Problema Climatizare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Ian 23, 2013 4:19 pm

Odata a trebuit sa pun pe vreo 25-26 grade ca sa bage ceva caldura.

Eu is calduros si pe mine rareori masina m-a facut sa imi fie frig. In schimb la noi este o regula. La drum lung, mai ales drumuri de 2-3 zile in care se merge si noaptea mult, nu plecam fara o patura. Altfel, prietena mea desi iubeste masina, o uraste tare mult cand o face sa inghete

Si cand ii mai zic rabla, unii de pe aici se cam supara

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Vin Ian 25, 2013 10:38 pm

Sincer, mie imi lasa impresia de masina neterminata. Scartaieli, faza cu ralanti-ul, climatizarea etc. Adica faceliftul post 2007 pentru classic aduce foarte multe probleme. Eu nu am vazut pe nimeni cu 2005-2006 sa se planga de ceva. Cum necum, eu sunt ferm hotarat sa o pun pe roti si sa mearga asa cum a mers si precedenta.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Vin Feb 15, 2013 5:13 pm

La mine e o usita care face figuri din cand in cand, si intradevar cam dardai. Daca va uitati, pe la pedale, undeva pe consola din mijloc. Se vede destul de usor, ca e un plastic alb, ca un sector de cerc, si cand schimb de pe rece pe cald, se blocheaza. O ajut de 2-3 ori, si dupa aia merge brici.

Sper ca ajut pe cineva cu aceasta experienta.... Daca e nevoie, va dau mai multe detalii...

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Feb 15, 2013 5:18 pm

O poza daca s-ar putea?

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Feb 18, 2013 1:39 pm

Am incercat si eu azi sa ma uit insa nu am vazut usita, am vazut doar acel anrgrenaj alb care se misca odata cu rotirea comutatorului rece/cald. Eu intre timp l-am gasit pe tipul asta care vad ca face si desface un lancer asemanator. Desi avem climatizare automata, la noi este acelasi sistem. La mine merge insa acel angrenaj, (pe care ei il numesc kit de reparatie) nu se blocheaza.

Marius Lancer o poza ne-ar ajuta mult.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Dum Mar 17, 2013 6:10 pm

Curatati senzorul de temperatura interioara, care odata imbacsit, nu mai "citeste" bine temperatura. Astfel, functioneaza bine doar pe minim (17 grade) sau maxim (27 grade). E valabil doar pentru sistemul de climatizare, nu si pentru A/C manual! Senzorul e localizat sub reglajul pentru temperatura.

Avatar utilizator
tomylio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 16, 2012 4:30 pm

Mesaj de tomylio » Joi Iun 13, 2013 1:11 pm

salut ,la fel se intampla si la mine ,caldura merge doar daca este data la maxim dar face prea cald si nu numai pe auto ,face si pe manual la fel,zicea colegul de un senzor de temperatura interioara ,unde este mai exact acest senzor?o poza se poate?

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Joi Iun 13, 2013 10:47 pm

In poza am inconjurat senzorul de temperatura interioara.
Fişiere ataşate
111.jpg
111.jpg (1.56 MiB) Vizualizat de 6966 ori

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Lun Iul 01, 2013 7:03 pm

Salutare!
Eu am avut, recent, o mica problema cu angrenajul care comanda dechiderea aeratoarelor; ramasese blocat pe AUTO, iar pe ploaie, ieri, nu am avut o dezaburire eficienta. Multumesc, razvante Am rezolvat-o in aceasta dimineata cu hint-ul dat de tine, de pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=cpU-blF9SVU. Probabil, cand am comandat ultima data pe AUTO am bruscat comutatorul, iar acolo, la capat, s-a intamplat ca angrenajele din plastic sa se pozitioneze aiurea, pentru ca ulterior sa constat ca indiferent cum roteam butonul sa ramana, de fapt, tot pe AUTO.
Sincer, imi pare rau pentru problemele pe care le intampinati; macar daca am avea service-uri bune, cu personal calificat, insa si la reprezentanta gasesti "mecanici" schimbatori de piese noi, s-o nimeri sa se rezolve problema.
Mitsu meu este produs in 2006, sub titulatura ML 1.6 SDN, iar pana in prezent nu pot sa-i reprosez nimic. Personal consider ca este o masina OK pentru pretul din 2006 - 10890EUR CIP (Contractul de asigurare CASCO a fost raportat la pretul 17100EUR DDP). Sa fie asemenea diferente intre ce s-a produs pana in 2006 (ML SDN) si ce s-a produs dupa (ML Classic)?!
Va urez multa bafta!

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Iul 01, 2013 8:47 pm

Ma bucur ca s-a rezolvat problema, chinezul e super tare, are o gramada de filmulete unde arata cum isi repara singur Lancerul. La mine curios lucru am vazut ca si-a revenit de la sine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori