Relanti La 2000 De Ture

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
eugen73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 04, 2012 10:32 am

Mesaj de eugen73 » Sâm Feb 04, 2012 8:25 pm

salutare,sunt nou pe aici,am incercat sa curat clapeta de la accerelatie la un lancer classic 1,6 16v an 2005 si acum sta in 2000 de ture la relanti . Aveti un sfat?

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Dum Feb 05, 2012 11:36 am

Sa nu fi ramas tensionat cablul de acceleratie...nu stiu...poate arcul clapetei.

Avatar utilizator
eugen73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 04, 2012 10:32 am

Mesaj de eugen73 » Dum Feb 05, 2012 4:28 pm

Nu ,
Am verificat si este ok,.....................

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Dum Feb 12, 2012 9:47 pm

Ai rezolvat?

Avatar utilizator
iullijan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2012 3:48 pm

Mesaj de iullijan » Joi Mar 22, 2012 4:16 pm

Buna ziua tuturor! Ma numesc Iulian si sunt nou pe forum.
Sunt posesorul unui Classic 1.6 din 2009, care pana nu de mult nu mi-a creeat probleme prea mari. Spun pana nu de mult pt ca de cateva zile(4 -5) am notat o anomalie la motor, si anume la relanti.
Explic: cand pornesc motorul urca sus in turatii pe la vreo 3000 si sta acolo turata. daca pornesc scade, insa daca opresc crestedin nou cam la aceeasi valoare de inainte, si mai mult acceleaza singura( vrummm vrummm vrummm singura ca si cum as calca eu pedala de acceleratie repetat).
A inceput sa faca asa de vreo 4-5 zile. In perioada asta am facut doar drumuri scurte circa 1-2 km ( casa-munca si inapoi)deci motorul nu a avut posibilitatea sa se incalzeasca foarte bine. In primele zile vremea a fost un pic rece ( sub 10 grade) insa ieri si azi vremea este frumoasa de pana la 20 grada insa masina se comporta la fel.
Are cineva vreo idee ce poate provoca comportamentul asta anormal?. Multumesc mult.

Avatar utilizator
PIRI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 12:16 pm

Mesaj de PIRI » Joi Mar 22, 2012 7:39 pm

Greu de spus. Poate ne dezvaluie userul @driverx, rezolvarea problemei sale ,care a fost asemanatoare

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Joi Mar 22, 2012 9:03 pm

In cartea masinii (la mine la Lancer Clasic 2007) exista o rubrica cu referire la ce trebuie facut in cazul in care ralantiul sta prea sus sau are fluctuatii. Baga un ochi ,poate e specificat si la 2009 ! (parca era in capitolul in care se spune pe unde schimbi uleiul la motor, antigel....)

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Mar 22, 2012 10:46 pm

La mine a fost defecta din start. O groaza de experti certificati si-au dat cu parerea ca n-ar avea nici o problema, chit ca am condus Lancere cu turatii de relanti normale.

Nu am ce solutie sa ii dau. Eu mi-am modificat corpul clapeta ca sa am o masina utilizabila. Picatura care a umplut paharul a fost un derapaj fain intr-o panta, viteza I-a si AC a cuplat care s-a soldat cu o accelerare suficienta ca masina sa rupa aderenta si sa o ia pe unde vroia (era panta) + imposiblitatea de a conduce pe drumuri inguste la munte in Grecia. Acolo deja am cedat nervos. A trebuit sa merg pe caldura mare cu AC oprit ca sa nu stau toata ziua pe frana si sa ma pot bucura de frana de motor, de altfel normal cand cobori pe drum.....

Avatar utilizator
eugen73
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 04, 2012 10:32 am

Mesaj de eugen73 » Lun Mar 26, 2012 7:03 pm

Cum ai modificat corpul clapetei?
ce anume iai facut?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mar 27, 2012 7:50 am

Tu cauta problema aparuta dupa curatare, sa elimini cauza.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori