Nu Porneste La Prima Cheie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Vin Iun 24, 2011 5:47 pm

Dupa cum spune si titlul, nu mai vrea sa porneasca la prima cheie, decat atunci cand are ea chef...
Porneste la a 4, a 5-a sau cand ii vine.
Am crezut ca e bateria, ca are si ea vreo 5 ani juma...am cumparat azi una noua.Ghici ce...iar nu porneste la prima, mai mult, cade din cand in cand la relanti la vreo 400 turatii, mai-mai sa se opreasca motorul.
M-a intrebat cineva astazi daca am bagat benz mai dubioasa si, intr-adevar, am alimentat acum 24 h undeva prin Buc Noi, dar parea ok statia.
Oricum, sugestii de eventuale cauze?
Alte date ale problemei: bujii NGK standard, acum 25000k, filtru de benzina, daca exista, neschimbat, necuratat.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Iun 24, 2011 5:53 pm

Daca figura a aparut dupa ce ai alimentat atunci 99% e de la benzina. In acest caz ori te chinui asa pana o consumi pe toata si apoi faci plinul cu benzina dintr-o statie mai de doamne ajuta, ori golesti rezervorul si pui alta benzina. Recomandabil dupa aceasta experienta sa schimbi si filtrul de benzina.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Vin Iun 24, 2011 6:09 pm

[quote name='Flipper' date='Jun 24 2011, 05:53 PM' post='92239']
Pai se intampla dupa ce am alimentat, dar in ziua alimentarii nu s-a intamplat nimic, abia a doua zi...

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Iun 24, 2011 6:32 pm

MIe-mi suna a senzor de volanta murdar.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Iun 24, 2011 6:37 pm

Posibil sa fie si senzoru lde pe volanta murdar dar daca a aparut dupa alimentare mai probabil e sa fie benzina de proasta calitate.
@AndreiS nu ti-a facut figuri in ziua alimentarii pt ca ca mai aveai combustibil vechi pe conductele instalatiei si probabi ldaca nu ai mers mai mult de ~5km nu a apucat in acea zi sa ajunga combustibilul nou la motor. Eu zic asa consuam benzina actuala si apoi alimenteaza din alta parte si daca problema persista treci la investigatii mai amanuntite.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Iun 24, 2011 6:47 pm

Eu as zice sa nu consumi benzina asta, ori o scoti (daca ai facut plinul), ori cumperi o sticla de aditiv de la reprezentanta, o torni si faci plinul c-o benzina cu cifra octanica mai mare.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Vin Iun 24, 2011 6:49 pm

Nu am auzit de un asemenea senzor...ce drac mai e si ala...murdar...se remediaza, se schimba, vand masina...>))?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Vin Iun 24, 2011 6:55 pm

cand cade la relanti iti fluctueaza cumva si luminile din bord? sa nu fie de la alternator sau MAP?! am avut o belea asemanatoare cu un focus

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Vin Iun 24, 2011 7:01 pm

nope, doar relantiul la 4-500, nu se opreste, cat sa ma enerveze...e posibil sa fie de la pompa de benz sau de la filtru/prea imbacsit?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Vin Iun 24, 2011 7:10 pm

posibil si de la alea. eu m-as uita si la corpul clapeta acceleratie - la cei 200000km cat parca ziceai ca ai tu cu ea e foarte posibil sa fie si ala imbacsit

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori