lancer clasic inca se produce si se vinde. sfaturi si pareri

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
stancu adrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 29, 2007 9:14 am

Mesaj de stancu adrian » Sâm Mar 08, 2008 8:47 am

ia-ti un lancer 1.6 siai sa vezi ce inseamna mitsubishi..........nu ai sa regreti!eu mi-am luat si nu REGRET desi abia am reusit sa trag de timp ca sa zic asa, sa fac 10000km in 4 luni nu in 3 ca as innebunii daca m-as duce din 3 in 3 luni la revizie!

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Mar 11, 2008 10:52 am

ca si posesor de focus 1, motor de de 1.6 benzina, 101cp, iti pot spune ca nici focus nu e de neglijat. masini foarte stabile, puternice si extrem de fiabile(ma refer la benzinare). Ca viitor posesor de lancer insa imi pot dori sa ne ajuti sa crestem comunitatea...

Avatar utilizator
mig21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:48 pm

Mesaj de mig21 » Mie Mar 12, 2008 12:36 pm

am lacer clasic de vreo cateva luni. am condus ceva masinute de-a lungul timpului.
parerea mea pentru cei ce se intreaba daca sa isi ia sau sa nu isi lacer clasic, mai ales ca alegerea masinilor a devenit destul de subiectiva, multi producatori vanzand mai mult prin prisma designului si al marketingului, o tehnologie pe care nu o stapanesc prea bine.

Puncte foarte bune:
- masina foarte silentioasa
- consum decent de combustibil (la aglomeratia din bucuresti, daca nu pornesti clima si nu e zapada ca iarna asta merge la 9-9.5%). altfel nu a sarit niciodata de 10.5. pe scurt se tine cu dintii de specificatii.
- masina e foarte rigida - asa ceva gasesti de la 22k euro in sus. nu tremura nimic. schimbatorul de viteze - in care se simt toate vibratiile motorului, si care la foarte multe masini mai are tresariri, tremiriciuri si altele, la lancer 1.6 e complet incremenit, indiferent de regim.
- masina vioaie - motorasul chiar daca are doar 1.6, e sprinten si isi face bine treaba. nu se da inapoi nici de la joaca. cutia de viteze e foarte ineteresant etajata - la mersul in oras merge foarte elegant pana in 3000 de turatii. linia rosie incepe de la 6000 si alimentarea o opreste la 6500. daca vrei sa te joci (pe serpentine, sau pe oriunde) ai o plaja de 80 de km/h de la turatia la care ai tractiune buna si pana cand trebuie sa schimbi - io zic ca e ceva si e funny... cand altii schimba viteza, mai ai ceva pedala - in principiu iti trebuie masina serioasa sa ii stai in fata.
- discuri de frana pe spate - la banutii astia nu prea gasesti la alte masini, si nici nu banuiam cat sunt de importante. am mai avut masinute cu ebd, si cu saboti (drum brakes) pe spate, dar numai la discuri se simte cu adevarat, in rest varjeala, mai mult te incurca (reactioneaza prea lent si deruteaza). cu discuri pe spate, la frana in viraje sau pe surafete cu putin nisip, se aseaza pe traiectorie exact cum ii spui din volan.
- suspensie superconfortabila, si garda la sol generoasa si constanta. masina e dreapta pe roti, nu cum se poarta acum cu botul in pamant, si fundul in aer de se vede tot ce nu a vopsit producatorul pe sub (vezi renault, seat, ford etc.). la mers pe drumuri de tara trebuie sa fii complet idiot sa atingi cu ea de pamant. in curbe suspensia isi face f bine treaba. masina e neutra (pana acum). o singura data am derapat, dar pe gheata - foarte neplacuta senzatie - a fugit toata masina in lateral.
- nu are sens sa mai povestesc de ceea ce se poate citi in oferta: aibaguri 6 bucati, clima, volan de piele foarte ergonomic, telecomanda de pe cheie care bate de la distante neverosimile etc.

Puncte foarte proaste:
- premiul I cu felicitari pentru cele mai proaste serviceuri - serviceurile MCar. sunt campionii stupiditatii din toate pdv:
1) cand am luat masina, geniile de la mcar nu stiau nici macar ce putere au boxele de pe masina (cred ca este inca o enigma), nici daca se poate monta carlig de rmorcare (detinatorii stiu ca este in lista de accesorii care se inmaneaza cu autoturismul)
2) la scurt timp dupa ce am luat-o m-a lovit din spate un logan fara optiunea frane. de raparat au fost urmatoarele: bara spate, ranforsare laterala spate, de indreptat urechiusele pe care se prinde bara spate, si optional de schimbat filtru de clima. succes 50% in prima etapa, 75 % in aII-a.detalii: dupa ce am luat masina si am platit factura, dupa 20 de m dezamagire totala- ma fluiera clima. dau cu spatele si il intreb pe fraierica de la receptie: ati schimbat filtrul? el: cred ca da, dar stati sa ne uitam. era evident nu. de platit era platit ca nu ne jucam. restu' de 25% insucces provin de la neindreptarea unuia dintre suportii barii de protectie, drept urmare bara mea e un pic tensionata in partea de jos - bine ca nu fac ei masinile si ca sunt fiabile. ma intreb ce fac astia cu pajero de 30-40k - se duc cu arma incarcata la service? cu sacosa de bani in bancnote mici nemarcate? hmmm. alte discutii cu oamenii sclipitori de la service: il intreb pe nea: e bara noua, sau ai indrepta-o p-aia veche? el: noua. eu: si aia veche? el: am aruncat-o. eu: pai nu am vorbit ca o vreau inapoi? el: ?! (dupa lungi deliberari am luat o alta bara ca daca tot m-am tiganit... ce dracu sa faci. pentru amatori - am bara de lancer neagra, nezgariata, 2 suporti rupti) alta discutie: eu:domle e rulata masina 7 km. el: pai am dus-o pe roti pana la vopsitorie. eu:si vopsitoria e in otopeni? el: nu e aici in spate. eu: aha si au luat-o pe la unirea? - sanse mari sa lasati masina la service si sa o gasiti la cine stie ce semafor facand o liniuta. oricum cascati ochii, ca geniile nu repara tot ce trebuie, iar daca vezi factura pentru asigurare .... iti iei cel putin un tico cu banii aia si isi mai bat si joc.
3) la revizie alta dandana: io am in cartea masinii intervalele de revizie la 15000 km. bombonelul de la receptie (altul de aceasta data) vroia sa imi modifice pe carte si sa puna 10000 ca daca masina nu se strica, macar la revizii sa mai pape si ei cate un banut. discutie f amuzanta: ma intreaba mister: 14500? cam mult. nu stiti ca la masinile astea revizia e la 10000? eu: nu nu cred. n-am cartea la mine dar o aduc deseara sa o vizati. ma mai uit o data in cartea de service inainte sa ajung la dealer: nu exista optiunea 10000 ci doar 15000 si 20000. la mine e bifat 15000 (evident). ma intorc la service. mister se uita in carte si exclama: aia cand ati luat masina nu au completat corect! pune mana pe pix si da sa completeze ca in bancul ala cu 4x4=16. eu nu il scap pe smekeras din ochi si il apostrofez: ce faci domle? nu scrii nimic acolo ca nu cu tine am contract. mister isi revine in simtiri si remarca voios: o sa ai probleme cu garantia! io in gandul meu: si voi cu opc-ul ca deja o dati in diverse. de complezenta il mai intreb pe mister de la service care este legatura dintre orele de pe factura si orele de pe ceas. sustine vreo doua minute ca nu au legatura. la scurt timp ma suna o tanti de la service ca sa ma sondeze cu privire la calitate. ii povestesc de faptul ca nenea de la service sustine ca orele de pe ceas nu are legatura cu orele de factura, ca vrea sa faca prostii cu pixu pe cartea mea de service, si despre intentia mea de a veni insotit de autoritati care se ocupa cu probleme de genul asta (de exemplu opc). ma suna un directoras, care il contrazice pe mister de la service, dar sustine ca trebuie sa fac revizia la 10000. ii explic omului ca bugetul meu nu e bugetul lui, si cu asta basta. omul o tine una si buna, deanboulea, ca si cum mi-as fi completat singur cartea de service, ca doar suntem in romania, si in romania dupa cum se stie, oamenii sunt mai bogati a in alte parti ca (germania, franta, uk)si isi permit sa faca revizii din 10 in 10K, nu ca fraierii astia straini care fac revizii la 20000, mai ales ca la noi in romania si serviceurile sunt mult mai bune - vezi punctul 2 si 3.

revenind la discutia noastra (ce nu e ok la lancer):

- masina arata foarte banal (mie imi place lucrul asta) - cea mai clasica silueta de berlina cu 4 usi.
- nici un puct de prindere in tot portbagajul - extinctorul si trusa medicala dau ture de colo colo dupa bunul plac.
- stopul de ceata in bara - daca te oftica unu si vrei sa ii pui ceata in ochi nu ai nici un succes. farul de ceata e prea jos si in cel mai rau caz il ajuti sa vada mai bine gropile. din punctul asta de vedere prefer logan - la logan ceata e amplasata optim pentru deranj maxim.
- anvelope scumpe si greu de gasit. proprietarii stiu ca lacerul are anvelope 195/60/15 (de vara) sau 195/55/15) iarna. cu alea de 55 io zic ca iarna nu te descurci (masina devine prea joasa) asa ca mi-am luat tot pe 60. da' le-am cautat de m-au gasit toti dracii. peste tot se gasesc orice alte dimensiuni decat astea pe 60. toti le au in lista de preturi dar asta doar pana ajungi acolo. unde mai pui ca mai sunt si scumpe.
- destul de greu de manevrat in parcare cu fata (cel putin pentru mine). se recomanda exersarea pararii laterale si a gararii. din cauza configuratiei si lungimii masinii, e ceva mai dificil de parcat cu fata (in comparatie cu masini de dimensiuni comparabile - megane 2, focus berlina, bora), si trebuie abordate metode studiate la eliberarea carnetului de sofer.
- masina plictisitor de docila...
- despre fiabilitate nu pot sa spun nimic, am doar 16000. si nu mai exista masini care sa aiba probleme la kilometrajul asta.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Mar 12, 2008 12:59 pm

Bun venitprintre noi! Sa ai parte de cat mai multi km fara incidente si probleme cu service-ul si de o sedere cat mai lunga printre noi!

Experienta ta referitoare la service-ul mcar este foarte interesanta, frumos prezentata si mai mult decat atat... pare foarte cunoscuta ca si procedee... De aceea te rog sa o postezi si in aria Probleme tehnice, service-uri si dealeri... pentru a putea fi cunoscuta de toata lumea. Iti multumim pentru obiectivitate in conditiile in care... "anti-reclama" nu este deloc agreata in RO...

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Mie Mar 12, 2008 1:00 pm

cateva observatii:
1.Eu am condus destul de mult timp si dacia, dar nu vibreaza schimbatorul de viteza,asa ca daca la dacie nu se misca..... poate la batranul IMS.
2.E foarte normal ca masina sa aiba cativa km cand iti este livrata.Masina nu e plimbata doar la reprezentanta de unde o cumperi, e plimbata si in fabrica.Banuiesc ca iti dai seama ca o fabrica de masini se intinde pe cateva hectare bune.Am vazut si masini care aveau 20-25 de km la livrare.Asta nu mi se pare in regula deloc, dar 7 km e super ok.
3.De asemenea e foarte normal ca proiectoarele de ceata sa fie cat mai jos.Daca vrei sa blitzezi pe cineva si sa il "orbesti" o faci cu faza lunga, nu cu luminile de ceata, care sunt concepute sa bata cat mai jos la cativa metri in fata masinii.Ia incearca tu sa pui faza lunga pe ceata si vei observa cu stupoare ca nu se mai vede nimic.Rolul proiectoarelor este acela de a imbunatatii vizibilitatea pe ceata, dar daca bat sus...........

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mie Mar 12, 2008 1:01 pm

Bine ai venit in club mig21! Poate deschizi si tu un jurnal ca .... vad ca ai ce povesti
Surprinzator consumul pe care zici ca-l ai. Mitsului meu, vad ca nici prin gand nu-i trece sa se apropie de specificatiile date de producator. E drept ca nu are decat 5000 de km dar, totusi ...... ma asteptam sa mai scada. O mai tin sub observatie pana pe la 10K si daca nici atunci nu o lasa mai moale ma duc peste cei de la service mai ales ca mai sunt cateva neplaceri (am scris prin jurnalul de bord mai multe).

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Mar 12, 2008 1:34 pm

Paul, omul vorbea de stopuri de ceata si nu de proiectoare.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Mar 12, 2008 1:40 pm

QUOTE (paul.todea)2.E foarte normal ca masina sa aiba cativa km cand iti este livrata.Masina nu e plimbata doar la reprezentanta de unde o cumperi, e plimbata si in fabrica.Banuiesc ca iti dai seama ca o fabrica de masini se intinde pe cateva hectare bune.Am vazut si masini care aveau 20-25 de km la livrare.Asta nu mi se pare in regula deloc, dar 7 km e super ok.
Mie aici mi s-a parut ca a fost vorba de 7 km parcursi in timp ce masina ar fi trebuit sa fie in service.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Mar 12, 2008 1:47 pm

Da chiar Paul, FOCUS!

Avatar utilizator
mig21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:48 pm

Mesaj de mig21 » Mie Mar 12, 2008 2:53 pm

QUOTE ("paul.todea")cateva observatii:
1.Eu am condus destul de mult timp si dacia, dar nu vibreaza schimbatorul de viteza,asa ca daca la dacie nu se misca..... poate la batranul IMS.
2.E foarte normal ca masina sa aiba cativa km cand iti este livrata.Masina nu e plimbata doar la reprezentanta de unde o cumperi, e plimbata si in fabrica.Banuiesc ca iti dai seama ca o fabrica de masini se intinde pe cateva hectare bune.Am vazut si masini care aveau 20-25 de km la livrare.Asta nu mi se pare in regula deloc, dar 7 km e super ok.
3.De asemenea e foarte normal ca proiectoarele de ceata sa fie cat mai jos.Daca vrei sa blitzezi pe cineva si sa il "orbesti" o faci cu faza lunga, nu cu luminile de ceata, care sunt concepute sa bata cat mai jos la cativa metri in fata masinii.Ia incearca tu sa pui faza lunga pe ceata si vei observa cu stupoare ca nu se mai vede nimic.Rolul proiectoarelor este acela de a imbunatatii vizibilitatea pe ceata, dar daca bat sus...........

1) nu am zis ca fac ca la ims ci se mai misca (daca esti atent atunci cand accelerezi puternic) sau vibreaza usor la anumite regimuri. si eu am fost surprins in cateva randuri la anumite masini. de dacii nu mai vorbim, ca in general e greu sa gasesti vitezele (vorbesc de seria 1300 si derivatele). la restu' incepand cu supernova si teminand cu logan cu optiunea frane si motor, la toate cand accelerezi mai serios mansa de la schimbator se deplaseaza, iar la incetinire vibreaza.
2) pai nu ai inteles. m-am dus la service sa o repare. mi-au oprit talonul si i-am intrebat de ce. dupa ce mi-au reparat-o (partial) mi-au dat-o rulata 7 km. cand am luat-o avea 2 km. Nota 10 cu felicitari!
3) ma refeream la lampa de ceata (care e pusa in spate nu in fata). de obicei cu aia ii tin la distanta pe fraierii ciumegi care merg prea aproape (am fost lovit de 4 ori din spate - o data in lancer - la 3 zile dupa ce am cumparat-o, si de 3 ori la alte masini). de 3 ori de taximetristi loganisti, si o data de o buburuza fiat care a iesit serios zdrobita de sub mine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori