Culbutori/tacheti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Vin Noi 29, 2013 11:45 am

QUOTE (Vio63 @ May 15 2012, 05:42 PM) Nu are tacheti hidraulici.Sunt clasici.

Te contrazic. Sunt tacheti hidraulici.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Lun Dec 09, 2013 10:13 am

Ca sa elimin orice dubiu in ceea ce priveste tachetii la Mitsubishi Lancer (Cs3a) 1.6 atasez un printscreen cu specificatiile motorului.
Fişiere ataşate
Tacheti_hidraulici.jpg
Tacheti_hidraulici.jpg (247.8 KiB) Vizualizat de 6971 ori

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iul 16, 2014 10:57 pm

Revin cu amanunte. Am schimbat tachetii cu unii de origine, au continuat sa bata la incalzirea uleiului. Pina la urma am gasit un nene de acord sa-mi bage uleiul adus de mine, asa ca am reusit sa bag iar Mobil 1 in motor. A disparut bataia....

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Joi Iul 17, 2014 9:25 am

QUOTE (Marty @ Jul 16 2014, 10:57 PM) Revin cu amanunte. Am schimbat tachetii cu unii de origine, au continuat sa bata la incalzirea uleiului. Pina la urma am gasit un nene de acord sa-mi bage uleiul adus de mine, asa ca am reusit sa bag iar Mobil 1 in motor. A disparut bataia....

Ce ulei ai bagat in motor de iti bateau tachetii?

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Iul 17, 2014 2:46 pm

A specificat intr-o postare anterioara. Pe rand: Motul, Q8 si Aral. Se pare ca sunt diferente de la motor la motor, in functie de regim de exploatare. La mine nu a vazut decat Motul si nu are nici pe dreaq, nu il mananca nu bate nimic, iar consumul e in parametri.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Joi Iul 17, 2014 5:43 pm

Sunt curios ce Mobil 1 ai bagat in motor

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Vin Iul 18, 2014 1:12 pm

@LAV77

Acum doi ani am avut un ulei original Mitsubishi 10w-40 parca. Iarna imi lua si mie la Colt cel putin cateva minute pina nu se mai auzea zgomotul si se incalzea uleiul. 10w are o vascozitate mai mare la temperaturi scazute si pina ajunge in partea superioara a motorului dureaza ceva timp. La urmatoarea revizie am pus Mobil 1 0w-40. Motorul nu mai este zogomotos la pornire iarna. De asemenea la drum este mai silentios. Inainte parea ca se chinuieste si era mai zgomotos la turatii mai mari. Anul asta am pus tot Mobil 1 0w-40.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Dum Iul 20, 2014 6:53 pm

QUOTE (testos @ Jul 17 2014, 05:43 PM) Sunt curios ce Mobil 1 ai bagat in motor Iti dau un raspuns mai complex. Masina, de noua, a vazut urmatoarele uleiuri:

- 10000 km, Mobil Super 2000 5W-40;
- 16000 km (2 ani), Valvoline 5W-40;
- 25000 km (schimbat baie ulei), Mobil Super 3000 5W-40;
- 35000 km, Mobil Super 3000 5W-40;
- 45000 km, Motul 8100 X-Cess 5W-40;
- 55000 km, Q8 Formula Excel 5W-40;
- 70000 km, Aral High Tronic 5W-40;
- 80000 km, DBV 5W-30 (asta mi-au pus la reprezentanta, in Germania, am aflat ulterior);
- 90000 km, Mobil 1 ESP Formula, 5W-30.

Dintre cele de mai sus, cel mai mult a "baut" Motul, dar cu care s-a simtit o scadere drastica a consumului (1-1,5 l la suta de km). Cel mai zgomotos a fost Valvoline.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Lun Iul 21, 2014 12:19 am

QUOTE (Marty @ Jul 20 2014, 06:53 PM) Iti dau un raspuns mai complex. Masina, de noua, a vazut urmatoarele uleiuri:

- 10000 km, Mobil Super 2000 5W-40;
- 16000 km (2 ani), Valvoline 5W-40;
- 25000 km (schimbat baie ulei), Mobil Super 3000 5W-40;
- 35000 km, Mobil Super 3000 5W-40;
- 45000 km, Motul 8100 X-Cess 5W-40;
- 55000 km, Q8 Formula Excel 5W-40;
- 70000 km, Aral High Tronic 5W-40;
- 80000 km, DBV 5W-30 (asta mi-au pus la reprezentanta, in Germania, am aflat ulterior);
- 90000 km, Mobil 1 ESP Formula, 5W-30.

Dintre cele de mai sus, cel mai mult a "baut" Motul, dar cu care s-a simtit o scadere drastica a consumului (1-1,5 l la suta de km). Cel mai zgomotos a fost Valvoline.

Iti multumesc pentru ca ai impartasit cu noi informatiile in ceea ce priveste uleiul folosit. Nu esti primul la care motorul consuma ulei Motul. Observ ca ai facut schimbul de ulei la ~10000 km ceea ce e un lucru bun pentru motor. Ca un sfat, iti recomand sa fii mai atent la ce ulei de motor vei folosi in viitor, in asa fel incat sa minimalizezi riscul depunerilor din motor. Iti voi da un link de la topicul "ce ulei de motor ati pus?" unde am atasat niste link-uri vis-a-vis de uleiurile de motor si testele facute pe diferite marci si grade SAE (5W30; 5W40; 0w30; 0W40; 5W50, etc), unde vei gasi niste imagini foarte interesante. Tine-o tot asa cu intretinerea masinii si ai mai multa grija ce ulei pui in viitor. La multi kilometri fara incidente!

http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...st&p=126591

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Kyliebig și 6 vizitatori