Upgrade Sistem Franare Lancer Clasic

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mie Mai 02, 2012 9:00 am

Salut prieteni care aveti lancer clasic .

Am descoperit ca pe aceasta masina ( cel putin cea cu motor de 2.0L ) se potrivesc perfect pe față franele de la mitsubishi outlander 2003-2006 , care au etrieri cu doua pistoane ....si ce este si mai dragut ...este ca la franare SE SIMTE diferenta . trebuie schimbat suport etrier / etrier / furtun etrier , discuri si placute .
etrierii pe axa spate sunt identici deci nu are rost schimbati .


noroc !

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Mai 02, 2012 9:15 am

Vorbesc in numele masinii mele aici ( clasic 1.6 ) despre care se stie problema discurilor trepidante fata. Am gasit dupa cum ar spune Goering sau Hitler - "Solutia Finala" pentru aceasta problema. In esenta trebuie schimbata fuzeta si tot ce implica asta ( am inteles ca e vorba si de discuri .... IAR ) ... distractie ce ar duce undeva pe la 1000 de euro plus sau minus . De rezolvat s-a rezolvat problema unui prieten de-al meu asa care are un Peugeot 406 ( sau 7 nu mai stiu ) Paladin - masina care in anumite loturi a avut probleme similare. De peste 15 000 Km a facut operatia asta si nu a mai avut probleme de nici un fel.

Acuma .. nu stiu daca renteaza suma .. fiecare cu calculele lui

Postam la upgrade pentru ca pentru clasicul de 1.6 nu am gasit decat discuri si placute ... nu si butuc sau mai stiu eu ce fuzeta UPGRADE fata de standard.

Numa' bine!

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mie Mai 02, 2012 9:42 am

eu am cumparat un lancer clasic pt o gagica ....
cum am ceva frane de la outlander ..... am schimbat tot pe lancer de pe outlander .....
super reactie la franare, nu vibreaza si nu bate nimic .
de regula discurile sunt de vina ....
la outlander stiu sigur ca a fost un lot de discuri naspa ( rechemari in service in europa de vest pt schimbat discuri si pompa servo ) , probabil acelasi lot a fost si la lancer? habar n-am .... oricum .... 2 pistoane e mai bine decat 1 )
nush daca schimbarea fuzetei chiar este necesara, sunt convins ca discuri si placute ( piese originale sau de performanta rezolva problema trepidatiilor in volan ) n-am avut lacer al meu si nu cunosc prea multe detalii .....stiu doar ca imi place foarte mult )

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Mai 05, 2012 4:31 pm

QUOTE (Donkey @ May 2 2012, 09:15 AM) Vorbesc in numele masinii mele aici ( clasic 1.6 ) despre care se stie problema discurilor trepidante fata. Am gasit dupa cum ar spune Goering sau Hitler - "Solutia Finala" pentru aceasta problema. In esenta trebuie schimbata fuzeta si tot ce implica asta ( am inteles ca e vorba si de discuri .... IAR ) ... distractie ce ar duce undeva pe la 1000 de euro plus sau minus . De rezolvat s-a rezolvat problema unui prieten de-al meu asa care are un Peugeot 406 ( sau 7 nu mai stiu ) Paladin - masina care in anumite loturi a avut probleme similare. De peste 15 000 Km a facut operatia asta si nu a mai avut probleme de nici un fel.

Acuma .. nu stiu daca renteaza suma .. fiecare cu calculele lui

Postam la upgrade pentru ca pentru clasicul de 1.6 nu am gasit decat discuri si placute ... nu si butuc sau mai stiu eu ce fuzeta UPGRADE fata de standard.

Numa' bine!

Dupa cum am scris si pe topicul dedicat vibratiilor la franare la Lancer 1.6 nu pot sa nu ma intreb cum s-ar comporta o masina cu fuzeta stramba+butuc descentrat la mersul normal... Probabil ca la 50-60km/h ai avea impresia ca se dezmembreaza masina(asta pe langa faptul ca numai drept nu ar merge.. si ti-ar face si anvelopele praf in timp record). In nici un caz nu ai merge fara probleme cu 160km/h dupa care doar la franare sa apara vibratii. Eu am aproape 12,000km de cand am rectificat discurile si nu am nici o problema. Scuze pentru off-topic.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Sâm Mai 05, 2012 8:18 pm

Si cam cat ar costa toata schimbarea asta daca nu ai piesele?

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Joi Mar 07, 2013 9:29 am

discurile noi sunt cam 250 lei setul iar placutele inca vreo 200 lei .

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mar Mai 14, 2013 8:21 am

Pt cei cu lancer clasic .... 100 euro etrieri fata pt upgrade ( 2 etrieri fata cu 2 pistoane fiecare ) .

Avatar utilizator
cornelvasile
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 20, 2013 6:54 pm

Mesaj de cornelvasile » Mar Sep 24, 2013 10:56 pm

salut,mai ai etrieri+suporti etrieri

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori