Martor Srs

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Vin Aug 30, 2013 4:59 pm

Scuze, am facut o greseala, se poate rupa prin 2 trasee care sunt libere. M-a pacalit protectia de pe mufa de airbag...( are 2 cleme care scurcuircuiteaza pinii cand mufa e scoasa).
Fişiere ataşate
2013_08_30_16.51.56.jpg
2013_08_30_16.51.56.jpg (885.89 KiB) Vizualizat de 6257 ori

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Vin Aug 30, 2013 10:53 pm

Cum ai dat volanul jos ? Eu am preferat sa nu ma bag de frica fac vreo duma cu airbag-ul !

Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Vin Aug 30, 2013 11:16 pm

Sal, volanul l-au dat jos cei de la service, teoretic airbagul nu poate sari accidental fiindca are o protectie care scurcircuiteaza pinii de declansare cand scoti mufa.

protectie airbag

Spor.

Avatar utilizator
enacu_10
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 9:06 am

Mesaj de enacu_10 » Mie Sep 11, 2013 9:44 am

Salut, se pare ca aceiasi problema o am si eu. Dupa mai multe cautari am dat de un forum la rusi (am avantaj ca stiu rusa ).....de o camdata inca ma imformez pentru ca la mine ba se aprinde ba se stinge....

QUOTE (avy @ Aug 30 2013, 10:53 PM) Cum ai dat volanul jos ? Eu am preferat sa nu ma bag de frica fac vreo duma cu airbag-ul !

Vezi aici http://www.forum.lancer-club.ru/index.p ... 91603&st=0 la postul 17 sunt descrise in mare toate etapele (atentie - pozele sunt pentru masinile fabricate dupa 2007).

Se pare ca acest cablu se poate inlocui si cu o panglica de la imprimante.

Avatar utilizator
enacu_10
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 9:06 am

Mesaj de enacu_10 » Mie Sep 11, 2013 11:24 am

Pentru cine vrea sa isi repare singur problema am gasit si ceva meterial video
partea 1
http://www.youtube.com/watch?v=IIloe47S ... e=youtu.be
partea 2
http://www.youtube.com/watch?v=VYPmL2fO ... e=youtu.be
partea 3
http://www.youtube.com/watch?v=ecPmaMGJ ... e=youtu.be
partea 4
http://youtu.be/TGDe7hhdguU

Calitatea lasa de dorit, dar cred ca oricum ar fi de ajutor (este in limba ucraineana - nici eu nu am inteles mare lucru, dar imaginele sunt sugestive).

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Sep 12, 2013 9:11 am

Foarte util videoclipul. Multumim!Cam pe la ce numar de km apare problema? Eu am 61k in prezent si nu a dat semne ca ar fi probleme.

Avatar utilizator
enacu_10
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 9:06 am

Mesaj de enacu_10 » Joi Sep 12, 2013 10:25 am

La mine a aparut de cateva zile, la 85k. Din cate am inteles nu e oregula. Se pare ca ar aparea de la frecarea de acele role din interior.

O sa incerc sa remediez problema....momentan mai studiez si testez. Cred ca sambata o sa verisfic continuitatea firelor. O sa revin cu mai multe detalii.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Dum Sep 15, 2013 12:04 pm

Piesa vad ca se gaseste pe un site din china de unde eu am mai cumparat. Din poza lui gabi vdo pare similar. Cumparat de acolo cred ca ar costa ceva mai putin in caz de inlocuire. Adica ~200lei cu toate taxele.

Avatar utilizator
enacu_10
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 9:06 am

Mesaj de enacu_10 » Lun Sep 16, 2013 12:43 pm

QUOTE (oly_ro @ Jan 6 2013, 06:21 AM) boier4ever are dreptate , atata timp cat e aprins in bord becul ala , NU sare nici un airbag in caz de accident.
Revenind on topic , mi-a venit clock spring shit comandat din america si fiind de evo 8 NU s-a potrivit , macar m-a costat cu totul doar 60 $ incercarea asta. Astept idei in continuare , pt ca nu am de gand sa dau la M car 1000 lei pt cacatul asta.

Ai putea sa specifici ce nu se potriveste exact (montarea la loc sau contactele)? Ca daca ar fi contactele cineva a schimbat mufa (adica a montat-o pe cea de la piesa veche). In cazul de mai sus s-a folosit clock spring cu codul 8619A018 (ceva mai ieftina decat originalul.


Eu as incerca varianta cu inlocuirea cablului, dar daca ce scrie razvante e real cu piesa de la chineji 200 lei parca nu m-as mai complica.

Avatar utilizator
enacu_10
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 9:06 am

Mesaj de enacu_10 » Lun Oct 14, 2013 9:03 am

Mi-am rezolvat problema singur .
Problema era similara ca la gabivdo (banda 3 intrerupta si banda 4 avariata dar inca buna) si s-a rezolvat printr-un strap de pee banda 3 pe banda 5 (la ambele capete ale bandei astfel incat sa se potriveasca la mufe).
Mi-a fost de folos informatia de pe forumul de la rusi (vezi post #34 si #35 postate de mine mai sus).

M-am hatarat sa repar problema singur dupa ce imformandu-ma am aflat ca piesa respectiva nu se livreaza decat pe original si costa 860-900 ron (fara manopera).

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori