Problema La Pornire

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
dedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 10, 2011 1:12 pm

Mesaj de dedy » Vin Feb 10, 2012 10:07 am

am un mare semn de intrebare,cind pornesc masina da sa plece de pe loc ,e pe liber ,asta cind nu calc ambreajul iar cind il calc e ok pina ii dau drumul si face la fel a ma i patit cinva asa ceva si inca ceva nu stiti de unde as putea sa fac rost de chedere pt usi ca sau cam mincat nu stiu din ce cauza.
mentionez ca am mitsu lancer clasic motor 1.6 di 2007

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Vin Feb 10, 2012 10:34 am

Uleiul din cutie prea vascos ??

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Feb 10, 2012 11:45 am

Face doar la rece sau si la cald?
Si eu zic ca tot de la ulei se trage(vascozitate ridicata).

Avatar utilizator
9mm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 06, 2010 7:48 pm

Mesaj de 9mm » Vin Feb 10, 2012 11:52 am

Datorita temperaturilor scazute care sunt in aceasta perioada uleiul din cutie devine prea vascos si este normal ca acesta sa angrenezele pinioanele din cutie facand ca masina sa se miste

Avatar utilizator
dedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 10, 2011 1:12 pm

Mesaj de dedy » Vin Feb 10, 2012 1:05 pm

asa mam gindit si eu dar la celalalte masini pe care leam avut nu au facut asa , credetima mam cam speriat un pic,si mai nou a inceput sa agate in treptele 2 si3 bun si atunci sa schimb uleiul la cutie?in manual e trecut 75w-85w sau 75w-90 api gl-4 si daca da cemi recomandati ?mentionez ca are 70000km.
merci mult dar cu cealalta problema ma ajuta cineva?

Avatar utilizator
9mm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 06, 2010 7:48 pm

Mesaj de 9mm » Vin Feb 10, 2012 2:40 pm

Dupa ce se incalzeste mai agata ?? aceeasi problema o am si eu ..dar dupa 5 minute de mers se rezolva ......se incalzeste uleiul .....referitor la uleiul din cutie daca vrei sa il schimbi trebuie neaparat API GL4 nu altceva (s-a mai discutat despre uleiul de cutie )

Avatar utilizator
dedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 10, 2011 1:12 pm

Mesaj de dedy » Dum Feb 12, 2012 12:05 pm

da stiu ca sa mai discutat dar in ceea ma priveste pe mine nu prea am inteles mare lucru deci in cazul in care il schimb care e mai bun deoarece ma repet in carte scrie indicativul 75w85w sau 75w90 si o marca daca se poate nu ma intereseaza pretul numai sa fie de calitate tin f mult la bijuteria mea si vreau ce e mai bun pt ea:
si da agata si la cald di 2 in 3 tebuie sa bag in viteza foarte incet mai precis f finut altfel agata
ati mers vreodata cu camionul? intra in viteze cam la fel adica cu scurta pauza in momentul cind bagi in viteza nu stiu daca ma fac inteles oare e normal deoarece la masinile anterioare nu am patit asa ceva nu inta cursiv indiferent de treapta de viteza:
cu cealalta problema nu ma poate ajuta nimeni adica cu chederele de pe usa sau mincat f urit si as vrea sa le shimb

Avatar utilizator
9mm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 06, 2010 7:48 pm

Mesaj de 9mm » Dum Feb 12, 2012 12:55 pm

Daca face si la cald asta nu e bine deloc , din ce spui si din ce inteleg eu ,cand schimbi trebuie sa faci o pauza altfel agata , nu vreau sa fac afirmatii nefondate ,dar cand se intampla ceea ce descrii tu ar putea fi franele de sincron din cutie , nu vreau sa te sperii mai bine te duci la un service bun care are un meserias bun ptr cutii si porti o discutie acolo .Despre ulei nu cred ca este unul bun shi altul prost .....oricum la noi pe piata nu stiu ce sa zic ....un sfat incearca Valvoline

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Dum Feb 12, 2012 9:45 pm

E de la uleiul din cutie, a fost schimbat de curind sau e foarte imputit, desi ma indoiesc (cind e murdar, iti iese greu din viteza cind se-ncalzeste). Fiind patit cu uleiul din cutie, iti spun ca cel mai bine ma inteleg cu specificatia pe care o am acum, 75W-80 API GL-3. Nici 75W-90 API GL-4 nu e rau, dar asta se comporta mai bine.

Avatar utilizator
dedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 10, 2011 1:12 pm

Mesaj de dedy » Lun Feb 13, 2012 3:15 pm

ok merci pt ajutor in prima faza o sa schimb uleiul din cutie sa va vad ce se intimpla, o sai bag 75w90 sper sa ramina doar la stadiul de ulei si sa nu fie si altceva
despre chederele de pe usi nu stie nimeni nimic?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori