Pagina 1 din 2

Scris: Dum Dec 23, 2012 6:25 am
de Badea
salut,

azi am patit un lucru deranjant : mi s-a oprit motorul in mers de doua ori, viteza aproximativa 100.
masina a repornit de fiecare data la prima cheie.
sa fie oare de la bujii? tot aman schimbarea lor...
mentionez ca masina are gpl de aproximativ 10k km.
ceva idei?

Scris: Dum Dec 23, 2012 12:20 pm
de driverx
Pai, daca are GPL treaba se complica.

1) Ai spus ca s-a oprit de 2 ori. Era pe benzina sau pe GPL cand s-a oprit?
2) Cati km are masina? Ai controlat bujiile si stii ca sunt proaste? Sau de ce ai planificata o schimbare a bujiilor?

Scris: Dum Dec 23, 2012 2:22 pm
de Badea
masina are 118k km. era pe gpl.
bujiile nu le-am controlat, dar masina porneste putinel greu de cand am luat-o, si deja am parcurs 8k km cu ea.
ideea e ca nu are nici un alt simptom, pur si simplu s-a oprit din mers, si de fiecare data in momentul cand terminam o repriza de acceleratie(cand luam piciorul de pe pedala). nu cred ca e de la gpl. ma gandeam ca ori de la bujii, ori vreun senzor pe la pedala de acceleratie...

Scris: Dum Dec 23, 2012 6:09 pm
de angelwin
trebuie sa schimbi motorasul pas cu pas sau senzorul de turatie...
Iti ramane la relati, sau fluctueaza?
Te intreb pt ca suntem 2 deja care avem aceasi problema pe motorul de 1,6
daca mai ai putina rabdare, poate te ajutam noi cu unul nou... Nu vreau sa iti stric sarbatorile dar la reprezentanta este 1400 ron si la magazin este 2800 ron .... Dezmembrari cam 100 euro ... Dar nu gasesti...

Scris: Mie Dec 26, 2012 9:02 pm
de Badea
ce motoras?
am facut 500 km de atunci, nu s-a mai oprit.
la relanti sta, nu fluctueaza absolut deloc.
pana mea, mai bine o vand decat sa platesc 3000 RON pe nu stiu ce senzori.

Scris: Joi Dec 27, 2012 10:06 am
de razvante
Stai linistit, ca nici noi nu dam atat pe acel senzor, il comandam pe ebay si iesim mai ieftin. Ai schimbat bujiile intre timp?

Scris: Joi Dec 27, 2012 10:30 am
de driverx
IAC-ul n-are nimic a face cu problema omului. Si daca ar abera motorasul, la cat de deschisa e clapeta la 100km/h nu mai conteaza. Poate sa tina si complet inchis orificiul, ai simti ceva power loss, in rest rabla ar merge in continuare.

De verificat:
- trasee aprindere
- senzori turatie (is 2 din cate stiu)
- knock sensor

Din pacate e nasol de investigat asa ceva. Poate fi chiar ECU problema.....

Scris: Joi Dec 27, 2012 12:15 pm
de Badea
nu am schimbat nimic la ea, dupa sarbatori intentionez sa schimb bujiile.
eu sper sa nu se mai repete problema, v-am zis, am mers 500 km, a mers absolut perfect.
i-am facut toate testele posibile, turata, neturata, bruscata, cu viteza, fara viteza etc.

sarbatori fericite tuturor! si mai da'le dracului de masini, doar nu traim pentru ele!

Scris: Joi Dec 27, 2012 4:41 pm
de razvante
DriverX aveam aceeasi problema la fosta masina un Hyundai Accent, cu motor mimetic realizat cu cel de pe caruta actuala. De multe ori fie ca aveam 60km/h fie ca aveam 100km/h imi intrerupea chiar daca eram cu piciorul pe acceleratie, daca il luam dadea semne cum ca ar da in nas. Necazul era o valva de purjare interpusa redundant intre canistra de vapori si clapeta de acceleratie. Desi avea ceva mufa si ar fi trebuit sa dea eroare, nu a dat nici de a dracu si am schimbat-o pentru ca era cam ultima chestie ce ma gandeam ca ar putea fi de vina. Ca atare indiferent cat deschide motorasul nu e exclus ca din cauza lui sa apara problema. Sunt niste filmulete pe net cu motorasele astea pacatoase care merg haotic.
Dupa parerea mea daca masina mai face probleme ar fi bine sa se verifice cu un set clapeta complet luat de pe alta masina.
Pana una alta, omul are dreptate hai sa ne bucuram de sarbatori si dupa vedem ce facem cu carutele din dotare.

Scris: Joi Dec 27, 2012 5:02 pm
de danielNEC
Chestia asta cu opritul motorului in mers am patit-o si eu dar la Peugeot. La mine problema a fost datorita xenoanelor. Unul dintre balasturi imi face scurt cu sasiu(atingea o parte metalica a caroseriei,pe care era fixat) iar masina se "inchidea" ca sa protejeze ecu (explicatia mecanicului). Acum nush ce sa zic.... vezi si tu sa n-ai vreun scurt pe undeva...

my 2 cents