Faruri Lancer Clasic

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
nikey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 14, 2009 9:07 am

Mesaj de nikey » Sâm Mar 30, 2013 10:29 pm

Salutare... am vazut la multi utilizatori ai forumului faruri schimbate la lancer clasic. As vrea si eu pentru un clasic faruri cu lupa ... dar nu gasesc decat pe ebay .. voi de unde le-ati achizitionat?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Dum Mar 31, 2013 10:48 pm

De pe ebay. Eu de exemplu am masina cu farurile schimbate de aproape 2 ani.

Care ar fi problema sa iei de pe Ebay?

Avatar utilizator
nikey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 14, 2009 9:07 am

Mesaj de nikey » Lun Apr 01, 2013 11:13 am

sti cum e multe tzepe .. o sa ma risc si eu

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Apr 01, 2013 11:31 am

Legat de tzepe, eu am o poveste lunga legata de faruri.

Am cumparat faruri pentru Lancer. (nu mai gasesc modelul, ca n-am luat astea tuning-shit style). Dar n-am luat de pe Ebay ca era cam scump. Am gasit ceva magazin online (american cica). De fapt erau re-selleri pentru ceva firma din Taiwan. Si m-au lungit cu comanda de mi s-a acrit de faruri. Si au venit in cele din urma dupa certuri si certuri. Au venit cu prinderile din interior rupte. Le-am returnat. Nu mai primeam replacementul. Si povestea continuaaaaa.

Pana la urma mi-am luat alt set de pe Ebay si le-am primit in aproape 3 saptamani. Intregi

Masina mea cu noile faruri:

http://mitsu.ro/forum/index.php?act=Att ... t&id=14331

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mar Apr 02, 2013 11:55 am

Cat au costat farurile? Ce adaptari trebuie facute la mufe pentru faruri cu bec cu doua faze la becuri separate pentru faza scurta, respectiv faza lunga?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Apr 02, 2013 2:08 pm

Fazele nu trebuie adaptate. Farul vine cu 3 fire, iar la capatul acestor fire este o mufa pentru H4.

La acest model de far nu s-a potrivit soclul de la becul de semnalizare. A trebuit sa inteleg ce model e, dupa forma, dupa masuratori, am comandat pe ebay un set ($10 cu transport) si apoi am costitorit capetele sarmelor de la noile socluri astfel incat sa aiba forma pinilor de la soclul original al masinii. Nu am vrut sa modific instalatia electrica a masinii.

Farurile, cu transport, taxe la vama, etc au iesit pe la 1800-1900 RON parca (nu mai tin minte exact). E mult, dar eu nu regret, dat fiind ca dupa mine farurile originale is niste lumanari. Am avut perioade in care am mers muuult noaptea si imi multumeam pentru alegerea facuta

Eu am inca un set, dar nu stiu daca e de vanzare

Avatar utilizator
nikey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 14, 2009 9:07 am

Mesaj de nikey » Sâm Apr 27, 2013 7:43 pm

sunt superbe !!! ... exact destea am gasit si eu in america tot pe un site de tunning ... la 1700 RON cu tot cu transport

Avatar utilizator
oly_ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 11:13 pm

Mesaj de oly_ro » Mar Aug 20, 2013 12:17 am

http://www.ebay.com/itm/2004-2006-Mitsu ... 21&vxp=mtr


670 lei faruri si transport
cat despre tepe pe ebay , asta e discutie de anii 90

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Aug 20, 2013 7:37 am

Mai bine le vopsesti pe cele originalee ale masinii decat sa dai 210 $ cu transport pentru un plastic ieftin care sigur nu tine nu stiu ce in timp.

Eu am faruri luate care au fost muuult mai scumpe, dar la calitatea materialelor sunt sub farurile originale. Dar am lupa, cu farurile astea chiar vezi pe unde mergi....

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori