"chitzait" Scurt La Interval De 2-3 Minute Cu Ac Pornit

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Aug 01, 2011 10:04 am

am facut un drum mai lung in week end si am observat ca la turatii peste 1500 in mers constant se aude din partea dreapta-fata, undeva in spatele torpedoului, la un interval de 2-3 minute un "chitzait" foarte scurt urmat imediat de o pierdere a puterii masinii pentru o clipa - senzatie asemanatoare cu acea decelerare la cuplarea AC in mers.

cureaua de anexe de la compresot AC si pompa hidraulica am schimbat-o acum 1-2 luni. Aerul conditionat face fata si baga rece bine de tot.

oare ce ar putea cauza fenomenul?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Aug 01, 2011 4:30 pm

Cand pornesti AC-ul la relanti, scade mult turatia?

Chitaitul e mai metalic? Sau unul specific de curea?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Aug 01, 2011 7:37 pm

pare de curea

test - pe loc, masina turata la 1500rpm - se aude la pornirea AC

ce producatori de curele mai iscusiti stii?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Aug 01, 2011 7:41 pm

Ma tem ca nu-i de la curea, mai degraba suna a rola/fulie.
Eu nu folosesc decit Gates ca si marca de producatori de curele.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Aug 01, 2011 8:01 pm

te referi la fulia de la compresor? asta mai lipsea

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Aug 01, 2011 9:55 pm

Daca e compresor similar cu cel de Colt( Denso dar nu stiu modelul), e posibil sa fie cuplajul de la un soi de ambreiaj. Zic asta pt ca la colt nu e cu ambreiaj electro-magnetic, se invarte mereu, si e o supapa care controleaza cantitatea de freon. Iar souiul de cuplaj de ambreiaj de care zic e o stea metalica ce are niste colturi care musca dintr-o floare montata pe ax, si mai sunt si niste tampoane de cauciuc dispuse circular pe interiorul fuliei. Asta e ca sa preia socurile.. La mine s-au dus dintii de pe steluta care muscau din floare ca sa cupleze fulia cu axul. Probabil ca a facut joc fulia, a sarit la un soc si cand sa cupleze din nou a frecat pe aia pana i-a tocit.

NU cumva sa patineze si la tine fulia pe ax sau ceva similar. Eu n-am auzit chitaituri, am auzit direct huruit si bataie, dar cu astea am avut noroc ca mergeam cu geamurile deschise pe o strada foarte ingusta cu masini parcate pe dreapta si s-a reflectat sunetul, altfel in mers normal nu se auzea deloc.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Aug 01, 2011 9:58 pm

Adi, mai degraba ma refer la o rola de ghidaj sau chiar intinzatoare. Poate sa fie si fulia de la alternator...... E ceva care se gripeaza pentru moment, d-aia eu zic ca-i vreun rulment bagabont. Apropos, rola intinzatoare este hidraulica, cu autointindere, sa se fi bulit aia si sa intinda prea mult din cind in cind?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Aug 01, 2011 10:17 pm

ai sa-mi bag...m-ai pierdut nene pe drum. vreo doua saptamani nu mai merg cu ea, dar dupa ia, poate ti se face mila de mine si ne vedem intr-o vineri la polivalenta sa-mi explici ca la prosti.

ma mai si documentez intre timp.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori