Martor Srs

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Vin Iun 08, 2012 12:13 pm

alex44 are dreptate. e de la spirala de la volan. nu l-am mai schimbat ca trebuie sa plec in concediu. nici macar nu stiu cat costa. am sa ma interesez cand vin din concediu

Avatar utilizator
oly_ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 11:13 pm

Mesaj de oly_ro » Joi Iun 21, 2012 11:11 pm

hop si al meu bec SRS chiar inainte de concediu ......WTF zici ca mi-am luat polo cum dracu ma sa se aprinda asa din senin

Avatar utilizator
oly_ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 11:13 pm

Mesaj de oly_ro » Vin Iun 22, 2012 7:53 pm

e plin pe ebay de ele , deci e problema cunoscuta dar as fi curios cat e piesa asta la Mcar , se numeste CLOCKSPRING SRS si nu implica mare skil in schimbare
http://www.ebay.com/itm/2003-2004-2005- ... ed&vxp=mtr

Avatar utilizator
oly_ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 11:13 pm

Mesaj de oly_ro » Mar Iun 26, 2012 7:49 pm

ok si varianta oficiala 160 euro piesa (spira volan) la Mcar plus vreo 2-300 lei manopera...

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mie Iun 27, 2012 12:48 pm

mi-a spus un mecanic ca aceasta piesa a cedat din cauza ca cei care mi-au facut ungiurile bine dupa ce am schimbat niste bielete (sau ceva de genul). a mai spus mecanicul ca volanul trebuie sa stea perfect drept dupa schimbarea unghiurilor, altfel spirala ramen in tensiune. e cam ciudata explicatia, dar la mine s-a stricat la vreo 2 luni dupa ce am facut unghiurile.

este cineva care are martorul srs aprins fara sa faca unghiurile??

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Iun 27, 2012 10:45 pm

Eu nu am umblat la unghiuri . La mine s-a aprins dupa ce baietii de la spalatorie au dat cu tot feluri de fas-fasuri cand au curatat bordul !

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Mie Iul 11, 2012 5:09 pm

Nu are nicio legatura cu unghiurile si cu pozitia volanului dupa reglarea unghiurilor. Ca asa nici viraj nu mai poti sa iei de teama sa nu se rupa spira.
Mie la service Bras din Iasi mi-au zis ca e de la scaunul soferului, ca s-ar fi desprins nu stiu ce tablita de pe acolo, ca asa au mai patit ei pe la niste Renaulturi.
In schimb, stie cineva cum se scoate volanul? Ca sa il ducem la un electronist sa vada care e treaba, poate merge fara sa dai 200E la service Mitsu...

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Iul 11, 2012 5:19 pm

Ideea e ca eroarea asta nu dispare de la sine chiar daca, printr-o minune, se reface contactul. Eu am avut scaunul din dreapta scos si a ramas martorul aprins pana cand s-a sters eroarea cu testerul.

Deci inainte de a te apuca de alte nebuneli, daca ti s-a recomandat sa verifici contactele de sub scaune, fa miscarea asta si apoi o diagnoza pentru a sterge eroarea. Daca nici dupa aceea nu este ok, treci mai departe.

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Sâm Iul 14, 2012 2:38 pm

Ai dreptate, insa am inteles ca e greu de verificat ca respectiva "placuta" e undeva intre buretele si suportul metalic al scaunului, intr-o zona greu accesibila, avand rolul unui "cantar" necesar functionarii sistemului SRS, sistem care, zic cei de la Bras, ar fi functionabil numai daca pe scaunul respectiv sta o persoana cu greutate mai mare de 30 sau 40 de kilograme.

Pe de alta parte, martorul din bord nu sta intotdeauna aprins si ma gandesc ca in anumite pozitii ale pamblicii de la volan ori ale "placutei" de la scaun (ca deocamdata nu stiu ce e defect) s-ar putea sa se refaca contactul la circuitul defect nefiind neaparat nevoie de o stergere a defectului din calculator. Dar mai cercetam si vedem ce o sa iasa.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Iul 14, 2012 3:22 pm

Cred ca ei se refera la senzorul de prezenta. Insa mi se pare oarecum ilogic ca in cazul in care acesta este defect sa iti aprinda martorul de airbag. Din punctul meu de vedere, ce ar tb sa verifici ar fi conexiunile - daca e posibil ca problema sa fie de la scaune.

Ce mi se pare ciudat e faptul ca spui ca uneori se stinge - dupa cum iti spuneam, la mine nu s-a stins decat dupa ce am sters eroarea, chiar daca refacusem conexiunea. Sfatul meu ar fi sa mergi sa ceri o parere mai avizata de la service-ul Mitsubishi, chiar daca e posibil ca o diagnoza sa fie cu cateva zeci de lei mai scumpa decat la Renault.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori