Pagina 1 din 4

Scris: Sâm Feb 04, 2012 8:25 pm
de eugen73
salutare,sunt nou pe aici,am incercat sa curat clapeta de la accerelatie la un lancer classic 1,6 16v an 2005 si acum sta in 2000 de ture la relanti . Aveti un sfat?

Scris: Dum Feb 05, 2012 11:36 am
de DaniD25
Sa nu fi ramas tensionat cablul de acceleratie...nu stiu...poate arcul clapetei.

Scris: Dum Feb 05, 2012 4:28 pm
de eugen73
Nu ,
Am verificat si este ok,.....................

Scris: Dum Feb 12, 2012 9:47 pm
de Marty
Ai rezolvat?

Scris: Joi Mar 22, 2012 4:16 pm
de iullijan
Buna ziua tuturor! Ma numesc Iulian si sunt nou pe forum.
Sunt posesorul unui Classic 1.6 din 2009, care pana nu de mult nu mi-a creeat probleme prea mari. Spun pana nu de mult pt ca de cateva zile(4 -5) am notat o anomalie la motor, si anume la relanti.
Explic: cand pornesc motorul urca sus in turatii pe la vreo 3000 si sta acolo turata. daca pornesc scade, insa daca opresc crestedin nou cam la aceeasi valoare de inainte, si mai mult acceleaza singura( vrummm vrummm vrummm singura ca si cum as calca eu pedala de acceleratie repetat).
A inceput sa faca asa de vreo 4-5 zile. In perioada asta am facut doar drumuri scurte circa 1-2 km ( casa-munca si inapoi)deci motorul nu a avut posibilitatea sa se incalzeasca foarte bine. In primele zile vremea a fost un pic rece ( sub 10 grade) insa ieri si azi vremea este frumoasa de pana la 20 grada insa masina se comporta la fel.
Are cineva vreo idee ce poate provoca comportamentul asta anormal?. Multumesc mult.

Scris: Joi Mar 22, 2012 7:39 pm
de PIRI
Greu de spus. Poate ne dezvaluie userul @driverx, rezolvarea problemei sale ,care a fost asemanatoare

Scris: Joi Mar 22, 2012 9:03 pm
de avy
In cartea masinii (la mine la Lancer Clasic 2007) exista o rubrica cu referire la ce trebuie facut in cazul in care ralantiul sta prea sus sau are fluctuatii. Baga un ochi ,poate e specificat si la 2009 ! (parca era in capitolul in care se spune pe unde schimbi uleiul la motor, antigel....)

Scris: Joi Mar 22, 2012 10:46 pm
de driverx
La mine a fost defecta din start. O groaza de experti certificati si-au dat cu parerea ca n-ar avea nici o problema, chit ca am condus Lancere cu turatii de relanti normale.

Nu am ce solutie sa ii dau. Eu mi-am modificat corpul clapeta ca sa am o masina utilizabila. Picatura care a umplut paharul a fost un derapaj fain intr-o panta, viteza I-a si AC a cuplat care s-a soldat cu o accelerare suficienta ca masina sa rupa aderenta si sa o ia pe unde vroia (era panta) + imposiblitatea de a conduce pe drumuri inguste la munte in Grecia. Acolo deja am cedat nervos. A trebuit sa merg pe caldura mare cu AC oprit ca sa nu stau toata ziua pe frana si sa ma pot bucura de frana de motor, de altfel normal cand cobori pe drum.....

Scris: Lun Mar 26, 2012 7:03 pm
de eugen73
Cum ai modificat corpul clapetei?
ce anume iai facut?

Scris: Mar Mar 27, 2012 7:50 am
de driverx
Tu cauta problema aparuta dupa curatare, sa elimini cauza.