatea ”m-ai pe romaneste cica s-au coxat” si ca a verificat si pe celelalte pistoane si urmau si ei cat de curand. O sa fie de comandat doar segmenti si garnituri ,ulei si filtre. Motorul pe interior ca la 0 kilometrii ca se vede ”honuirea” de cand a fost asamblat , s-au masurat cotele pe interior ale blocului motor si ale pistoanelor si totul e in limite normale. Supapele sunt ok, deci, varianta cea mai buna dintre rele.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori