Relanti La 2000 De Ture

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Oct 01, 2012 3:23 pm

Am schimbat si valva de purjare. Inlocuirea s-a facut cu reset si tot ce trebuie. A mers impecabil de la ploiesti la bucuresti, insa dupa a 3a pornire a inceput sa se balbaie iar. I-am scos mufa map ca sa pot ajunge cu ea acasa. In mers o las pe liber si se tureaza de nebuna, intre 1200-1500rot, ma opresc creste turatia la 2000rot. Pornesc AC scade la 1500. Deja ma dispera. Cand iau banii o sa merg sa iau clapeta cu totul, poate prin inlocuirea ei isi revine. Pana una alta masina o sa stea pe dreapta.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mie Oct 10, 2012 11:49 pm

Acum am revenit de la reprezentanta. Cu 3 randuri de senzori 3 clapete mufe scoase sonde incercate plus alte siretlicuri de diagnoza baietii din expozitiei s-au dat batuti. Am lasat-o maine si pentru verificarea electrica plus alte posibile idei. Distributia era putin sarita(1dinte) de la punct, insa nu asta s-a dovedit a fi cauza. Chestia frustranta si pentru ei si pentru mine e ca motorul e extrem de simplu gandit si asezat...insa nimeni nu isi da seama ce ne scapa. Simptomul acelasi: se porneste extrem de turata se tureaza de nebuna 1500-2000 sau 1000-1500 si apoi ca si cum nu mai are aer da sa moara. Cand opresc motorul nu se opreste decum scot cheia ci la 3-4 secunde plus ca se scutura zdravan.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori