Lancer 1.6 Relanti Mari

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Mie Iul 03, 2013 11:13 pm

avy s-ar putea sa ai dreptate, dar ma indoiesc de asta. Nu prea pot sa va si dau imagini, dar cand clapeta se misca (lasa aer, spre pozitie verticala) parca in acelasi timp o trage si mai in stanga (spre fata masinii), are un sentulet facut si se si vede foarte bine cand apas pe acceleratie simplu. Cand incerc eu sa il pun inapoi in pozitie normala (nu lasa aer, pozitie orizontala) trebuie sa invinga forta care o trage inspre stanga, ceea ce fara ajutorul de la mana mea (nu doar arcul) nu poate. Cel putin, eu asa vad problema. S-ar putea sa ai dreptate.
razvante am strans si slabit surubul ala acu 1 luna de i-am pierdut si garnitura (i-am pus alta, no probs, aveam in casa), cred ca am si zis ca am mai tensionat arcul, dar acceasi chestie.

Pfft scuze, lasa aer = pozitie orizontala / nu lasa aer = pozitie verticala, my bad. )

Avatar utilizator
GrasuLancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 06, 2013 1:16 pm

Mesaj de GrasuLancer » Vin Aug 16, 2013 12:47 am

Bun găsit.

M-am abonat şi eu la thread, am aceeaşi problemă. Ca şi driverx, am avut-o de c?nd am luat maşina dar nu i-am dat prea mare importanţă, mereu am crezut că e ceva care are de aface cu aerul condiţionat (care la mine stă aproape veşnic pe Auto). Avea obicelul să se tureze la relanti pe la 1500 RPM pentru un timp, după care scădea la 800 RPM. Turaţia asta de 1500 RPM se ?nt?mpla adesea după ce mergeam şi opream undeva (la stop, să parchez, etc.). Una peste alta, după ce i-am făcut o "reparaţie" (am pus ghilimelele pentru că n-au reparat nimic ăia ?n service ci mi-au făcut motorul praf, reparaţia nu a avut legătură cu acest defect) mai nou la relanti se turează pe la 2000 RPM şi cam stă pe acolo 10-15 secunde, după care scade la 800 RPM. Ca şi ?nainte, turaţia e mare după ce am mers un timp cu maşina şi mă opresc. E destul de enervant c?nd mergi undeva, parchezi şi să opreşti motorul c?nd e ?ncă turat la 2000 RPM. Se opreşe cu... h?c-uri şi am o vagă senzaţie că nu-i OK. Dacă nu vreau să fac asta, trebuie să stau să aştept să scadă la 800 RPM... Aşa a fost de c?nd am luat-o, doar că la ?nceput scădea repejor turaţia la 1500 la 800 RPM şi nu prea trebuia să aştept ?nainte să opresc motorul. Fenomenul se ?nt?mplă mai ales vara (iarna mult mai rar). Mai ciripiţi dacă mai aflaţi ceva...

Avatar utilizator
ClaudiuS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 21, 2008 11:34 am

Mesaj de ClaudiuS » Mie Aug 21, 2013 1:35 am

Matza mea a inceput sa aiba simptomele de supra turare dupa 5 ani, se intampla numai la temperaturi ridicate si frecat semafoare in oras.
Folosesc doua metode sa o aduc de la peste 2000 rpm la 800 rpm:
1. apas pedala de acceleratie pana la 5-6000 rpm, eliberez, acul revine usor la 2000rpm unde sta 1-2 sec, si apoi scade la 800rpm
2. bag varful piciorului sub pedala de acceleratie si ridic ferm, tin 2-3 sec si acul scade la 800 rpm

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Aug 21, 2013 2:01 am

Problema in acest caz este de la cablul de acceleratie,si eu am avut exact aceeasi problema la 2.0 ,s-a rezolvat prin curatarea cablului cu motorina (spala si lasa unsuros in acelasi timp). Daca bagi piciorul sub pedala si turatia scade,sau fortezi cu mana inchiderea clapetei direct de la motor si turatia scade,aceasta e problema-cablul murdar.
P.S.- in prima faza am incercat duar sa il ung dar mai rau am facut,praful nu a facut decat sa se acumuleze mai bine,fara spalare cu motorina nu a mers.

Avatar utilizator
costelaliman
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 20, 2013 10:35 am

Mesaj de costelaliman » Dum Oct 13, 2013 2:37 pm

Salut. Am avut si eu probleme cu relanti mare,in special dupa ce am curatat clapeta de la acceleratie.Nu stiu daca acesta a fost motivul pentru care statea relantiul la 1500-2000 tur/min,pentru ca mai inainte de a curata clapeta mai facea figuri pana in 1500 de ture,ii dadeam un sprit si isi revenea la 8-900. Am curatat motorasul de relanti,am pus tester pe ea si nu a gasit nimic.Oricum am rezolvat-o singur cu un simplu ARC.

Avatar utilizator
tatae1897
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 21, 2009 10:55 pm

Mesaj de tatae1897 » Joi Ian 02, 2014 3:44 pm

Salut. Aceeasi problema a aparut la mine dupa ce am desfacut ansamblul clapeta acceleratie pentru al curata. Dupa o examinare mai atenta am constatat ca exista un joc in bucsele clapetei de acceleratie care nu-i permite inchiderea completa precum si uzura in partea inferiara a corpului ansamblului. Dimineata cand pornesc masina se tureaza cam pana in 1500-1800rpm si dupa 3-4 minute scade la 900-100rpm. Dupa parcurgerea unei distante de max. 500m in relantii am 2000rpm. Am rezolvat problema cu un "sprit" scurt pana la 3500-4000rpm care inchide clapeta de acceleratie sau un arc suplimentar care trage clapeta in pozitia inchis.
Aceasta problema su mai poate rezolva definitiv cu inlocuirea ansamblului clapeta acceletarie cu unul nou cod MN128888 (circa 6200lei, include si cei doi senzori cod MD619857 si cod MD615571). vezi link http://japancars.ru/index.php?route=cat ... blk_id=550.

Totodata verifica daca si cele trei furtunase care sunt conectate in partea superioara a corpului ansamblu acceleratie sunt in stare buna. Ele pot fi fisurate si pot trage aer fals.

Bafta.

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Sâm Ian 11, 2014 1:41 am

Salut din nou. Scuzati intarzierea asa mare, dar am fost ocupat cu facultate, munca, sarbatori alea alea. Am luat, pana la urma, piesa corp-clapeta admisie second-hand din Das Deutschland (avea 77.000 km, costa 220 euro, cu transport cu tot, a venit in 4 zile lucratoare).
Aceasta se vede ca este ingrijita, metalul pare de un gri foarte... curat, gri ca si jarul proaspat facut, si alama prezina uzuri minime. Singura chestie care a dat-o de gol ca ar fi o piesa noua e carbonul adunat de dupa clapeta. Un pic de spray de frane si e gata. Clapeta etanseaza maxim canalul prin admisie, doar o pata minuscula de lumina se vede pe la margine, dar e nesimnificativa.
Am instalat piesa, am trecut prin procedura de resetare, totul functioneaza fix cum trebuie, 1400 cand e rece, apoi cand e calda, 800-950, depinde de sarcina. Am facut un drum de 200 de km, dar astept inca un pic, sa vad eventuale modificari la adaptarea stilului de condus.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Ian 23, 2014 10:29 am

Felicitari. Bine ca s-a rezolvat. Mai spre primavara cred ca voi face si eu la fel. Pe ce site ai dat comanda?

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Lun Feb 03, 2014 8:14 am

Salut din nou. Se pare ca probleme cu relantiul s-au rezolvat permanent, aproape 400 km facuti si observ ca masinii ii ia vreo 5 secunde de cand pun pe neutru sa scada la 900 de ture, si nu observ nici o schimbare de performanta rezultata din schimbarea piesei. Singura chestie interesanta, ca sa zic asa, e faptul ca acum totusi am un consum de aproape 10 %. A fost o surpriza neplacuta, deoarece sunt destul de economic cu masina (chiar si inainte, cu relanti mari, scoteam 7-8 %), dar poate o fi doar de la vremea rea, si trebuia sa se adapteze asa. Recent i-am facut si revizia la lichidul de servo si cel de frana/ambreiaj, dar nu cred ca are legatura cu consumul intr-un mod asa direct. Sper sa nu fie cv serios si ca primavara sa isi revina cu consumul pe care il aveam inainte.

Razvane, sa stii ca site-ul de unde am facut comanda este http://www.riedel-autorecycling.de/ insa ei au avut un lancer break (tot 1.6, dar ceasuri de comfort, nu sport) care il vindeau pe piese, deci pe stoc nu mai au piesa aceea.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Lun Feb 03, 2014 9:40 pm

Robert,ai facut resetarea din borna bateriei sau cu computerul. Din cate stiu la aceasta operatie trebuie facuta o adaptare a clapetei din soft. Daca nu,asa se explica consumul crescut.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori