Pagina 1 din 2
Scris: Vin Feb 10, 2012 10:07 am
de dedy
am un mare semn de intrebare,cind pornesc masina da sa plece de pe loc ,e pe liber ,asta cind nu calc ambreajul iar cind il calc e ok pina ii dau drumul si face la fel a ma i patit cinva asa ceva si inca ceva nu stiti de unde as putea sa fac rost de chedere pt usi ca sau cam mincat nu stiu din ce cauza.
mentionez ca am mitsu lancer clasic motor 1.6 di 2007
Scris: Vin Feb 10, 2012 10:34 am
de sobolanu'
Uleiul din cutie prea vascos ??
Scris: Vin Feb 10, 2012 11:45 am
de Flipper
Face doar la rece sau si la cald?
Si eu zic ca tot de la ulei se trage(vascozitate ridicata).
Scris: Vin Feb 10, 2012 11:52 am
de 9mm
Datorita temperaturilor scazute care sunt in aceasta perioada uleiul din cutie devine prea vascos si este normal ca acesta sa angrenezele pinioanele din cutie facand ca masina sa se miste
Scris: Vin Feb 10, 2012 1:05 pm
de dedy
asa mam gindit si eu dar la celalalte masini pe care leam avut nu au facut asa , credetima mam cam speriat un pic,si mai nou a inceput sa agate in treptele 2 si3 bun si atunci sa schimb uleiul la cutie?in manual e trecut 75w-85w sau 75w-90 api gl-4 si daca da cemi recomandati ?mentionez ca are 70000km.
merci mult dar cu cealalta problema ma ajuta cineva?
Scris: Vin Feb 10, 2012 2:40 pm
de 9mm
Dupa ce se incalzeste mai agata ?? aceeasi problema o am si eu ..dar dupa 5 minute de mers se rezolva ......se incalzeste uleiul .....referitor la uleiul din cutie daca vrei sa il schimbi trebuie neaparat API GL4 nu altceva (s-a mai discutat despre uleiul de cutie )
Scris: Dum Feb 12, 2012 12:05 pm
de dedy
da stiu ca sa mai discutat dar in ceea ma priveste pe mine nu prea am inteles mare lucru deci in cazul in care il schimb care e mai bun deoarece ma repet in carte scrie indicativul 75w85w sau 75w90 si o marca daca se poate nu ma intereseaza pretul numai sa fie de calitate tin f mult la bijuteria mea si vreau ce e mai bun pt ea:
si da agata si la cald di 2 in 3 tebuie sa bag in viteza foarte incet mai precis f finut altfel agata
ati mers vreodata cu camionul? intra in viteze cam la fel adica cu scurta pauza in momentul cind bagi in viteza nu stiu daca ma fac inteles oare e normal deoarece la masinile anterioare nu am patit asa ceva nu inta cursiv indiferent de treapta de viteza:
cu cealalta problema nu ma poate ajuta nimeni adica cu chederele de pe usa sau mincat f urit si as vrea sa le shimb
Scris: Dum Feb 12, 2012 12:55 pm
de 9mm
Daca face si la cald asta nu e bine deloc , din ce spui si din ce inteleg eu ,cand schimbi trebuie sa faci o pauza altfel agata , nu vreau sa fac afirmatii nefondate ,dar cand se intampla ceea ce descrii tu ar putea fi franele de sincron din cutie , nu vreau sa te sperii mai bine te duci la un service bun care are un meserias bun ptr cutii si porti o discutie acolo .Despre ulei nu cred ca este unul bun shi altul prost .....oricum la noi pe piata nu stiu ce sa zic ....un sfat incearca Valvoline
Scris: Dum Feb 12, 2012 9:45 pm
de Marty
E de la uleiul din cutie, a fost schimbat de curind sau e foarte imputit, desi ma indoiesc (cind e murdar, iti iese greu din viteza cind se-ncalzeste). Fiind patit cu uleiul din cutie, iti spun ca cel mai bine ma inteleg cu specificatia pe care o am acum, 75W-80 API GL-3. Nici 75W-90 API GL-4 nu e rau, dar asta se comporta mai bine.
Scris: Lun Feb 13, 2012 3:15 pm
de dedy
ok merci pt ajutor in prima faza o sa schimb uleiul din cutie sa va vad ce se intimpla, o sai bag 75w90 sper sa ramina doar la stadiul de ulei si sa nu fie si altceva
despre chederele de pe usi nu stie nimeni nimic?