Schimb Distributie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
9mm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 06, 2010 7:48 pm

Mesaj de 9mm » Lun Sep 19, 2011 7:55 pm

Ca sa schimbi cureaua de anexe nu cred ca este foarte greu , se slabeste intinzatorul shi cureaua cade (asa ar trebui ) .Cureaua de ce vrei sa o schimbi ? este imbatranita sau este timpul sa o schimbi ? In opinia mea ar trebui sa schimbi shi rola intinzatoare daca are un numar mare de km (50-60 de miii) cat despre fullii daca nu sunt sparte sau daca nu au joc pe ax nu trebuiesc schimbate . Cat despre curele si role (rulmenti) eu as merge pe CONTITECH si INA, oricum parerile sunt impartite

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Lun Sep 19, 2011 8:37 pm

Si eu as recomanda tot curele Conti si rola intinzatoare Ina...
Cureaua de distributie nu antreneaza pompa de apa, asa ca aceasta din urma nu trebuie musai schimbata.
Curelele de anexe se schimba usor, cea de la pompa de servo se elibereaza dintr-un singur surub iar cealalta din alte doua suruburi mai din spate de la alternator (unul dintre suruburi se acceseaza mai greu, prin fulie). Eu le-am schimbat de 2 ori in 134000km, o data la vreo 40k pentru ca erau pline de pietricele si scartaiau ingrozitor, a doua oara pe la vreo 110000.
Cat despre schimbarea distributiei, cred ca mai importanta este o garantie a lucrarii, in consecinta, si a pieselor, decat economisirea unei monopere de 2-3 mil (nu la reprezentanta, unde este in jur de 5).

Numai bine

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Sep 19, 2011 9:54 pm

QUOTE (9mm @ Sep 19 2011, 07:55 PM) Cureaua de ce vrei sa o schimbi ? este imbatranita sau este timpul sa o schimbi ?Scirtiie cind e rece, ma calca pe nervi. CUm zice si AndreiS, neavind scut sub masina, curelele de accesorii se umplu de pietricele si devin zgomotoase.

QUOTE In opinia mea ar trebui sa schimbi shi rola intinzatoare daca are un numar mare de km (50-60 de miii) Rola intinzatoare de la curelele de accesorii?
La mine a fost schimbata distributia pe la 20 de mii, din cauza unei role intinzatoare cam bagaboanta si zgomotoasa.

QUOTE Cat despre curele si role (rulmenti) eu as merge pe CONTITECH si INA, oricum parerile sunt impartite Eu am mai multa incredere-n Gates. Oricum, ca si calitate, sunt pe picior de egalitate.
Despre role, fiecare cu ideile lui. INA sau Ruville e acelasi drac, in cutiile unora gasesti produsele branduite de ceilalti, diferentele fiind simtitoare la pret. Ce as alege eu? Sincer sa fiu ori as merge pe INA/Ruville, ori pe Herth + Buss, ori pe Koyo (SKF Asia, echipare de serie).

Avatar utilizator
9mm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 06, 2010 7:48 pm

Mesaj de 9mm » Lun Sep 19, 2011 11:52 pm

Marty imi faci o oferta ptr pisele de distributie ? te rog frumos !! motor 4G63 si(daca poti) ptr ulei mobil1 5w50 .Multumesc!! Ptr schimbul distributiei in functie de discutiile care le-am avut aici cred ca o sa imi fac o programare la reprezentanta

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Sep 20, 2011 11:56 am

Ulei n-am decit Q8. Iti spun mai tirziu pretul pentru pachetul pentru distributie si pentru pachetul de revizie.

L.E.: 9mm, pretul pentru pachetul de distributie si pentru pachetul de revizie ti le-am trimis pe pm. Curele Conti, role Ina. Restul discutiei despre preturi il mutam la Bursa, pe topicul meu cu pachete de revizii.

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Dum Iun 17, 2012 10:50 am

Am facut 5 ani:

Schimbat asa:
- ulei - Castrol Magnatec 5w40 (adus din Germania, nu luat de la noi)
- filtru ulei (jakoparts)
- filtru aer (jakoparts)
- filtru polen (jakoparts)
- bucsi bari stabilizatoare (mitsubishi)
- curea distributie (conti)
- 2 curele accesorii (conti amandoua)
- intinzator (ina - producatorul mitsubishi)
- pompa apa (thermotec)

Pret piese 950 lei.
Pret manopera 150 lei.

Happy )

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Joi Iun 21, 2012 2:22 pm

unde s-a facut lucrarea la pretul asta? si ce garantie iti ofera pt distributie?


bafta

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Joi Iun 21, 2012 8:26 pm

E oferta la M CAR 1.560 RON cu piese de la ei si garantie pe lucrare.

Eu la ei o sa o fac.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Vin Iun 22, 2012 5:59 pm

Vezi ca trebuie sa fie masina mai veche de 2006. Eu am vorbit cu ei acum o ora si nu e valabila oferta pentru masini mai noi. Si pretul asta nu include manopera.

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Vin Iun 22, 2012 7:56 pm

QUOTE (ossu @ Jun 21 2012, 02:22 PM) unde s-a facut lucrarea la pretul asta? si ce garantie iti ofera pt distributie?


bafta


Din experienta mea... la aceasta lucrare - garantia e piesa de origine si mecanicul bun (plus ochiul tau - nu te opreste nimeni sa dai mecanicul la o parte si sa verifici alinierea distributie, intrucat e foarte usor)

Restul... hmmmm

Prefer sa nu dau 1000 lei pe "asezamantul" service-ului, chiria sau rata lui la banca, etc...

In plus, in 5 ani le schimb din nou, si atunci adaug si pompa de ulei... si poate si altele... (eu de felul meu, prefer sa schimb mai repede decat scrie in caiete)

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori