Lancer 1.6 Relanti Mari

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mai 17, 2013 3:43 pm

Mie mi-au schimbat si computerul pe garantie si tot turata era.

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Vin Mai 17, 2013 8:07 pm

Pfft, pai daca e asa, mai bine as fi lasat-o asa, altceva nu pot sa ii fac. Dar sunt mai incapatanat de fel si, desi n-o sa fac cine stie ce, macar vreau o noua scanare de erori, pt ca iar mi-a aparut martorul de bord. Ma interesez prin oras cine are un aparat de scanat sa imi zica macar codu(rile), pt ca ma gandesc ca nu o sa fie acelasi, daca TPS e schimbat acum. Va tin la curent cu eventualele update-uri.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Sâm Mai 18, 2013 2:50 pm

Dupa mine(cel putin in cazul meu) problema e motorasul 100%, ala are draci, sau vreun fir de-al lui. Daca erai din Bucuresti mergeam cu masinile la mecanicul meu si ii dam cumva de cap. Pentru tps vezi ca ai un surub pe care il poti invarti cu un inbus dupa ce ii slabesti piulita. E fix in spatele arcului care antreneaza cablul de acceleratie. In felul asta poti umbla la turatie fara a umbla la surubul care are legatura cu compartimentul IAC-ului.

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Sâm Mai 18, 2013 8:12 pm

Stiu de care zici, ala e complet inchis. Era chiar prima chestie care am verificat. M-am dus azi la un service si baietii mi-au scanat la OBD, acum le-a dat ca sonda lambda de dupa catalizator are scurt. E plauzibila chestia, din cate ma gandesc eu logic si un pic asa ca sistem electric al masinii. Poate cineva se pricepe si zice altfel, sau e deacord? :-?

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Sâm Mai 18, 2013 10:35 pm

Codul erorii il poti spune te rog?

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Dum Mai 19, 2013 12:25 pm

Nu am vazut codul, era pe laptop un soft anume, le-a zis direct numele problemei. Paote n-am fost eu atent la cod, dar am vazut pe ecran "O2 Sensor (After Catalyst) Malfunction - Damaged or short circuit".

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Dum Mai 19, 2013 5:42 pm

De la al 2-lea senzor lambda nu ai erori ce se manifesta fizic. A 2-a sonda e de control (diagnoza) nu are rol in formarea amestecului. Eu merg cu ea arsa de 3 ani.

Spune-le alora ca tu nu platesti piese asa ca li se pare lor, te-au pus sa schimbi pedala si masina face la fel, acum mai dai alte milioane si pe sonda?

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Mai 20, 2013 2:56 pm

Are dreptate alex, Nu ar trebui sa fie pb cu ea. Sa nu fie caltalizatorul spart sau racordul flexibil sa rasufle pe undeva, de aici si eroarea ei. La fosta masina asa am patit si era vb de racord spart.

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Mar Mai 21, 2013 3:21 pm

Pai atunci singura chestie care a ramas (daca codul de eroare e doar ala) e sa fie pe undeva unde nu vad sau verificat sa traga aer. Avand in vedere ca am schimbat motorasul relanti si TPS, si la MAF nu a dat cod de eroare, asta e singura optiune ramasa. O sa ii cer atunci la meseriasu' mecanic sa verifice prin spate la motor de o gaura sau cv.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mie Mai 22, 2013 1:11 pm

Ok, sa ne tii la curent cu ce apare. Doamne ajuta sa fie doar atat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori