Cutie Viteze

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Mar Noi 29, 2011 2:05 pm

S-a mai intilnit cineva cu fenomenul de a sari din viteza (1,3,5) ? Mai ales se cind s-a facut frig afara.

Si cu s-a remediat?

Si nu sare tot timpul.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Dum Dec 04, 2011 11:10 am

Ai schimbat uleiul in cutie?
Asta ar putea fi problema ...

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Dum Dec 04, 2011 11:16 am

Sare cand vrei sa schimbi, corect? Dar nu sare din mers sau altceva, im momentul in care vrei sa schimbi din 1 in 2 ai impresia ca o arunca.
Si eu patesc la fel, dar face asa de cand am luat-o. De 1 luna am schimbat si uleiul din cutie si este la fel. Cand este frig afara incepe. Eu o las dimineata cam 5 min sa se incalzeasca si este ok.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Dec 04, 2011 12:34 pm

Si eu pateam uneori sa imi sara din viteza cand schimbam, insa am observat ca daca apas ambreiajul si nu ma grabesc (intarziu o fractiune de secunda cu schimbarea vitezei dupa ce am apasat ambreiajul) nu mai sare din viteza. Si, intr-adevar, doar la rece mi se intampla. Asadar, daca acestea sunt si simptomele tale, recomand sa schimbi mai lent cand e rece motorul.

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Joi Dec 15, 2011 7:25 pm

Sare la rece dar nu cind schimb viteza,ci sare pur si simplu fara sa am mina pusa pe levier.

Nu am schimbat uleiul niciodata,abia am 44000 km.
Daca puteti sa-mi localizati si mie busonul de golire si cel de umplere.

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Lun Dec 19, 2011 7:37 pm

Am citit de cateva zile mesajul tau. Nu am mai auzit la mitsubishi asa ceva dar am intalnit problema asta la un cunoscut care are ford focus model 2006. Mi-a repovestit ca a inlocuit uleiul din cutie si a crezut ca a rezolvat problema dar s-a inselat...la primul rece problema a revenit. Sunt niste sigurante (cleme,clape...nu prea stiu) care fixeaza pinionul principal in pozitia (viteza) dorita. La el unul a avut probleme, l-a inlocuit si gata. Din pacate la cutii nu ma prea pricep, nici el nu prea stia...si asta e tot sfatul pe care ti-l pot oferi.

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Mie Dec 28, 2011 6:30 pm

Multumes.DanyD25.Am pus aceasta intrebare pentu a fii cit mai sigur pe mine.Am avut mai multe marci de masini dar la niciuana nu am patit asa ceva la km astia.Din parerile voastrer,ale tuturor. am ajuns la concluzia sa este sistemul de fixare si zavorire al treptelor de viteza.care se afla in capacul C.V.acolo unde se conecteaza cablurile de comanda.Dificil.La unele cuti se poate remedia fara sa dai cutia jos la altele cu cutia data jos.Ori cum va multumesc si voi astepta sa vi na caldura sa ma apuc de ea.
l

Am sa va tin la curent

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori