a completat cineva freonul in Bucuresti?
nu prea mai face fata si nu stiu unde sa-l incarc.
A Completat Cineva Freonul In Bucuresti?
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
Cam 100-150ron ajunge o incarcare cu freon acum depinde si de ce cantitate ai nevoie.
Cam 60-80ROn costa manopera restul costului este reprezentat de cantitatea de freon necesara si de uleiul cu care se amesteca freonul pentru ungerea compresorului.
Aveti grija cu incarcarea cu freon ca nu se face chiar dupa ureche dupa incarcare ar trebui pusa masina pe tester si pornit motorul si citita pe tester presiune in instalatia de climatizare cu motorul turat peste 3000rpm. Cu cat temperatura exterioara si turatia motorului e mai mare presiunea creste insa o presiuen prea mare(prea mult freon) duce la activara protectiei care v-a decupla compresorul si astfel nu veti mai avea aer rece in habitaclu. O presiune mica( putin freon) duce la inghetarea condesului pe evaporatot si la opturarea trecerii aerului iar o presiuen si mai mica duce la decuplarea compresorului pentru al proteja sau la o uzura prematura a acestuia daca nu este decuplat automat de protectie.
La logan presiunea optima la o temperatura exterioara de aprox 25 grade(cat se presupune ca ar fi intr-o hala de service) presiunea ar trebui sa fie injur 16bari la ralanti si injur de 20 bari pe la 3000-4000rpm. Nu mai retin exact dar cam astea sutn valorile pt logan si banuiesc ca nu difera prea mult la alte masini. Asa au procedat cei de la reprezentanta dacia acum 2 ani cand am verificat ACul, cum am scris mai sus.
Cam 60-80ROn costa manopera restul costului este reprezentat de cantitatea de freon necesara si de uleiul cu care se amesteca freonul pentru ungerea compresorului.
Aveti grija cu incarcarea cu freon ca nu se face chiar dupa ureche dupa incarcare ar trebui pusa masina pe tester si pornit motorul si citita pe tester presiune in instalatia de climatizare cu motorul turat peste 3000rpm. Cu cat temperatura exterioara si turatia motorului e mai mare presiunea creste insa o presiuen prea mare(prea mult freon) duce la activara protectiei care v-a decupla compresorul si astfel nu veti mai avea aer rece in habitaclu. O presiune mica( putin freon) duce la inghetarea condesului pe evaporatot si la opturarea trecerii aerului iar o presiuen si mai mica duce la decuplarea compresorului pentru al proteja sau la o uzura prematura a acestuia daca nu este decuplat automat de protectie.
La logan presiunea optima la o temperatura exterioara de aprox 25 grade(cat se presupune ca ar fi intr-o hala de service) presiunea ar trebui sa fie injur 16bari la ralanti si injur de 20 bari pe la 3000-4000rpm. Nu mai retin exact dar cam astea sutn valorile pt logan si banuiesc ca nu difera prea mult la alte masini. Asa au procedat cei de la reprezentanta dacia acum 2 ani cand am verificat ACul, cum am scris mai sus.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 59 vizitatori