Martor Srs

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Marius ghiurea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 04, 2012 8:28 am

Mesaj de Marius ghiurea » Dum Noi 04, 2012 8:58 am

Eu am aceasi problema ,am pus-o pe tester si mi-a gasit inelul de la volan de vina ,treapta a 2 la Air bag .in caz de accident air bagul se umfla in 2 trepte acum la mine se umfla numai in prima

Avatar utilizator
boier4ever
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm

Mesaj de boier4ever » Vin Ian 04, 2013 2:04 pm

Salut!

Scuze de interventie, dar n-am putut sa tac: la tine "se umfla" DELOC, pentru ca sistemul se afla in regim de avarie, lucru confirmat de aprinderea martoruli din bord, deci NU FUNCTIONEZA !!!

Avatar utilizator
oly_ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 11:13 pm

Mesaj de oly_ro » Dum Ian 06, 2013 5:21 am

boier4ever are dreptate , atata timp cat e aprins in bord becul ala , NU sare nici un airbag in caz de accident.
Revenind on topic , mi-a venit clock spring shit comandat din america si fiind de evo 8 NU s-a potrivit , macar m-a costat cu totul doar 60 $ incercarea asta. Astept idei in continuare , pt ca nu am de gand sa dau la M car 1000 lei pt cacatul asta.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Joi Ian 24, 2013 3:32 pm

Daca bateria este descarcata si am pornit motorul cu cabluri de la alta masina, e posibil sa se aprinda martorul SRS in bord?

Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Vin Aug 30, 2013 1:29 pm

Salutare,

De curand am patit si eu treaba cu martorul SRS aprins numai pe pozitia de centru a volanului. Cauza a fost clara de la bun inceput: clockspring-ul. Cost piesa (MR583930), diagnoza si inlocuire 900lei... cam mult pentru un cablaj flexibil.
Atasez mai jos pozele cu "vinovatul". Sa nu fiti surprinsi de cat de primitiv e.
Fişiere ataşate
2013_08_30_13.08.26.jpg
2013_08_30_13.08.26.jpg (971.45 KiB) Vizualizat de 6651 ori
2013_08_30_13.06.52.jpg
2013_08_30_13.06.52.jpg (1.05 MiB) Vizualizat de 6644 ori
2013_08_30_13.06.02.jpg
2013_08_30_13.06.02.jpg (1.09 MiB) Vizualizat de 6644 ori

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Aug 30, 2013 2:22 pm

WOW! Dar nu se putea repara traseul ala intrerupt? Toate 5 traseele foloseau la ceva? Nu putea fi deturnat unul si redirectionat ce te interesa pe tine pe traseul ala? Stiu ca se fac tot soiul de reparatii la spirele astea.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Aug 30, 2013 2:37 pm

Cu putin cositor cred ca se poate repara si apoi dat cu putin lac peste.

Avatar utilizator
tyty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 02, 2009 1:47 am

Mesaj de tyty » Vin Aug 30, 2013 2:56 pm

Se putea cositori, dar in acel loc deformarea datorita rotirii volanului ar fi plastica si nu elastica.
Asa ca in scurt timp se va rupe din nou. Parerea mea

Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Vin Aug 30, 2013 4:37 pm

Se putea repara, dar nu cred ca ar fi tinut mult dupa aceea. Cum spunea si tyty, fiind flexibila s-ar fi rupt din nou in jurul lipiturii...
Am sa verific daca se poate ruta prin alt traseu, banda are 5 trasee si doar 3 sunt folosite. Revin cu detalii...

Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Vin Aug 30, 2013 4:45 pm

Acu am verificat, traseele de la airbag sunt duble, probabil pentru redundanta. Deci nu prea mai ai pe unde ruta. :|

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori