Scris: Sâm Dec 29, 2012 11:43 pm
Daca s-a mai discutat imi cer scuze, insa masina asta cam incepe sa ma enerveze. O am din august 2012 am 12000km cu ea si in principiu am luat-o sa mearga, nu sa invat mecanica. Dupa problema cu lambda si IACV-ul acum am necazuri cu climatizarea. Venind astazi dinspre Giurgiu am observat ca desi era pornita ventilatia pe cald la 24-25 de grade deodata s-a racorit in masina. Am comutat pe auto si pauza nu mai baga deloc. De obicei merg inca de cand pornesc pe auto-auto-23*C. Cateodata ma mai joc cu rotita din mijloc comutand intensitatea pe manual.
Necazul e ca nu imi mai baga caldura decat cand se afla pe manual ca intensitate dincolo de mijlocul gradat, precum si pe max temperaturii adica 27*C. Vand se afla pe 27*C merge si modul auto si baga caldura calumea.
Ar mai fi ca solutie sa ii dau pe recirculare aer si atunci incepe sa incalzeasca aerul de undeva de la 25*C.
E frustrant...pana acum ma bucuram de climatizarea semiautomata, acum am caldura doar ca ca la Dacia cu bord <89 care avea un buton (similar intrerupatorului de perete al becului) pentru caldura.
Ceva solutii? Sigurantele de sub bord le-am verificat, nu stiu cum o fi cu cele de la motor, apa conform lui torque sta la 90*C. De mentionat ca de cand am luat masina nu am schimbat antigelul, doar l-am completat la reprezentanta, pentru ca au tot dat clapeta de acceleratie jos si s-a mai pierdut din el. Ma gandesc la inlocuirea lui ca o solutie de moment. Alte sugestii?
Necazul e ca nu imi mai baga caldura decat cand se afla pe manual ca intensitate dincolo de mijlocul gradat, precum si pe max temperaturii adica 27*C. Vand se afla pe 27*C merge si modul auto si baga caldura calumea.
Ar mai fi ca solutie sa ii dau pe recirculare aer si atunci incepe sa incalzeasca aerul de undeva de la 25*C.
E frustrant...pana acum ma bucuram de climatizarea semiautomata, acum am caldura doar ca ca la Dacia cu bord <89 care avea un buton (similar intrerupatorului de perete al becului) pentru caldura.
Ceva solutii? Sigurantele de sub bord le-am verificat, nu stiu cum o fi cu cele de la motor, apa conform lui torque sta la 90*C. De mentionat ca de cand am luat masina nu am schimbat antigelul, doar l-am completat la reprezentanta, pentru ca au tot dat clapeta de acceleratie jos si s-a mai pierdut din el. Ma gandesc la inlocuirea lui ca o solutie de moment. Alte sugestii?