Relanti La 2000 De Ture

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mar Mar 27, 2012 5:47 pm

Iata ce scrie la 2007:
Fişiere ataşate
2012_03_27_12_25_23_650.jpg
2012_03_27_12_25_23_650.jpg (443.55 KiB) Vizualizat de 6482 ori

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Dum Apr 01, 2012 11:55 am

QUOTE (eugen73 @ Feb 4 2012, 09:25 PM) sta in 2000 de ture la relanti . Aveti un sfat?

schimba clapeta de acceleratie , sau daca vrei mai in profunzime , doar motorasul pas cu pas cum ii spune popular. in acelasi timp eu as schimba si enzorul temperatura de pe blocul motor .
aceste 2 piese noi , cu siguranta iti vor face motorul sa aibe turele care trebuie .

PS. sa nu uiti de resetul calculatoarelor ..... se face conform cartii masinii , pagina scanata mai sus de colegul nostru .

Avatar utilizator
eugen73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 04, 2012 10:32 am

Mesaj de eugen73 » Joi Apr 12, 2012 11:04 am

motorasul pas cu pas lam verificat ,pus pe alta masina e ok
cam cat ma duce clapeta si senzorul de temperatua?
merci

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Apr 12, 2012 11:13 am

Pune si tu un tester pe ea si vezi cat indica sonda temperatura motor, ea este cea care dicteaza relanti-ul si imbogatirea amestecului cand motorul e rece. Daca arata valori bune (adica arata 90 cand motorul e cald), atunci n-ai de ce s-o schimbi. E de altundeva problema.

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Dum Mai 13, 2012 7:07 pm

Dami detalii la ce anume ai umblat

Avatar utilizator
eugen73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 04, 2012 10:32 am

Mesaj de eugen73 » Mie Iun 27, 2012 6:47 pm

Sincer nu am stiut cum sa fac curatarea clapetei.......in loc sa sterg cu carpa imbibata cu solutia aia de curatat carburatoare la spray eu am pulverizat din belsug............peste tot (motorul era cald).
Cand am repornit a ramas turat in 2000

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Sâm Iun 30, 2012 2:37 pm

mi-a ramas si mie in 2000 de ture cu motorul cald, problema era mizeria de pe cablu de acceleratie. acum e ok

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Dum Iul 22, 2012 12:30 pm

Ai curatat pe exterior sau in interior?Sau si una si alta.Sper ca daca ai curatat pe exterior nu ai scos futunurile de la locul lor.Doi vezi daca nu cumva acel spray nu a topit din plasticul interior dela cablu de acceleratie dau chiar plasticul care are rol de bucsa la axul clapetei .

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Sâm Sep 22, 2012 7:50 pm

Astazi mi-a facut si mie figura. Se tura de nebuna in 1500-2000 de ture la ralanti, asta dupa ce in prealabil motorul a dat sa moara ziceai ca nu are aer sau benzina. Am masina abia de o luna si ma cam sperie problema. Ce nu inteleg este de ce in momentul in care motorul da sa moara, martorul check nu se aprindea. Dupa o curatare a cablului de acceleratie pe care era noroi si dupa un reset ecm idle&learn si cateva ture in jurul blocului si prin cartier nu mai face nici de-a dreaq. Eu mai am si o mufa obd elm prin bluetooth insa nu stiu unde e mufa obd a masinii, imi poate spune cineva unde e pozitionata.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Sâm Sep 22, 2012 8:52 pm

Mufa OBD este sub bord in dreptul acceleratiei. Cum ai facut reset ecm idle&learn ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori