Schimb Distributie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Sâm Iun 30, 2012 2:25 pm

sapt asta mi-au schimbat si mie distributia si curelele de accesorii la mcar in cluj pentru 760ron, imi garanteaza 90de mii sau 5 ani... sper sa nu fie cazul
(curelele de accesorii le-am dus eu, sunt conti si m-au costat undeva sub 80 ron)


bafta

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Dum Iul 22, 2012 12:43 pm

Eu imi fac singur lucrarile satea si ma costa doar piesele.Cine este mai tinar si are timp si chiar vrea si ii place mecanica poate sa faca si el.Obligatoriu ceva scule si multa atentie,iar un sfat este bine venit oricind.In vatati sa nu ii mai inbogatiti pe cei de la service.Sau cautati un service mai ieftin.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Dum Aug 26, 2012 5:34 pm

Eu va pot recomanda un mecanic bun in Bucuresti care se pricepe extrem de bine la distributii, va poate aduce si piesele la bani buni. Pentru o distributie cere 200-300lei, insa garantez personal ca veti fi multumiti. Am schimbat distributie plus curele anexe plus pompa apa la un hyundai accent 1,3l 2004 cu motor identic cu al lancerului, precum si la un suzuki vitara '95 1,6l si lucrarile au iesit extrem de ok.Va pot da detalii in privat daca aveti nevoie.

Ps. In prezent am un lancer 1,6l 2007 cu 31k km la bord, ce ziceti sa ies in primavara cu distributia asta si sa o schimb atunci sau sa o schimb acum?

Avatar utilizator
ClaudiuS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 21, 2008 11:34 am

Mesaj de ClaudiuS » Vin Oct 12, 2012 12:04 am

Am schimbat distributia la 90.000 lancer clasic 1.6 din 2007: curea bosch, rola ina, curele accesorii conti = 740 ron la MCAR Expozitiei.
Dupa ce am mers cativa km, am observat urmatoarele simptome cand masina stationeaza si motorul merge la relanti (simptome care nu existau anterior schimbarii distributiei):

1. motorul nu mai este silentios, scoate zgomote asemanatoare unuia diesel si tremura ca la o dacie 1300
2. masina trepideaza, daca deschid usa din stanga si tin mana pe ea simt cum imi tremura mana, iar in habitaclu se simt smucituri neregulate
3. la miscarea volanului in stanga sau dreapta, motorul se tureaza peste 1000 rpm

In mers nu se simt aceste zgomote sau trepidatii, dar parca nu mai urca ca inainte, e mai lenesa... sau ca merg eu mai cu frica sa nu crape ceva, n-am depasit 3000 ture

Receptionerul de la service zice ca nu are legatura cu distributia sau schimbul de ulei (castrol edge fst 0w40) si sa ma duc sa ii faca o verificare.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Oct 12, 2012 8:51 am

Pai ce sa zica si el. Normal ca are legatura, dar doar nu te astepti ca cineva din romania sa isi admita greseala. Nici n-a trecut o luna decand un alt user a avut probleme dupa schimbul distributiei, la el ii stransesera la maxim intinzatorul si statea mult prea tensionata cureaua.

Avatar utilizator
ClaudiuS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 21, 2008 11:34 am

Mesaj de ClaudiuS » Dum Noi 04, 2012 12:02 pm

Am revenit cu problemele semnalate si dupa ce s-au uitat doi mecanici cum face, au bagat-o in hala. Dupa o ora mi-au dat-o inapoi si au zis ca au reglat stepper-ul si au curatat pedala de acceleratie, nu au zis nimic de distributie. Problemele au disparut, mitsa merge ca inainte

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Noi 05, 2012 9:50 am

Dupa ce i-am inebunit eu cu problema stepper-ului cred ca acum se gandesc ca asta e primul defect la modelul asta . Nu ai specificat o treaba, piesele au fost luate de la ei sau le-ai adus tu?

Avatar utilizator
ClaudiuS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 21, 2008 11:34 am

Mesaj de ClaudiuS » Lun Noi 05, 2012 5:55 pm

Piesele au fost de la ei, deoarece erau chiar mai ieftine decat la magazinele online.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Noi 05, 2012 6:06 pm

Multumesc. cred ca e o informatie pretioasa pentru toti. Manopera + piese doar 740lei. Mecanicul meu mi-a cerut 680lei cu totul, dar dat fiind faptul ca ei ofera si garantie voi merge la ei fara doar si poate.

Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Mie Noi 07, 2012 10:31 am

QUOTE (ClaudiuS @ Oct 11 2012, 11:04 PM) Am schimbat distributia la 90.000 lancer clasic 1.6 din 2007: curea bosch, rola ina, curele accesorii conti = 740 ron la MCAR Expozitiei.
Dupa ce am mers cativa km, am observat urmatoarele simptome cand masina stationeaza si motorul merge la relanti (simptome care nu existau anterior schimbarii distributiei):

1. motorul nu mai este silentios, scoate zgomote asemanatoare unuia diesel si tremura ca la o dacie 1300
2. masina trepideaza, daca deschid usa din stanga si tin mana pe ea simt cum imi tremura mana, iar in habitaclu se simt smucituri neregulate
3. la miscarea volanului in stanga sau dreapta, motorul se tureaza peste 1000 rpm

In mers nu se simt aceste zgomote sau trepidatii, dar parca nu mai urca ca inainte, e mai lenesa... sau ca merg eu mai cu frica sa nu crape ceva, n-am depasit 3000 ture

Receptionerul de la service zice ca nu are legatura cu distributia sau schimbul de ulei (castrol edge fst 0w40) si sa ma duc sa ii faca o verificare.

Salut

sunt si eu posesorul unui Lancer 2.0, nu de foarte mult timp. Cand virez pe loc volanul, turometrul sare de 1000 rmp, dar in momentul in care miscarea se opreste, turometrul revine la normal.
Am crezut ca este un lucru normal, pompa de servo fiind un consumator. Acelasi simptom l-ai avut si tu?
Mentionez ca masina nu trepideaza in nici un moment, cel putin nu intr-un mod deranjant/alarmant.

Multumesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori