Lancer 1.6 Relanti Mari
Ceva noutati? Eu luna asta sunt cu schimbarea cauciucurilor si casco, dar luna viitoare ma infig rau in ea pentru ca deja ma seaca, de cand a dat caldura iar fuctueaza. O sa incep cu verificarea inversa. Schimb sondele lambda si verific cataizatorul sa nu fie spart sau colamatat, mai am un motoras pas cu pas de rezerva si o sa ii fac proba cu o alta baterie si pompa de benzina. Dupa ce au vazut-o mai multi mecanici, conculzia e ca nu trage aer fals.
Noutati nu as zice, dar vad clar problema... aia de la reprezentanta aveau dreptate, nu se inchide bine capacul. Eu vad ca trag inapoi de arc si am turatii normale. Am gasit un corp clapeta de la nemti si peste 2 sapt cand primesc banii o s-o si comand.
Sunt cert, la mine problema e sigura, nu isi face toata cursa, are o sapatura cv si o impiedica. Alte probleme nu ar fi, daca era altcv ar fi fost ori filtrul de combustibil, care trebuia sa subtureze motorul, in loc sa supratureze, ori sa fie presiune mai mare la un injector, dar ma indoiesc de asta, am dat cu spray de carburator si WD peste toate 4 si linia de alimentare, si nu s-a schimbat cu ceva motorul, desi micul meu test e mai rudimentar.
Sunt cert, la mine problema e sigura, nu isi face toata cursa, are o sapatura cv si o impiedica. Alte probleme nu ar fi, daca era altcv ar fi fost ori filtrul de combustibil, care trebuia sa subtureze motorul, in loc sa supratureze, ori sa fie presiune mai mare la un injector, dar ma indoiesc de asta, am dat cu spray de carburator si WD peste toate 4 si linia de alimentare, si nu s-a schimbat cu ceva motorul, desi micul meu test e mai rudimentar.
Pe cea din ploiesti am luat-o cu ~500 lei cu toti senzorii plus valva pcvc. Deci mi se pare scump pretul solicitat de automondo. Dat fiind faptul ca am schimbat clapeta eu exclud varianta ca ar putea fi tot ea de vina. In fine dupa 10 cand iau banii incep sa schimb lambdele si sa vedem ce se intampla.
QUOTE (Robert.8 @ Jun 30 2013, 09:34 PM) Noutati nu as zice, dar vad clar problema... aia de la reprezentanta aveau dreptate, nu se inchide bine capacul. Eu vad ca trag inapoi de arc si am turatii normale. Am gasit un corp clapeta de la nemti si peste 2 sapt cand primesc banii o s-o si comand.
Sunt cert, la mine problema e sigura, nu isi face toata cursa, are o sapatura cv si o impiedica. Alte probleme nu ar fi, daca era altcv ar fi fost ori filtrul de combustibil, care trebuia sa subtureze motorul, in loc sa supratureze, ori sa fie presiune mai mare la un injector, dar ma indoiesc de asta, am dat cu spray de carburator si WD peste toate 4 si linia de alimentare, si nu s-a schimbat cu ceva motorul, desi micul meu test e mai rudimentar.
Daca tregi de arc si zici ca relantiul scade la normal,e foarte probabil sa alunece cablul in camasa greu. Eu am patit ceva asemanator,in sensul ca atunci cand motorul era f cald,adica stat cam mult pe la semafoare, ramanea pe la 2000-2200 rpm ! Pentru ca nu am reusit sa ung cablul cum ar trebui (trebuie dat jos pentru spalat si uns) am lasat cablul mai moale din reglajul care tine camasa si de 2 ani nu am mai avut probleme. Precizez ca la mine e motorul de 2.0 lancer clasic. Bafta.
Sunt cert, la mine problema e sigura, nu isi face toata cursa, are o sapatura cv si o impiedica. Alte probleme nu ar fi, daca era altcv ar fi fost ori filtrul de combustibil, care trebuia sa subtureze motorul, in loc sa supratureze, ori sa fie presiune mai mare la un injector, dar ma indoiesc de asta, am dat cu spray de carburator si WD peste toate 4 si linia de alimentare, si nu s-a schimbat cu ceva motorul, desi micul meu test e mai rudimentar.
Daca tregi de arc si zici ca relantiul scade la normal,e foarte probabil sa alunece cablul in camasa greu. Eu am patit ceva asemanator,in sensul ca atunci cand motorul era f cald,adica stat cam mult pe la semafoare, ramanea pe la 2000-2200 rpm ! Pentru ca nu am reusit sa ung cablul cum ar trebui (trebuie dat jos pentru spalat si uns) am lasat cablul mai moale din reglajul care tine camasa si de 2 ani nu am mai avut probleme. Precizez ca la mine e motorul de 2.0 lancer clasic. Bafta.
Atunci ,ar fi bine sa verifici sa nu fie gripat axul clapetei in lagar.Sau din contra,sa fi adunat praf,a tocit,s-a dezaxat si atunci atinge clapeta dar stand in tensiune in din arc si ai impresia ca nu are joc. E duar o supozitie dar cred ca ar fi bine sa verifici.
P.S. Sa nu desfaci potentiomertrul de pe pozitie -sau daca il desfaci fa un semn sa il pui in aceeasi pozitie.
P.S. Sa nu desfaci potentiomertrul de pe pozitie -sau daca il desfaci fa un semn sa il pui in aceeasi pozitie.
Robert ai incercat sa te joci cu surubul acela care fixeaza plasticul acela de care se prinde cablul acceleratiei? Eu am slabit piulita care il fixeaza pe corpul clapetei si cu un imbus l-am rotit putin ca sa inchida mai bine fluturele. Asa pot merge decent cu ea insa are momente cand mai sare turatia la 1300-1400. plus check-engine aprins. Dar repet, pot merge cu ea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 34 vizitatori