Pagina 1 din 3

Scris: Sâm Dec 29, 2012 11:43 pm
de razvante
Daca s-a mai discutat imi cer scuze, insa masina asta cam incepe sa ma enerveze. O am din august 2012 am 12000km cu ea si in principiu am luat-o sa mearga, nu sa invat mecanica. Dupa problema cu lambda si IACV-ul acum am necazuri cu climatizarea. Venind astazi dinspre Giurgiu am observat ca desi era pornita ventilatia pe cald la 24-25 de grade deodata s-a racorit in masina. Am comutat pe auto si pauza nu mai baga deloc. De obicei merg inca de cand pornesc pe auto-auto-23*C. Cateodata ma mai joc cu rotita din mijloc comutand intensitatea pe manual.
Necazul e ca nu imi mai baga caldura decat cand se afla pe manual ca intensitate dincolo de mijlocul gradat, precum si pe max temperaturii adica 27*C. Vand se afla pe 27*C merge si modul auto si baga caldura calumea.
Ar mai fi ca solutie sa ii dau pe recirculare aer si atunci incepe sa incalzeasca aerul de undeva de la 25*C.
E frustrant...pana acum ma bucuram de climatizarea semiautomata, acum am caldura doar ca ca la Dacia cu bord <89 care avea un buton (similar intrerupatorului de perete al becului) pentru caldura.
Ceva solutii? Sigurantele de sub bord le-am verificat, nu stiu cum o fi cu cele de la motor, apa conform lui torque sta la 90*C. De mentionat ca de cand am luat masina nu am schimbat antigelul, doar l-am completat la reprezentanta, pentru ca au tot dat clapeta de acceleratie jos si s-a mai pierdut din el. Ma gandesc la inlocuirea lui ca o solutie de moment. Alte sugestii?

Scris: Dum Dec 30, 2012 10:33 am
de driverx
E cam crappy managementul de la AC. Si eu patesc asta de 4 ani de cand o am. Da caldura pe auto si dintr-o data te loveste cu aer rece. Mor putin de frig, am rabdare cu ea pana isi da seama ca trebuie sa mai dea si caldura.

Sincer, nu stiu daca e o problema tehnica la tine (din pacate ). Spun din pacate ca ar fi fain sa fie o problema tehnica, mai ales una rezolvabila. Ca atunci as scapa si eu de ea

Scris: Dum Dec 30, 2012 10:48 am
de razvante
It's a feature, not a bug? Si totusi pana ieri la 23 de grade baga caldura chiar pe modul auto. Sa vedem azi... o sa ii verific si sigurantele din partea dreapta a motorului.

Scris: Dum Ian 20, 2013 7:38 pm
de EvoX
Salutare!
E interesant ce citesc! Tipul de la care ai luat-o probabil "se jura pe rosu" ca masina era brici in momentul vanzarii.
Uita-te la blocul de sigurante, la unele masini sunt sigurante sau relee diferite pentru putere maxima si alte trepte de putere.
Sa ma astept si eu la ceva probleme!?

Multa bafta iti urez!

Scris: Lun Ian 21, 2013 9:53 am
de razvante
Tipul de la care am luat-o lucreaza la reprezentanta si e manager IT acolo, a fost chiar ok, nu am de ce sa il invinuiesc. Omul nu prea a umblat cu masina intrucat avea masina de serviciu. In afara de cateva elemente revopsite nu au fost probleme. Plus ca necazul a aparut din senin, doua luni a mers perfect. Sigurantele sunt verificate si rasverificate. Eu cred ca problema e la clapetele care inchid si deschid pe undeva pe circuit. In fine, o sa vedem, deocamdata astept motorasul pas cu pas, asta fiind prioritatea de moment. Daca ai necazuri cu el te pot ajuta cu unul nou la un pret mai omenesc.

Scris: Lun Ian 21, 2013 11:13 am
de driverx
Nu e o masina minune Lancer Classic asta, nu e cea mai fiabila masina aparuta EVAR, dar cam multe probleme are masina ta razvante. Ma tem sa nu fi fost putin desfacuta ... candva

Scris: Lun Ian 21, 2013 9:49 pm
de razvante
Sunt probleme care apar in mod curent si la alte masini din aceeasi perioada fabricate. Bineinteles ca si eu m-am gandit la varianta asta, si am luat la studiat reperele. Cert e ca daca a fost desfacuta, a fost reasambalata nespecific de bine pentru modul de lucru al mecanicilor de pe la noi.

Scris: Mar Ian 22, 2013 11:19 am
de driverx
Acuma e drept ca eu am gasit chestii dubioase la portiera sofer. Si eu am luat-o de noua

Scris: Mar Ian 22, 2013 2:59 pm
de ciprian
Salutare,
Aceeasi problema o am si eu, tot de vreo 4 ani. Sunt momente cand functioneaza ok modul auto, insa se intampla si sa se faca frig in masina. "It's a feature....."

Scris: Mie Ian 23, 2013 3:35 pm
de razvante
Am incercat sa merg la viteze mari cu ventilatia inchisa comutata pe aer din exterior. La 23-24* baga cald. Ce sa mai inteleg, ca deja ma apuca dracii! Cum dracu o incalzeste pe aerul intrat in virtuatea inertiei iar pe ala ventilat il baga aproape rece. Bine macar ca merge caldura pe max, dar si acolo e aiurea ca e foarte cald in masina.