Schimb Distributie
Eu imi fac singur lucrarile satea si ma costa doar piesele.Cine este mai tinar si are timp si chiar vrea si ii place mecanica poate sa faca si el.Obligatoriu ceva scule si multa atentie,iar un sfat este bine venit oricind.In vatati sa nu ii mai inbogatiti pe cei de la service.Sau cautati un service mai ieftin.
Eu va pot recomanda un mecanic bun in Bucuresti care se pricepe extrem de bine la distributii, va poate aduce si piesele la bani buni. Pentru o distributie cere 200-300lei, insa garantez personal ca veti fi multumiti. Am schimbat distributie plus curele anexe plus pompa apa la un hyundai accent 1,3l 2004 cu motor identic cu al lancerului, precum si la un suzuki vitara '95 1,6l si lucrarile au iesit extrem de ok.Va pot da detalii in privat daca aveti nevoie.
Ps. In prezent am un lancer 1,6l 2007 cu 31k km la bord, ce ziceti sa ies in primavara cu distributia asta si sa o schimb atunci sau sa o schimb acum?
Ps. In prezent am un lancer 1,6l 2007 cu 31k km la bord, ce ziceti sa ies in primavara cu distributia asta si sa o schimb atunci sau sa o schimb acum?
Am schimbat distributia la 90.000 lancer clasic 1.6 din 2007: curea bosch, rola ina, curele accesorii conti = 740 ron la MCAR Expozitiei.
Dupa ce am mers cativa km, am observat urmatoarele simptome cand masina stationeaza si motorul merge la relanti (simptome care nu existau anterior schimbarii distributiei):
1. motorul nu mai este silentios, scoate zgomote asemanatoare unuia diesel si tremura ca la o dacie 1300
2. masina trepideaza, daca deschid usa din stanga si tin mana pe ea simt cum imi tremura mana, iar in habitaclu se simt smucituri neregulate
3. la miscarea volanului in stanga sau dreapta, motorul se tureaza peste 1000 rpm
In mers nu se simt aceste zgomote sau trepidatii, dar parca nu mai urca ca inainte, e mai lenesa... sau ca merg eu mai cu frica sa nu crape ceva, n-am depasit 3000 ture
Receptionerul de la service zice ca nu are legatura cu distributia sau schimbul de ulei (castrol edge fst 0w40) si sa ma duc sa ii faca o verificare.
Dupa ce am mers cativa km, am observat urmatoarele simptome cand masina stationeaza si motorul merge la relanti (simptome care nu existau anterior schimbarii distributiei):
1. motorul nu mai este silentios, scoate zgomote asemanatoare unuia diesel si tremura ca la o dacie 1300
2. masina trepideaza, daca deschid usa din stanga si tin mana pe ea simt cum imi tremura mana, iar in habitaclu se simt smucituri neregulate
3. la miscarea volanului in stanga sau dreapta, motorul se tureaza peste 1000 rpm
In mers nu se simt aceste zgomote sau trepidatii, dar parca nu mai urca ca inainte, e mai lenesa... sau ca merg eu mai cu frica sa nu crape ceva, n-am depasit 3000 ture
Receptionerul de la service zice ca nu are legatura cu distributia sau schimbul de ulei (castrol edge fst 0w40) si sa ma duc sa ii faca o verificare.
QUOTE (ClaudiuS @ Oct 11 2012, 11:04 PM) Am schimbat distributia la 90.000 lancer clasic 1.6 din 2007: curea bosch, rola ina, curele accesorii conti = 740 ron la MCAR Expozitiei.
Dupa ce am mers cativa km, am observat urmatoarele simptome cand masina stationeaza si motorul merge la relanti (simptome care nu existau anterior schimbarii distributiei):
1. motorul nu mai este silentios, scoate zgomote asemanatoare unuia diesel si tremura ca la o dacie 1300
2. masina trepideaza, daca deschid usa din stanga si tin mana pe ea simt cum imi tremura mana, iar in habitaclu se simt smucituri neregulate
3. la miscarea volanului in stanga sau dreapta, motorul se tureaza peste 1000 rpm
In mers nu se simt aceste zgomote sau trepidatii, dar parca nu mai urca ca inainte, e mai lenesa... sau ca merg eu mai cu frica sa nu crape ceva, n-am depasit 3000 ture
Receptionerul de la service zice ca nu are legatura cu distributia sau schimbul de ulei (castrol edge fst 0w40) si sa ma duc sa ii faca o verificare.
Salut
sunt si eu posesorul unui Lancer 2.0, nu de foarte mult timp. Cand virez pe loc volanul, turometrul sare de 1000 rmp, dar in momentul in care miscarea se opreste, turometrul revine la normal.
Am crezut ca este un lucru normal, pompa de servo fiind un consumator. Acelasi simptom l-ai avut si tu?
Mentionez ca masina nu trepideaza in nici un moment, cel putin nu intr-un mod deranjant/alarmant.
Multumesc.
Dupa ce am mers cativa km, am observat urmatoarele simptome cand masina stationeaza si motorul merge la relanti (simptome care nu existau anterior schimbarii distributiei):
1. motorul nu mai este silentios, scoate zgomote asemanatoare unuia diesel si tremura ca la o dacie 1300
2. masina trepideaza, daca deschid usa din stanga si tin mana pe ea simt cum imi tremura mana, iar in habitaclu se simt smucituri neregulate
3. la miscarea volanului in stanga sau dreapta, motorul se tureaza peste 1000 rpm
In mers nu se simt aceste zgomote sau trepidatii, dar parca nu mai urca ca inainte, e mai lenesa... sau ca merg eu mai cu frica sa nu crape ceva, n-am depasit 3000 ture
Receptionerul de la service zice ca nu are legatura cu distributia sau schimbul de ulei (castrol edge fst 0w40) si sa ma duc sa ii faca o verificare.
Salut
sunt si eu posesorul unui Lancer 2.0, nu de foarte mult timp. Cand virez pe loc volanul, turometrul sare de 1000 rmp, dar in momentul in care miscarea se opreste, turometrul revine la normal.
Am crezut ca este un lucru normal, pompa de servo fiind un consumator. Acelasi simptom l-ai avut si tu?
Mentionez ca masina nu trepideaza in nici un moment, cel putin nu intr-un mod deranjant/alarmant.
Multumesc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori