Motorul Se Opreste In Mers

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Dum Dec 23, 2012 6:25 am

salut,

azi am patit un lucru deranjant : mi s-a oprit motorul in mers de doua ori, viteza aproximativa 100.
masina a repornit de fiecare data la prima cheie.
sa fie oare de la bujii? tot aman schimbarea lor...
mentionez ca masina are gpl de aproximativ 10k km.
ceva idei?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Dum Dec 23, 2012 12:20 pm

Pai, daca are GPL treaba se complica.

1) Ai spus ca s-a oprit de 2 ori. Era pe benzina sau pe GPL cand s-a oprit?
2) Cati km are masina? Ai controlat bujiile si stii ca sunt proaste? Sau de ce ai planificata o schimbare a bujiilor?

Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Dum Dec 23, 2012 2:22 pm

masina are 118k km. era pe gpl.
bujiile nu le-am controlat, dar masina porneste putinel greu de cand am luat-o, si deja am parcurs 8k km cu ea.
ideea e ca nu are nici un alt simptom, pur si simplu s-a oprit din mers, si de fiecare data in momentul cand terminam o repriza de acceleratie(cand luam piciorul de pe pedala). nu cred ca e de la gpl. ma gandeam ca ori de la bujii, ori vreun senzor pe la pedala de acceleratie...

Avatar utilizator
angelwin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 17, 2012 11:58 am

Mesaj de angelwin » Dum Dec 23, 2012 6:09 pm

trebuie sa schimbi motorasul pas cu pas sau senzorul de turatie...
Iti ramane la relati, sau fluctueaza?
Te intreb pt ca suntem 2 deja care avem aceasi problema pe motorul de 1,6
daca mai ai putina rabdare, poate te ajutam noi cu unul nou... Nu vreau sa iti stric sarbatorile dar la reprezentanta este 1400 ron si la magazin este 2800 ron .... Dezmembrari cam 100 euro ... Dar nu gasesti...

Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Mie Dec 26, 2012 9:02 pm

ce motoras?
am facut 500 km de atunci, nu s-a mai oprit.
la relanti sta, nu fluctueaza absolut deloc.
pana mea, mai bine o vand decat sa platesc 3000 RON pe nu stiu ce senzori.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Dec 27, 2012 10:06 am

Stai linistit, ca nici noi nu dam atat pe acel senzor, il comandam pe ebay si iesim mai ieftin. Ai schimbat bujiile intre timp?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Dec 27, 2012 10:30 am

IAC-ul n-are nimic a face cu problema omului. Si daca ar abera motorasul, la cat de deschisa e clapeta la 100km/h nu mai conteaza. Poate sa tina si complet inchis orificiul, ai simti ceva power loss, in rest rabla ar merge in continuare.

De verificat:
- trasee aprindere
- senzori turatie (is 2 din cate stiu)
- knock sensor

Din pacate e nasol de investigat asa ceva. Poate fi chiar ECU problema.....

Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Joi Dec 27, 2012 12:15 pm

nu am schimbat nimic la ea, dupa sarbatori intentionez sa schimb bujiile.
eu sper sa nu se mai repete problema, v-am zis, am mers 500 km, a mers absolut perfect.
i-am facut toate testele posibile, turata, neturata, bruscata, cu viteza, fara viteza etc.

sarbatori fericite tuturor! si mai da'le dracului de masini, doar nu traim pentru ele!

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Dec 27, 2012 4:41 pm

DriverX aveam aceeasi problema la fosta masina un Hyundai Accent, cu motor mimetic realizat cu cel de pe caruta actuala. De multe ori fie ca aveam 60km/h fie ca aveam 100km/h imi intrerupea chiar daca eram cu piciorul pe acceleratie, daca il luam dadea semne cum ca ar da in nas. Necazul era o valva de purjare interpusa redundant intre canistra de vapori si clapeta de acceleratie. Desi avea ceva mufa si ar fi trebuit sa dea eroare, nu a dat nici de a dracu si am schimbat-o pentru ca era cam ultima chestie ce ma gandeam ca ar putea fi de vina. Ca atare indiferent cat deschide motorasul nu e exclus ca din cauza lui sa apara problema. Sunt niste filmulete pe net cu motorasele astea pacatoase care merg haotic.
Dupa parerea mea daca masina mai face probleme ar fi bine sa se verifice cu un set clapeta complet luat de pe alta masina.
Pana una alta, omul are dreptate hai sa ne bucuram de sarbatori si dupa vedem ce facem cu carutele din dotare.

Avatar utilizator
danielNEC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 07, 2010 9:14 pm

Mesaj de danielNEC » Joi Dec 27, 2012 5:02 pm

Chestia asta cu opritul motorului in mers am patit-o si eu dar la Peugeot. La mine problema a fost datorita xenoanelor. Unul dintre balasturi imi face scurt cu sasiu(atingea o parte metalica a caroseriei,pe care era fixat) iar masina se "inchidea" ca sa protejeze ecu (explicatia mecanicului). Acum nush ce sa zic.... vezi si tu sa n-ai vreun scurt pe undeva...

my 2 cents

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori