Problema Climatizare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Sâm Dec 29, 2012 11:43 pm

Daca s-a mai discutat imi cer scuze, insa masina asta cam incepe sa ma enerveze. O am din august 2012 am 12000km cu ea si in principiu am luat-o sa mearga, nu sa invat mecanica. Dupa problema cu lambda si IACV-ul acum am necazuri cu climatizarea. Venind astazi dinspre Giurgiu am observat ca desi era pornita ventilatia pe cald la 24-25 de grade deodata s-a racorit in masina. Am comutat pe auto si pauza nu mai baga deloc. De obicei merg inca de cand pornesc pe auto-auto-23*C. Cateodata ma mai joc cu rotita din mijloc comutand intensitatea pe manual.
Necazul e ca nu imi mai baga caldura decat cand se afla pe manual ca intensitate dincolo de mijlocul gradat, precum si pe max temperaturii adica 27*C. Vand se afla pe 27*C merge si modul auto si baga caldura calumea.
Ar mai fi ca solutie sa ii dau pe recirculare aer si atunci incepe sa incalzeasca aerul de undeva de la 25*C.
E frustrant...pana acum ma bucuram de climatizarea semiautomata, acum am caldura doar ca ca la Dacia cu bord <89 care avea un buton (similar intrerupatorului de perete al becului) pentru caldura.
Ceva solutii? Sigurantele de sub bord le-am verificat, nu stiu cum o fi cu cele de la motor, apa conform lui torque sta la 90*C. De mentionat ca de cand am luat masina nu am schimbat antigelul, doar l-am completat la reprezentanta, pentru ca au tot dat clapeta de acceleratie jos si s-a mai pierdut din el. Ma gandesc la inlocuirea lui ca o solutie de moment. Alte sugestii?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Dum Dec 30, 2012 10:33 am

E cam crappy managementul de la AC. Si eu patesc asta de 4 ani de cand o am. Da caldura pe auto si dintr-o data te loveste cu aer rece. Mor putin de frig, am rabdare cu ea pana isi da seama ca trebuie sa mai dea si caldura.

Sincer, nu stiu daca e o problema tehnica la tine (din pacate ). Spun din pacate ca ar fi fain sa fie o problema tehnica, mai ales una rezolvabila. Ca atunci as scapa si eu de ea

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Dum Dec 30, 2012 10:48 am

It's a feature, not a bug? Si totusi pana ieri la 23 de grade baga caldura chiar pe modul auto. Sa vedem azi... o sa ii verific si sigurantele din partea dreapta a motorului.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Dum Ian 20, 2013 7:38 pm

Salutare!
E interesant ce citesc! Tipul de la care ai luat-o probabil "se jura pe rosu" ca masina era brici in momentul vanzarii.
Uita-te la blocul de sigurante, la unele masini sunt sigurante sau relee diferite pentru putere maxima si alte trepte de putere.
Sa ma astept si eu la ceva probleme!?

Multa bafta iti urez!

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Ian 21, 2013 9:53 am

Tipul de la care am luat-o lucreaza la reprezentanta si e manager IT acolo, a fost chiar ok, nu am de ce sa il invinuiesc. Omul nu prea a umblat cu masina intrucat avea masina de serviciu. In afara de cateva elemente revopsite nu au fost probleme. Plus ca necazul a aparut din senin, doua luni a mers perfect. Sigurantele sunt verificate si rasverificate. Eu cred ca problema e la clapetele care inchid si deschid pe undeva pe circuit. In fine, o sa vedem, deocamdata astept motorasul pas cu pas, asta fiind prioritatea de moment. Daca ai necazuri cu el te pot ajuta cu unul nou la un pret mai omenesc.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Ian 21, 2013 11:13 am

Nu e o masina minune Lancer Classic asta, nu e cea mai fiabila masina aparuta EVAR, dar cam multe probleme are masina ta razvante. Ma tem sa nu fi fost putin desfacuta ... candva

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Ian 21, 2013 9:49 pm

Sunt probleme care apar in mod curent si la alte masini din aceeasi perioada fabricate. Bineinteles ca si eu m-am gandit la varianta asta, si am luat la studiat reperele. Cert e ca daca a fost desfacuta, a fost reasambalata nespecific de bine pentru modul de lucru al mecanicilor de pe la noi.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Ian 22, 2013 11:19 am

Acuma e drept ca eu am gasit chestii dubioase la portiera sofer. Si eu am luat-o de noua

Avatar utilizator
ciprian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 27, 2008 1:12 pm

Mesaj de ciprian » Mar Ian 22, 2013 2:59 pm

Salutare,
Aceeasi problema o am si eu, tot de vreo 4 ani. Sunt momente cand functioneaza ok modul auto, insa se intampla si sa se faca frig in masina. "It's a feature....."

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mie Ian 23, 2013 3:35 pm

Am incercat sa merg la viteze mari cu ventilatia inchisa comutata pe aer din exterior. La 23-24* baga cald. Ce sa mai inteleg, ca deja ma apuca dracii! Cum dracu o incalzeste pe aerul intrat in virtuatea inertiei iar pe ala ventilat il baga aproape rece. Bine macar ca merge caldura pe max, dar si acolo e aiurea ca e foarte cald in masina.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori