Nu Porneste La Prima Cheie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Vin Iun 24, 2011 7:16 pm

am 130k, iar corpul clapetei a fost schimbat pe garantie la vreo 80k...degeaba>))

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Sâm Iun 25, 2011 11:18 am

De la benzina daca ar fi, nu ti-ar porni deloc, sau ar merge balbait tot timpul, nu doar sa scada relantiul cand si cand.

Eu stiam ca pompa de benzina merge la debit maxim ca sa mentina mereu o presiune constanta in rampa, si injectoarele isi iau de acolo cat trebuie, in functie de cat de larg sunt deschise si cat de mult stau deschise. Deci cred ca ar circula destul de repede acea cantitate de pe conducte, si ai fi simtit deja din prima suta de metri. Eu cand am pus benzina proasta, am pornit ok, am iesit din peco, si cand sa bag a 2-a aproape ca mi-a murit motorul.

Nu ti se aprinde nici un bec in bord? Pune-o pe un tester, poate ai noroc si iti indica ceva relevant. Ca asa sa te apuci sa umblii la toti senzorii suspecti, sa schimbi filtre si altele, mai mult bajbaii.

Avatar utilizator
turbojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 25, 2011 12:24 am

Mesaj de turbojack » Sâm Iun 25, 2011 11:53 am

QUOTE (Alex44 @ Jun 25 2011, 11:18 AM) De la benzina daca ar fi, nu ti-ar porni deloc, sau ar merge balbait tot timpul, nu doar sa scada relantiul cand si cand.
Daca are apa asa se comporta.Daca sorbul din rezervor este murdar,asa se comporta cu scaderi de putere ,turatie,pornire grea.
Tind sa cred ca este vorba de benzina proasta.
Inainte de orice as demonta filtrul carburant si l-as goli intr-o sticla sa vad ce curge.DAca este si apa,ceea ce este foarte posibil prin prisma efectelor,as pune niste aditivi in rezervor pe baza de alcool,sau doar alcool tehnic,sanitar.
Un senzor de turatie nu da scadere de turatie sau astfel de fluctuatii de turatie.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Sâm Iun 25, 2011 3:12 pm

Pai cum vine asta, merge bine si brusc ia o gura de apa?

Eu am inteles ca el da la cheie, invate dar nu o ia...si apoi, la a5-a cheie o ia ok. Tine relantiu-l bine mersi, si din cand in cand scade. N-ar fi trebuit sa se balbaie, mereu, sa i se aprinda un check engine, ceva, daca avea apa in ea?!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Sâm Iun 25, 2011 7:06 pm

turbojack, decit sa-i schimbi filtrul de benzina mai bine-ti tragi un spit in oo, pe bune! Filtrul este incorporat in pompa, ca sa ai acces la el tre' sa scoti sezutul banchetei si pompa de benzina. Daca ai apucat sa scoti pompa, primul lucru pe care-l faci e sa verifici ce mama ciorilor ai prin rezervor (apa, mil, Mamba neagra, monstru' din Loch Ness, etc.).. Dupa ce ai verificat si (eventual) curatat, te apuci sa verifici sita care atirna de corpul pompei. Daca inainte de a te apuca de haiducia asta ai auzit pompa ca e un pic mai zgomotoasa (ca mine), e cazu' sa te apuci sa desfaci tot ce inseamna pompa de benzina. Bine, dupa ce indepartezi sita respectiva si pompa (e cit degetu' mare de la mina pompa), vei avea surpriza sa ramii in mina c-un ditamai porcu' de chestie de plastic in mina. Ala-i filtrul, asa se livreaza el.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Lun Iun 27, 2011 5:27 pm

Revin cu detalii...
Am alimentat cu omv 100, relantiul s-a stabilizat dupa aproximativ 5 min de mers, si in trei zile a facut o singura data figura cu pornitul la a 3-a cheie.Urmatorul plin il fac tot cu benz 100, dar inainte de asta o sa-mi bag ghearele in pompa si filtru.
Am inteles ca trebuie sa fie putin carburant in rez, iar Marty confirma ca e beleaua dracu sa umbli la pompa.
Oricum, am cumparat acum un an un filtru de benzina pentru lancer, dar se pare ca nu e cel care trebuie, mai ales ca e metalic si nu prea are ce sa caute in rezervor. Cu ocazia asta vad si ce s-a adunat in cel vechi in 130k.
Pana la noi detalii, evitati Rompetrolul din Buc Noi, cel de langa teatru, cum vii dinspre 1 Mai, pe dreapta.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iun 27, 2011 6:13 pm

Sa-mi trag palme..Daca e asa, nu numai ca m-am inselat si era de la benzina, dar era si benzina din statia de la care bag mai mereu...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Iun 27, 2011 8:25 pm

Schimba filtrul, apoi mergi pana aproape sa ramai in pana de benzina si apoi fa plinul cu benzina de calitate dintr-o statie mai renumita(rompetrol, moll,lukoil, petrom etc) si poate sa fie si benzina de 95. Daca dupa ce mergi vreo 10-20 km dupa ce ai facul plinul mai face figuri atunci inseamna ca nu numai benzina proasta e cauza.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Iun 28, 2011 11:43 am

QUOTE (AndreiS @ Jun 27 2011, 05:27 PM) Pana la noi detalii, evitati Rompetrolul din Buc Noi, cel de langa teatru, cum vii dinspre 1 Mai, pe dreapta.Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!!!!!!!!!! De acolo bag in 90% din cazuri incepind cu luna Martie. De prin Aprilie am inceput sa aud pompa de benzina un pic mai tare.....

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Vin Iul 01, 2011 4:48 pm

End of story....imobilizatorul electronic, mai bine zis chip-ul din cheie are o problema...am incercat cheia veche...fara probleme.
Oricum, de la benzinaria din Buc. Noi tot n-o sa mai bag pentru ca fluctuatia relantiului a fost reala si a disparut dupa ce am alimentat cu alto 100.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori