Pagina 1 din 1
Scris: Mie Dec 19, 2012 9:43 pm
de dimar
Buna seara!
Detin un Lancer Classic,2.0 MPI Sport Intense si se pare ca ambreiajul(discul) este la final de cariera.
Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru kit-ul de ambreiaj?
Multumesc anticipat!
Scris: Vin Dec 21, 2012 11:10 pm
de driverx
Deci rabla are grija sa nu ma plictisesc si sa nu uit ca e o rabla. Dupa discuri ovalizato-patrate, acuma ambreiajul imi da de furca.
De ceva vreme merge putin in trepte. Am observat acum vreo 3 luni cand am fost in concediu si am condus descult. Parca nu mai mergea asa lin ca in trecut. Simteam in talpa usoare vibratii cand apasam pedala. In ultima vreme parca tot mai tare vibra la apasare. Azi a inceput sa o faca si mai tare, mai ales la traficul de azi. Am oprit scurt pana in mall, dupa care am apasat ambreiajul inainte sa pornesc motorul (regula la mine). Am ramas tampit cat de tare s-a auzit ca ... scartaie. De vibratii nu mai zic.
Am mai mers ce am mai mers dupa care masina a stationat aproximativ o ora, o ora si ceva. Supriza!!! Nu mai suna aproape deloc, iar vibratiile s-au redus mult.
Mentionez ca:
- rabla are 77k km
- nu sunt genul care consuma ambreiaje
- dupa mine pare ca acest comportament se modifica in functie de temperatura ansamblului...
Idei? Pareri? Pietre?
Scris: Vin Dec 21, 2012 11:30 pm
de Alex44
Rulment de presiune sau cilindrul receptor? Mai degraba astea decat volanta.
Scris: Sâm Dec 22, 2012 2:14 am
de vladd_s2004
acuma chiar trebuie sa treci pe la mine dar la adresa noua )
Scris: Lun Dec 24, 2012 12:04 am
de ossu
in vara asta dupa un drum de 4000 km am ramas cu un scartait in pedala la apasarea ambreiajului, chiar si cu mototul oprit. vitezele se schimbau fara probleme, masina accelera ok.... nu m-am panicat. un jet de spray wd40 si s-a rezolvat problema. au trecut 3 luni de atunci si totul e ok
Scris: Lun Dec 24, 2012 4:22 pm
de danielNEC
Vezi sa nu fie si paranoia la mijloc...
Pana acum masina mea a vazut 2 burnout-uri (pana au pocnit rotile) si o gramada de derapaje pe zapada si gheata. Inafara de faptul ca mi-am distrus jantele pe spate (pe una 95 si pe cealalta 115 grame de plumb) masina nu are absolut nimic.
Am patit si eu faza cu ambreiajul insa problema a fost (dupa cum zice si ossu) rezolvata cu o usoara ungere a pedalei. La mine scartaia atat cu motorul pornit cat si cu el oprit. Acum nu se aude nimic si merge "ca unsa"
Cheers
Scris: Lun Dec 24, 2012 4:30 pm
de razvante
Confirm si eu scartie si la mine, insa nu are alte necazuri. Ca o curiozitate ruland intr-a treia daca accelerezi brusc raspunde masina sau accelereaza in gol urmand ca apoi sa raspunda cum trebuie? Daca raspunde cum trebuie nu-ti fa griji grseaza cu putin wd40 si scapi de belele.
Scris: Lun Dec 24, 2012 4:37 pm
de razvante
Nu am motorizarea ta, insa ca si mine, codul il poti obtine online folosind google. De asemenea la bursa sunt comercianti care te pot ajuta cu preturi si coduri dupa ce le furnizezi VIN-ul masinii. Poti incerca si pe site-urile celor cu cataloage online, gen alpadrino, unix, ingaraj s.a.m.d si dupa ce compari ofertele poti alege.
De curiozitate cati km are masina?