Trepidat La Plecatul De Pe Loc
Mai, terminati cu basme dinastea ! Im majoritatea cazurilor indoi niste supape care se schimba si se rectifica scaunele. In unele cazuri pot aparea avarii la chiulasa care trebuie schimbata ,la fel si asupra pistoanelor care se schimba. Sunt cazuri si cazuri dar se repara, dar din cauza costurilor- (spre exemplu cand schimbi chiulasa) - poate fi mai rentabil sa iei unul second sau sa cauti piese din dezmembrari.
As fi atasat si eu niste fotografi cu motorul de Renault Megane 1.9dCI ,dar functioneaza in continuare dupa operatie . Cum spuneam , se repara,mai ales la modelele astea de duzina,chiar cu preturi moderate. La motoarele mai performante, iti cam da cu virgula din cauza costurilor. Poate ai avut "norocul "sa te aflii printre cei mai ghinionisti dar eu am vazut foarte multe motoate reparate dupa o curea rupta -aici ma refer strict la turisme. Eu am fost printre cei mai fericiti cand la fosta masina,o Honda CRX 1.6 ; 127 CP s-a barbierit cureaua ,distributia a sarit de la punct dar fara nici un fel de avarii. Ulterior am aflat ca asa e proiectat
Cred ca m-am exprimat gresit, sau n-am inteles eu bine de la mecanici. Ideea e ca la mine era sarita cu un dinte asa au zis ei. Au pus-o la loc si a mers fara probleme. Intre timp am inlocuit-o cu una originala, si cercetand-o pe cea veche pot spune ca era in perfecta stare si ar mai fi mers mult si bine. Nu acelasi lucru insa se poate spune despre intinzator care parea invechit si cu posibilitatea de a se gripa in orice moment. In fine pentru siguranta la 75k-90k sau 4 ani ar cam trebui schimbate acele curele.
- spidercata
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Aug 14, 2012 4:12 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori