Lancer 1.6 Relanti Mari

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Mie Feb 05, 2014 10:47 am

Eu am facut toata operatiunea de reset de 2 ori ca sa ma asigur (scos borna negativa, lasat vreo 2h, cuplat borna, jocul cu cheia la acc si on, tinut motorul pornit la relanti fara consumatori pana se aprind ventilatoarele, apoi aprins orice consumator pt vreo 2 min, oprit motorul si totu ok). Sincer sa fiu, intial vroiam sa pun senzorii mei de pe corpul clapeta vechi al meu, dar m-am gandit ca neamtu nu cred ca i-a facut vreo prostie si am lasat ambii senzori acolo.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Feb 05, 2014 10:13 pm

Dupa operatia de schimbare ar trebui sa faci si operatia de adaptare a senzorului de pozitie a clapetei,operatie ce se face in service numai. (mai multe detalii in manual la pag 13A-383 ). Doar asa mai poti scadea consumul. P.S. Ralantiul tau trebuie sa fie pe la 750-800 rpm.
Daca ralalantiul e instabil urmeaza urmeaza procedura de mai jos :
Fişiere ataşate
2012_03_27_12_25_23_650.jpg
2012_03_27_12_25_23_650.jpg (443.55 KiB) Vizualizat de 5667 ori

Avatar utilizator
leonidos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 09, 2014 5:54 pm

Mesaj de leonidos » Sâm Noi 15, 2014 5:12 am

la mine sa rezolvat ...am umblat la surub (amestec aer benzina) i-am dat putin mai multa benzina si acum vad ca merge bine...consumul vad ca nu a crescut sau poate a crescut dar e nesemnificativ...mie imi facea asa doar in timpul mersului cand scoteam din viteza sau calcam ambreajul oscila destul de bine am duso pe la diferiti mesteri la diagnoza dar nu au reusit sa gaseasca defectul... de fapt nici nu au avut soft pt lancerul meu probabil din cauza ca e mai vechi..fiecare avea parere diferita ..ba de la potentiometru ba din sonda landa ba din nus ce senzor ba ca clapeta ba ca trage aer fals... ba ca din cauza filtrului de benzina...dupa cine sa te iei oare...ar fi trebuit sa schimb jumate de motor... dar mia venit mie ideia sa invart de acel surub si vad ca merge si acum...

Avatar utilizator
crisu64
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Sep 20, 2007 7:14 pm

Re: Lancer 1.6 Relanti Mari

Mesaj de crisu64 » Joi Sep 05, 2019 6:13 pm

Salut. Stiu ca e vechi topicul, dar am o problema asemanatoare doar ca la motorul de 2.0. La mine insa de obicei moare motorul la relanti, ceea ce e foarte enervant in trafic. Uneori sta turat la 1400 - 1600, atunci e mai putin enervant :)
Am facut curatare si la clapeta si la motorasul pas cu pas, dar tot nu s-a rezolvat. Un mecanic de la reprezenta a spus ca ar trebui schimbat motorasul, doar ca e 400e la Mitsubishi si nu il gasesc after market si nici la dezmembrari. Nu as vrea sa dau 400e fara sa fiu sigur ca se rezolva problema. Corpul clapeta cu totul e 1300e si sincer nu merita sa bag atatia bani intr-o masina care mai valoreaza 3-4000 de euro.

Intrebarile mele ar fi:
1. Stie cineva daca se potriveste motorasul pas cu pas sau, si mai bine, corpul clapeta cu totul de la modelul de 1.6? Pentru ca de 1.6 as gasi la dezmembrari. Din ce am gasit eu nu se potrivesc
2. Imi puteti recomanda un mecanic bun in Bucuresti care sa imi diagnosticheze de la ce e problema?

Multumesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori