Consum Mare De Ulei

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Mar Mai 12, 2015 6:16 pm

QUOTE (m_mosu @ May 12 2015, 06:10 PM) Mult respect domnului dan, mecanicul, pentru ca asa e frumos revin cu rectificari, la 18:05 omul m-a sunat, acum a terminat cu dezasamblat motorul si de vina sunt doar segmentii pe pistonul 3 care si-au pierdut elasticitatea ”m-ai pe romaneste cica s-au coxat” si ca a verificat si pe celelalte pistoane si urmau si ei cat de curand. O sa fie de comandat doar segmenti si garnituri ,ulei si filtre. Motorul pe interior ca la 0 kilometrii ca se vede ”honuirea” de cand a fost asamblat , s-au masurat cotele pe interior ale blocului motor si ale pistoanelor si totul e in limite normale. Supapele sunt ok, deci, varianta cea mai buna dintre rele.

Ar fi fost ok daca ar fi dat si o cauza, material prost, temperatura inalta, etc. El a spus doar efectul dar cauza nu.

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Mar Mai 12, 2015 6:54 pm

Vezi, de aceea sunt romanii pretentiosi! De unde sa stie el, e doar un schimbator de piese, mecanici nu mai exista de mult, doar noi, niste nesimtiti care le platim salariile directorilor si tuturor de acolo doar ca ne incapatanam sa mergem la reprezentanta. Si pe urma daca era material prost, defect de fabricatie, etc mai platea clientul? E soarta de la ”Miorita” incoace vorbim doar de soarta frate,ai avut tu ghinion.

Avatar utilizator
Scottishman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 07, 2014 4:51 pm

Mesaj de Scottishman » Mar Mai 12, 2015 7:04 pm

Eu zic ca ai scapat usor doar cu segmentii.
Mai stiti de cazuri asemanatoare la noi in tara?

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Mie Mai 13, 2015 1:44 pm

QUOTE (Scottishman @ May 12 2015, 07:04 PM) Eu zic ca ai scapat usor doar cu segmentii.
Mai stiti de cazuri asemanatoare la noi in tara?
Eu mai stiu un Colt ,acelasi motor , aici,in Bucuresti dare il lasa asa, e sofer de Duminica! Ce e mai suparator e ca se confirma ceea ce mi-a zis mecanicul din Anglia, pistonul 3. Acum nea Dan mi-a zis ca urmau in 5-10k de km si ceilalti segmenti dar ceea ce e cert acum e ca problemele erau de la segmentii pistonului 3.

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Joi Mai 28, 2015 11:27 am

Sper sa fie final de poveste. Una peste alta am ramas cu un usor gust amar. Ayi dimineata am luat masina din reprezentanta, toata povestea 3990 ron piese si manopera. La asta se mai adauga ce am cumparat eu separat> ulei Motul 8100Xcess, filtru ulei mann, rulment de presiune Sachs, bujii Denso inridium, plus niste bani la nea Dan ca a schimbat antigel si ulei in cutie "de la el". Nu punem la socoteala spagutele, tipic romanesti. Una peste alta masina merge bine dar asta e parerea dupa 15-20 de km , dar, am lasat-o acum 3 saptamani la reprezentanta curata , acum e super murdara, puteau sa puna pe cineva sa o spele, plateam , nu era problema,. Predarea a fost gen, asta e factura semnam, ia cheia si talonul, vezi, masina e acolo in parcare, ca intre prieteni, ce dracu!
Partile bune ,pentru ca am cheltuit atatia bani, am garantie 2 ani(pentru ce s-a executat), si asistenta rutiera gratuita timp de 1 an, exact ca MAP care il avem cat timp e masina in garantie. Trebuie sa mai merg saptamana viitoare pe la ei pentru mici modificari pe care am vrut eu sa le fac (am montat ceasuri suplimentare pentru presiune de ulei , temp apa , etc) si sondele din bloc trebuie legate dar electricianul nu avea timp si sa-mi resteze si mie intervalul de service, ca acum nu si-au dat seama si era f ocupati. pentru cine e interesat pot atasa si preturile ca idee e aprox 800 ron sa demontezi motorul si 900 sa-l pui la loc! piesele cu 20-30% mai scumpe ca la magazinele de profil si niciodata nu se tin de cuvant in ceea ce priveste termenele!

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Joi Aug 18, 2016 12:51 pm

Ar fi interesant sa ne spui cum merge masina dupa reparatia motorului.
Cat ulei mananca acum, daca merge mai bine.

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Joi Iul 12, 2018 1:17 pm

salutare,

ne poti da un update despre cum merge masina?

merci

vintilacristian
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Dum Mar 03, 2019 9:12 pm
Contact:

Re: Consum Mare De Ulei

Mesaj de vintilacristian » Mar Mar 05, 2019 7:27 pm

Salut.

Ai rezolvat ceva ?Am si eu un Lancer 1,5 benzina si dupa 140000km a inceput sa manace ulei..cam mult...0.5 l /1000km.
Cei care au mai avut aceasta prob au reusit sa rezolve ceva?

Multumesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori