A Completat Cineva Freonul In Bucuresti?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Vin Iun 24, 2011 5:04 pm

a completat cineva freonul in Bucuresti?

nu prea mai face fata si nu stiu unde sa-l incarc.

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Vin Iun 24, 2011 5:17 pm

Si eu am ramas fara freon ... cred ca se poate incarca la orice service . Spre exemplu am intrebat la un service Daewoo si se poate contra sumei de 130Ron

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Vin Iun 24, 2011 5:39 pm

Langa Auchan Titan e un centru unde am fost de mi-am completat eu la masina freonul si baietii chiar sunt ok . Si am impresia ca si pretul pe care l-a pus Andrei.Pex este mai mare decat cel practicat de ei .

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Iun 24, 2011 6:07 pm

Cam 100-150ron ajunge o incarcare cu freon acum depinde si de ce cantitate ai nevoie.
Cam 60-80ROn costa manopera restul costului este reprezentat de cantitatea de freon necesara si de uleiul cu care se amesteca freonul pentru ungerea compresorului.
Aveti grija cu incarcarea cu freon ca nu se face chiar dupa ureche dupa incarcare ar trebui pusa masina pe tester si pornit motorul si citita pe tester presiune in instalatia de climatizare cu motorul turat peste 3000rpm. Cu cat temperatura exterioara si turatia motorului e mai mare presiunea creste insa o presiuen prea mare(prea mult freon) duce la activara protectiei care v-a decupla compresorul si astfel nu veti mai avea aer rece in habitaclu. O presiune mica( putin freon) duce la inghetarea condesului pe evaporatot si la opturarea trecerii aerului iar o presiuen si mai mica duce la decuplarea compresorului pentru al proteja sau la o uzura prematura a acestuia daca nu este decuplat automat de protectie.

La logan presiunea optima la o temperatura exterioara de aprox 25 grade(cat se presupune ca ar fi intr-o hala de service) presiunea ar trebui sa fie injur 16bari la ralanti si injur de 20 bari pe la 3000-4000rpm. Nu mai retin exact dar cam astea sutn valorile pt logan si banuiesc ca nu difera prea mult la alte masini. Asa au procedat cei de la reprezentanta dacia acum 2 ani cand am verificat ACul, cum am scris mai sus.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Iun 24, 2011 6:45 pm

Mie mi l-au completat acu' vreo 3 ani la M Car. Parca vreo 700 de mii a fost.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Vin Iun 24, 2011 7:25 pm

.
Fişiere ataşate
table.JPG
table.JPG (83.61 KiB) Vizualizat de 5922 ori

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Iun 24, 2011 8:07 pm

Foarte interesant tabelul. Pentru ce model de masina e sau e universal valabil?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori