Consum Mare De Ulei

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
sofeimic
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2013 4:17 pm

Mesaj de sofeimic » Mie Iul 03, 2013 9:46 pm

salut, am si eu un lancer din 2005, 1.6 benzina, si pe la 140.000 km i'am facut segmentarea la motor ( adevarul este ca am facut si curse cu masina cam mult) si m'a costat in jur de 5500 ron + schimbat placute frana, filtre, ulei........
problema este ca in continuare imi mananca ulei, cam 500 ml la 1000 km, nu imi scoate fum , nu am scurgeri, nu stiu ce se intampla, cand am facut segmentarea am avut grija sa duc chiuloasa sa imi faca scaunu la supape si tot ce trebuie.... cum se zice ca la carte.....
am bagat ulei MOTUL 5w40 sinersig........ multi pasionati de raliuri au zis ca e printre cel mai bun.........

imi poate explica si mie cineva de ce imi mananca ulei in continuare??.... poate e uleiul prea subtire?...... astept raspunsuri de la cunascatori.... sau de la cineva care a patit la fel si a rezolvat problema....



multumesc. alin........ intru mai rar pe forum..... daca are cineva raspuns ma poate suna si la nr 0765 308 338

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Iul 04, 2013 8:45 am

LA km pe care ii ai nu stiu cat de bun mai e cel full sintetic. Dar daca vrei ceva tot din zona racing pune 300v 5w40. Responsabila de consum poate fi valva pcv (sau pvc). Nu e foarte scumpa, poti cere una de imprumut de la cineva cu o masina similara si vezi cum se mai manifesta.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Vin Iul 05, 2013 10:43 am

QUOTE (sofeimic @ Jul 3 2013, 09:46 PM) salut, am si eu un lancer din 2005, 1.6 benzina, si pe la 140.000 km i'am facut segmentarea la motor ( adevarul este ca am facut si curse cu masina cam mult) si m'a costat in jur de 5500 ron + schimbat placute frana, filtre, ulei........
problema este ca in continuare imi mananca ulei, cam 500 ml la 1000 km, nu imi scoate fum , nu am scurgeri, nu stiu ce se intampla, cand am facut segmentarea am avut grija sa duc chiuloasa sa imi faca scaunu la supape si tot ce trebuie.... cum se zice ca la carte.....
am bagat ulei MOTUL 5w40 sinersig........ multi pasionati de raliuri au zis ca e printre cel mai bun.........

imi poate explica si mie cineva de ce imi mananca ulei in continuare??.... poate e uleiul prea subtire?...... astept raspunsuri de la cunascatori.... sau de la cineva care a patit la fel si a rezolvat problema....



multumesc. alin........ intru mai rar pe forum..... daca are cineva raspuns ma poate suna si la nr 0765 308 338

Pai, cred ca primii care trebuie luati la intrebari sunt chiar cei de la service-ul in care s-a facut segmentarea. Ei nu ofera niciun fel de garantie?! Sau, daca e vorba de un prieten cu care te-ai apucat de asemenea delicateturi in regie proprie, atunci insista sa te ajute in continuare, chiar sa caute pe altcineva mai tare in domeniu...
Consumul de ulei este cumplit, nu e rentabil sa mergi asa.
Bafta!

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Vin Iul 05, 2013 1:30 pm

Ia-i mai intai o compresie si vei afla daca segmentarea a avut efect sau nu.
Daca ai facut segmentare ,fara o honuire la cilindrii ,vei avea consum de ulei.
Banuiesc ca ai schimbat si simeringurile de supape,daca nu poti avea un consum de ulei pe la ele.
Eu ti-as recomanda un ulei semisintetic totusi.

Avatar utilizator
sofeimic
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2013 4:17 pm

Mesaj de sofeimic » Dum Iul 07, 2013 12:48 am

QUOTE (EvoX @ Jul 5 2013, 10:43 AM) Pai, cred ca primii care trebuie luati la intrebari sunt chiar cei de la service-ul in care s-a facut segmentarea. Ei nu ofera niciun fel de garantie?! Sau, daca e vorba de un prieten cu care te-ai apucat de asemenea delicateturi in regie proprie, atunci insista sa te ajute in continuare, chiar sa caute pe altcineva mai tare in domeniu...
Consumul de ulei este cumplit, nu e rentabil sa mergi asa.
Bafta!
salut.... segmentarea am facut'o cu un mecanic de la mitsubishi timisoara...... fara factura si in afara serviciului...... si cand i'am explicat situatia.... el s'a cam disculpat ......
chiar e naspa sa manance ulei..... pana la 130.000 nu imi manca nici macar 100 g / 10.000 km. tot timpul am schimbat ulei, filtre (ulei,aer, polen) la timp. nu am trecut niciodata peste limita asta....... dar acum mananca si nu stiu ce sa fac, si inca o chestie..... simt ca masina nu mai trage cum tragea inainte...... am fost singurul sofer pe ea

Avatar utilizator
sofeimic
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2013 4:17 pm

Mesaj de sofeimic » Dum Iul 07, 2013 12:56 am

QUOTE (avy @ Jul 5 2013, 01:30 PM) Ia-i mai intai o compresie si vei afla daca segmentarea a avut efect sau nu.
Daca ai facut segmentare ,fara o honuire la cilindrii ,vei avea consum de ulei.
Banuiesc ca ai schimbat si simeringurile de supape,daca nu poti avea un consum de ulei pe la ele.
Eu ti-as recomanda un ulei semisintetic totusi.
pe 1: am 12 compresie
pe 2: am 13
pe 3: am 14
si pe 4 : am aprox 15,3;
de la segmentare nu am decat 6.000 km rulati si ma gandesc ca inca nu s'au mancat semeringurile dupa forma blocului si de asta am diferente la compresie

nu stiu daca mi'a facut hornuire la cilindrii, sincer sa iti spun...... da am schimbat toate semeringurile... dar poate exista posibilitatea sa nu le fi asezat bine ( ma refer ,fantele sa fie in linie). am schimbat uleiul astazi... am pus ENEOS 5w30 (e nr in Japonia)
zilele urmatoare vreau sa verific distributia daca e pusa corect...
si inca o chestie... simt ca nu mai trage cum tragea inainte

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Dum Iul 07, 2013 11:49 am

Honuirea este aceasta operatie : http://www.youtube.com/watch?v=jgDUzOxg2MU ,scula pitand arata ca in filmulet sau cu pietre de slefuit,efectul e acelasi.
Nu face confuzie intre simering si segmenti !
Segmentii sunt cei pe care i-ai schimbat ,au forma unor bratari metalice si sunt asezati pe piston. Daca cei 3 segmenti nu sunt asezati corect pot cauza scaderea compresiei si consum de ulei. Nu se poate verifica decat scotand pistonul.
Simeringurile sunt niste inele de cuciuc cu rolul de a estompa scurgerile de ulei la piese in miscare iar cele de supape arata cam asa http://www.tehnomoto.ro/ro/piese-si-acc ... da-shadow/
In timp cauciucul acestora se imbatraneste si in cazul in care se scot supapele se pot deteriora,se recomanda a se schimba odata cu distributia. Se pot schimba fara a da chiulasa jos(la majoritatea motoarelor) la cele cu distributie cu tacheti nici nu mai este nevoie demontarea axelor cu came,dar necesita unele scule specializate.

Avatar utilizator
tatae1897
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 21, 2009 10:55 pm

Mesaj de tatae1897 » Joi Ian 02, 2014 3:18 pm

Salut. Daca nu ai rezolvat problema cu consumul de ulei, incearca un tratament de motor ProLong (mada in USA) de la baieti de la Westone Cluj, www.uleidemotor.com la fiecare 2 schimburi pana se rezolva problema. NU INCERCA alt tratament de motor gen Metabond sau Duralube fiindca iti distrugi motorul. In legatura cu uleiul nu ti-as recomanda un 5W30 deoarece este prea subtire, incearca tot de la uleidemotor.com un 5W40 sau chiar 10W40.
Nu cred ca trebuia sa-i faci segmentarea la 130000. Eu am 123000 si masina imi consuma cam 1,5 litri de ulei de la schimb la schimb 12.000km (in primii 2500Km nu consuma gram de ulei). La schimbul in care ii pun ProLong consuma ulei cam cu 0,5 litri mai putin si are alt mers. Mentionez ca masina nu scoate fum albastrui la pornire dimineata si nici in mers pe turatii ridicate. Eu folosesc Mobil Super 5000 10W40 semi-sintetic.
Bafta.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Apr 02, 2014 9:30 pm

QUOTE (tatae1897 @ Jan 2 2014, 03:18 PM) Salut. Daca nu ai rezolvat problema cu consumul de ulei, incearca un tratament de motor ProLong (mada in USA) de la baieti de la Westone Cluj, www.uleidemotor.com la fiecare 2 schimburi pana se rezolva problema. NU INCERCA alt tratament de motor gen Metabond sau Duralube fiindca iti distrugi motorul. In legatura cu uleiul nu ti-as recomanda un 5W30 deoarece este prea subtire, incearca tot de la uleidemotor.com un 5W40 sau chiar 10W40.
Nu cred ca trebuia sa-i faci segmentarea la 130000. Eu am 123000 si masina imi consuma cam 1,5 litri de ulei de la schimb la schimb 12.000km (in primii 2500Km nu consuma gram de ulei). La schimbul in care ii pun ProLong consuma ulei cam cu 0,5 litri mai putin si are alt mers. Mentionez ca masina nu scoate fum albastrui la pornire dimineata si nici in mers pe turatii ridicate. Eu folosesc Mobil Super 5000 10W40 semi-sintetic.
Bafta.

Un sfat: renunta la 10W40 in favoarea unui 5W40. Iti va scadea consumul de ulei, ma rog, in cazul tau, disparitia sa din motor, din moment ce ai zis ca nu ti-l arde. Desi, mi-e greu sa cred ca 1.5 litri "dispar" in mod misterios si nu sunt arsi in motor. Capacitatea baii de ulei cu tot cu filtru la 1.6 e de 3.3 litri. Ai un stil de condus mai sportiv?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Apr 03, 2014 2:40 pm

De ce ai facut segmentare daca nu manca ulei?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori